jeuh, ik ben 1.85quote:Op zondag 13 november 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meeste mannen waar ik mee ga zitten wel boven de 1.90 ja en dan liefst ook wat breder.Maar ook iemand van 1.85 met de juiste uitstraling kan dat gevoel geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom denk ik ook dat het niet vaker zal gebeurenquote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een kerel was kleiner?![]()
Jeetje, die heeft het ook niet getroffen.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jeuh, ik ben 1.85
Hoe oud ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou of met die chick van 3fm?quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Over 5 dagen verliest heloef zijn maagdelijkheid.
Hehe, ach. Vaak is een eerste indruk de beste.quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook dat het niet vaker zal gebeuren![]()
Ik moet hem wel credit geven hoor, hij zag er super goed uit, verzorgd, mooi lichaam met spieren enzo maar niet te overdreven en een hilarisch gevoel voor humor. Er was echt helemaal niks mis met hem maar blijkbaar is dat mijn oppervlakkige kant, kleiner dan ik vind ik echt niet kunnen bij mijn partner
Dat is prima toch? Je bent langer dan ik iig.quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
Ik ben 1.83 wat ik redelijk zorgwekkend vind aangezien ik dat ook al was in 2008
Mijn moeder is langer dan der huidige vriend.quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ach. Vaak is een eerste indruk de beste.
Ik bedenk me eigenlijk dat ik geen enkel stel ken waar de vrouw langer is. Apart eigenlijk.
[..]
Dat is prima toch? Je bent langer dan ik iig.
Is een erg onvoorspelbare bezigheidquote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En heb je moeite met versieren?
Dat maakt bij toernooien niet zoveel uit want de rest is ook een beetje jouw lenge en/of gewicht. Ik zie er alleen echt niet gevaarlijk/hard uit . Bij mij hebben mensen meer de neiging om meteen vertrouwelijke dingen op tafel te gooien en hele verhalen te vertellen, niet om zich te gaan verstoppenquote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
vandaar dat je zo snel en handig was![]()
ik kwam uit als zwaargewicht, is al een stuk minder technisch
Het bestaat dus wel!quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is langer dan der huidige vriend.
Een grotere ego boost kan ik niet krijgen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag mijn toyboy wel worden schatje.
Waarom is dat vreemd?quote:Op zondag 13 november 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bestaat dus wel!
Klinkt eigenlijk wel vreemd dat iemand van 1,85 zich een meisje wil voelen. Heb je wel eens iemand gehad die kleiner was dan jij?
Het is eigenlijk helemaal niet zo vreemd als je bedenkt dat ze niet voor haar eigen lengte heeft gekozenquote:Op zondag 13 november 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bestaat dus wel!
Klinkt eigenlijk wel vreemd dat iemand van 1,85 zich een meisje wil voelen. Heb je wel eens iemand gehad die kleiner was dan jij?
Jij hebt ook wel een vette bril, in je fobo dan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ik m'n bril beter op kan houden
Niet dat lenzen een alternatief zijn, maar toch
Omdat ik iemand van 1,85 eigenlijk niet als meisje kan zien, denk ik. Dan ben je in mijn hoofd gelijk een vrouw.quote:Op zondag 13 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd?
Niet kleiner dan 1.80.
Ligt meer aan de persoonlijkheid, uitstraling en body natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
of ik mij beschermd voel bij een man en een meisje kan voelen heeft voor mij weinig te maken met lengte
mijn lief is een centimeter of 2 kleiner (dus met hakken valt het meteen op) maar toch voel ik mij nergens veiliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |