quote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht jij bent Capstan helemaal niet
of je gaat werken aan je zelfvertrouwenquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan geef ik het bij voorbaat maar op
Ik ga ook niet onthouden wie de uitleg wel of niet heeft meegekregenquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht jij bent Capstan helemaal niet
Nee ik dacht al, wat heeft die man een ziek geheugenquote:Op zondag 13 november 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet onthouden wie de uitleg wel of niet heeft meegekregen
Ja zo lukt het nooit he.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor deze dinsdag. Ze woont in amsterdam. Ik heb haar gevraagd om mee te gaan voor een avondje nachtfotografie door de stad. Mijn tactiek is nu om haar vaak in korte tijd te zien. Maar de interactie blijft twee stappen vooruit en een stap naar achteren wat het versieren betreft.quote:Op zondag 13 november 2011 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes ermee! Wanneer zie je haar weer?
Ooit moet ik ballen kweken ja.quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Theorie is altijd anders dan praktijk.
Maar op een gegeven moment moet je de ballen kweken om om mensen af te stappen.
Ik ben zo verschrikkelijk veel veranderd (meestal ten goede) sinds mijn 16de. Ik maak overal wel een praatje tegenwoordig.
Je kunt toch ook gewoon met Myra en Faye praten, waarom dan niet met het meisje in de bus?
Hij kon toch niet op tegen mijn sexyness.quote:Op zondag 13 november 2011 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!
Op sommige gebieden vertrouw ik mezelf best, hoor. Alleen niet wat het onderwerp van dit topic betreftquote:Op zondag 13 november 2011 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je gaat werken aan je zelfvertrouwen
Daar ben ik inmiddels ook al achter gekomenquote:
Och, van mij heb je hoe dan ook niet veel te vrezen, zelfvertrouwen of niet...quote:Op zondag 13 november 2011 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!
Het was idd al een verloren zaak.quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kon toch niet op tegen mijn sexyness.
Een nieuwe vrouw in het topic en niemand reageert.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Vriendje dan. Als hij het kan ..
Leuk. Houd ons vooral op de hoogte, zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor deze dinsdag. Ze woont in amsterdam. Ik heb haar gevraagd om mee te gaan voor een avondje nachtfotografie door de stad. Mijn tactiek is nu om haar vaak in korte tijd te zien. Maar de interactie blijft twee stappen vooruit en een stap naar achteren wat het versieren betreft.
Je bent pas 17, tijd zat man.quote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit moet ik ballen kweken ja.
Wanneer dat moment komt is de vraag.
dr pmbox zit vast al volquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een nieuwe vrouw in het topic en niemand reageert.
Hai, neuken?quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Hoi Strawberryquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het expres niet, want ze is vast toch weer te jong. Voor de zoveelste keerquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja tijd zat, maar des te langer voel ik me eenzaam.quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent pas 17, tijd zat man.
Je bent zo lelijk wou je zeggen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Ook dat, ja.quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat het een dame is. Er is hier ook een of andere goos met de naam DigitalGirl
Dat werkt alleen als je Myra heet.quote:
Gewoon gaan stappen met Myra als wingwoman. Komt wel goed.quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tijd zat, maar des te langer voel ik me eenzaam.
Dus ik moet er wel snel iets aan doen.
Het is geen hoge succesrate, maar als je het maar vaak genoeg roept wil het vast wel eens lukken.quote:
20 met daddy issues, dus wat dat betreftquote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het expres niet, want ze is vast toch weer te jong. Voor de zoveelste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |