Speelden ze een jaar later tegen Barcelona ?quote:Op zondag 13 november 2011 16:47 schreef borisz het volgende:
1983 het jaar dat NEC de beker won, maar ook degradeerde naar de eerste divisie.
Jupquote:Op zondag 13 november 2011 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelden ze een jaar later tegen Barcelona ?
Positief of plagend negatief op een positieve wijze.. ?quote:Op zondag 13 november 2011 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende keer wil ik graag in de TT. Ik heb het verdiend.
Meen je niet, pfff....quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Nou geen OS voor de volleyballdames.
Verliezen met 3-2 van Kroatie.
Waar gaat dat om ?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
18.30 RTL7 Jong Oranje - Jong Schotland.
mooi ventjequote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Positief of plagend negatief op een positieve wijze.. ?
Even trotse-oom post. (liever niet quoten)
en ze hebben er lang genoeg gestaan..
Het meisje niet dan? Ik vind dat ze daar prachtig in de camera kijkt.quote:
Ik nog niet zo ver doorgescrolltquote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het meisje niet dan? Ik vind dat ze daar prachtig in de camera kijkt.
Euh... Foto's, foto's?! Scannen e.d....?quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef tong80 het volgende:
Kennis van me heeft een boek geschreven over 50 jaar carnaval in Zaltbommel.
M'n ma heeft hem gekocht namens de Sint voor mijn broer.
Zij trots dat er ooms en Wim mijn broer instaan. Als gewone prins, jeugdprins, en buutredenaar.
Er staan zo'n 200 foto's in echt een mooi document. Met veel vrienden, bekenden en legendarische carnavalskroeg-fragmenten enzo.
Dus ik het boek doorgenomen. Had ze de mooiste foto over het hoofd gezien. Daar waar ik drankmeester was in de jeugdraad van elf. Had dan ook een steekmuts op waar mijn lange haren onderdoor golfden. Echt een nostalgisch doorblader boek. Ga het ook kopen en na de foto's doorlezen.
Mijn broer staat er met nog een mooie foto in uit de jaren 80. Zit ie om half elf 's 'sochtend met een mens erger je niet en Vlooienspel voor z'n knieen in de kroeg te spelen om de eerste rustige uurtjes door te komen. Echt geweldig. Does where the days.
Dat kan ik helaas niet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh... Foto's, foto's?! Scannen e.d....?
Okee, dan is het goed.quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet.
Anders had ik het gedaan.
Het was niet goed, wel een hachelijk moment zeg die 1-1quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
18.30 RTL7 Jong Oranje - Jong Schotland.
dat was toen hipquote:
Jaren 70/80 half lang haar was de mode.quote:
Wel bij de hippies en bij het metalvolkquote:
Ok half lang kan ik nog waarderen, mits goed in model enzo...quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaren 70/80 half lang haar was de mode.
Had geen kam nodig.
Meiden waren jaloers.
Tong is nog steeds een hippie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel bij de hippies en bij het metalvolk
Ik heb ook een tijd half lang haar gehad. Nu eigenlijk kwart lang. krullen ftw..quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok half lang kan ik nog waarderen, mits goed in model enzo...
Ik heb ook krullenquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd half lang haar gehad. Nu eigenlijk kwart lang. krullen ftw...
vrouwen met krullenquote:
Nice. Zo krullig is het bij mij niet. Even kijken of ik een duidelijke foto kan vinden zonder gezicht..quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's Ochtends ben ik Mel B. van de Spice Girls
Dankjequote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Wel mooi trouwens Jojoor
[ afbeelding ]
Hier ik dus. let niet op het kunstwerk,,
Ik dacht van wel. De meeste kleuterfoto's liggen nog bij mijn vader.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje
Wehehe leuk kunstwerkje. Had je als kleuter ook van die krulletjes? Vind ik altijd zo schattig bij die kleine terrormonsters
quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. De meeste kleuterfoto's liggen nog bij mijn vader.
Hier was ik 6 en zie je inderdaad wat krullen
[ afbeelding ]
Ben meteen slapen.
Tot morgen
Je zit op het verkeerde forum. Je moet op fok.de zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum. Je moet op fok.de zijn
ga die mening maar lekker op fok.de ventilerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga die mening maar lekker op fok.de ventileren
vrijheid van meningsuiting is overschat
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jijquote:
en ik zat er al zo bij,.,,quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jij
braaf Bos, en natuurlijk nog even je billen ermee afvegenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
trekt shirtje uit..
Ja die hebben een mooie geschiedenis van vrijheid van meningsuiting. Zowel oost als west.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
Scheer je wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
Ik was net wakker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef borisz het volgende:
Tong is aardig aan het produceren geweest zo te zien
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik deed net gewoon crtl f op Tong80 in VBL.
Gewoon alles sluiten
zie mijn ondertitelquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Er was toch een nieuw nummer voor de dierenpolitie/dierenambulance. Ik dacht dat ik daar eergisteren iets over op TV zag..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pas maar op of ik bel '122 daar red je een dier mee'
Blindquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch gewoon Cruijf pesten? Ook nog Danny Blind in de directie.
Ik wil gaan rodelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Tong doet mee Nederlandse deelname aan wereldbeker rodelen
Sjit idd net als het topic over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil gaan rodelen.
jammer dat die briljante photoshop van destijds het niet meer doet
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Frank de Boer zal dus wel opgevolgd worden door Andries Jonker ofzo
dan worden we kampioen!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Frank de Boer zal dus wel opgevolgd worden door Andries Jonker ofzo
echt, zoals 1 persoon invloed kan uitoefenen op een organisatie, is mijn cluppie denk ik toch het minst geschikt om beursgenoteerd te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Ajaxchaos is het toch altijd daar
neequote:
vanavond naar de Koninklijke Schouwburg in De Haagquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Wat mij nu weer overkomen is![]()
![]()
Ik was net bij het Kruidvat. Kocht wat spullen, waaronder een giftset met toilettas van FA.
Ik reken dus af en loop naar buiten. Piep piep piep.
Nou dus even die toilettascontroleren en kijken of de beveiliging er af was.. Piep piep.
Meneer loopt u eens zonder tas naar buiten, ik doe dat dus piep piep. Ik zo van ehh watte ik heb echt niks in mijn jas-broek gestopt. Nou de manager kwam er bij.. Een aantal dingen geprobeerd. Zakken leeg gemaakt en alles. Toen vroeg ze heeft u nieuwe kleren aan. ik eeh nee. O wacht die trui is nieuw (gisteren bij de action gekocht). Zij: Kijkt u even of er nog een beveiligingssticker op zit. En ja hoor daar zat de deugniet..
Die trui was gewoon eerlijk gekocht hoor, maar niet daar..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar je kon met die gestolen trui dus wel gewoon de kledingwinkel uit?
daar ging ik ook wel vanuitquote:Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die trui was gewoon eerlijk gekocht hoor, maar niet daar..
Ik kocht hem in het plastic. De sticker zat op de trui..
voor:quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanavond naar de Koninklijke Schouwburg in De Haag
quote:uzikaal donderdagavondprogramma voor Crossing Border, met Smith (Editors) en Burrows (Razorlight).
Van vrienden Tom Smith - zanger van Editors - en Andy Burrows - voormalig drummer van Razorlight – verschijnt een week na Crossing Border het album Funny Looking Angels. Het is het product van hun gedeelde passie voor de kerstmuziek van vroeger.
De bijbehorende tour, die een select aantal clubs in Europa aandoet, start op donderdagavond 17 november op Crossing Border. Smith & Burrows brengen een show vol covers en originals, strijkers en bellen en liedjes over winter en kerst.
Welke band ?quote:
klinkt best leuk eigenlijkquote:
Het was echt heel gaaf, mooie setting zo in de Koninklijke Schouwburg, lekker intiem. Ze speelden ook nog nummers van Razorlight en Editors. Ze waren zelf ook best zenuwachtig. Maar was heel tofquote:
Proost: Even geen kinderen om je heen is wel even lekker, of zijn ze niet zo druk?quote:
Even geen kinderen is wel even lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Proost: Even geen kinderen om je heen is wel even lekker, of zijn ze niet zo druk?
Ja. Ik merkte het gisteren wel bij mijn neefje. Die had wel zoiets van hey Zwarte Piet als die op TV was. .quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even geen kinderen is wel even lekkerKinderen zijn wel iets drukker dan normaal: Sinterklaas is weer in het land he...
deze AFM medewerker gaat even uitloggen, was een goede change vanavondquote:
In de beker win je geen 3 punten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:51 schreef daftme het volgende:
Wat dacht ja van drie punten voor Go Ahead. Is dit dat niet wat.
Was leuk. Maar te weinig Maarten van Rossem aan het woord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef borisz het volgende:
Alleen die mist. Wat een drama.
Nu ff VI terug kijken
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar Stevie Ann geweest, wow wat kan ze zingen zeg
morgen maar VI terug kijken
VI is meestal wel leuk, dat is het lekkere aan het programmaquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.
VI was leuk maar niet briljant
ging 85% over Ajax toch ..?!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.
VI was leuk maar niet briljant
altijd een goed teken als het in dergelijke programma's veel over Ajax gaat, dan is er stront aan de knikker daar.quote:
Verloochen je nu zelf?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoord-fan vind het schandalig hoe ze Feyenoord behandelen
Maar extra aandacht idd, shit ik heb geen aandelen Ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd een goed teken als het in dergelijke programma's veel over Ajax gaat, dan is er stront aan de knikker daar.
kopen danquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar extra aandacht idd, shit ik heb geen aandelen Ajax
Nee lijkt me ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef rubbereend het volgende:
Ajax is ook niet echt een goede belegging volgens mij
slaap lekker tongquote:
Ja 25 gulden toch , het kan soms gek lopen op de beurs en daarom heb ik het uit handen gegevenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Ze gingen voor 12 euro per aandeel naar de beurs destijds en ze staan volgens mij nu op iets meer dan de helft
Nouja bij Ajax is het niet heel gek...... voetbalbedrijven zijn zelden rendabel qua aandelenhandel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 25 gulden toch , het kan soms gek lopen op de beurs en daarom heb ik het uit handen gegeven
Zou dat aan het bestuur liggen ....?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nouja bij Ajax is het niet heel gek...... voetbalbedrijven zijn zelden rendabel qua aandelenhandel.
mwah, in het algemeen, ik geloof dat alleen Manchester United een rendabele belegging was. VAn de clubs die volgenden was de beurskoers zelden een succes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou dat aan het bestuur liggen ....?
Meeste clubs hebben schulden ipv positiva iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, in het algemeen, ik geloof dat alleen Manchester United een rendabele belegging was. VAn de clubs die volgenden was de beurskoers zelden een succes.
Zou goed kunnen. Wel heeft hij van een redelijk grote afstand gescoord tegen Colombia op het WK 94.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:12 schreef trebremmit het volgende:
Weet niet of dit het goeie topic is maar ik hoop dat jullie een antwoord hebben.
In mijn herinnering heeft de Roemeen Hagi ooit eens in het Roemeens elftal een goal gemaakt vanaf de middenstip, bij de aftrap meen ik en uit stand. Helaas kan ik hierover niks meer vinden, geen filmpje of wat dan ook. Mijn vraag is dus, klopt dit wel of was het mischien geen goal maar ging de bal naast, of is het helemaal nooit gebeurd en wordt mijn geheugen slechter?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Wel heeft hij van een redelijk grote afstand gescoord tegen Colombia op het WK 94.
Jeetjequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is ook wel hard:
Paard Sint overlijdt tijdens intocht Groningen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is ook wel hard:
Paard Sint overlijdt tijdens intocht Groningen
Ik zag had. Nu al 9-0quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:57 schreef Bos81 het volgende:
Pfff
Triest ja
Nu op ZDF vrouwenvoetbal
Duitsland - Kazachtstan
3-0 al binnen 10 minuten
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:44 schreef borisz het volgende:
Het Hansie Hansie effect. In het laatste kwartier trekt SVZW tegen Rijnsburgse boys de stand van 1-4 naar 4-4.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:36 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel is het geworden voor de Duitsers ?
quote:
of waren jullie gewoon zo goed?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog tegen SVZW gevoetbald. Die dames daar kunnen er iig niks van.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
Zelfmoordpoging scheidsrechter Koln-Mainz
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
[Upd][Bundesliga] Köln-Mainz afgelast wegens ontbreken scheidsrechter
Scheids gevonden in een hotelkamer in Koln met doorgesneden polsen. Hij leeft nog wel.
Zo erg is het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry je hebt gelijk.
Zat naar het Duitse voetbal te kijken en werd overvallen.
Excuses.
Dat ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of waren jullie gewoon zo goed?
dat is best lastigquote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef popolon het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting + voorspelling? Gaat JC dan toch winnen?
Blomquote:
Omdat het min of meer traditie is, om met de koploper of regerend kampioen te beginnen.quote:
ik dacht dat tong bedoelde waarom ze überhaupt met de wedstrijd waren begonnenquote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het min of meer traditie is, om met de koploper of regerend kampioen te beginnen.
O ja dat kan ookquote:Op zondag 20 november 2011 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat tong bedoelde waarom ze überhaupt met de wedstrijd waren begonnen
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat tong bedoelde waarom ze überhaupt met de wedstrijd waren begonnen
quote:
boem, PMbox vol met aanbiedingen om er eentje te komen maken gok ikquote:
Ik wil geen kind van een fokker hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
boem, PMbox vol met aanbiedingen om er eentje te komen maken gok ik
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen kind van een fokker hoor
tong is wel wereldkampioen forumpostenquote:Op zondag 20 november 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat moet dat worden later manEen tweede tong?
En heb al sex gehad met een Fok!sterquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong is wel wereldkampioen forumposten
Maar niet met een FAquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Half FOK! heeft het met elkaar gedaan volgens de befaamde lijst
Sta volgens mij niet op de lijst maar zou er wel op moeten staanquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Half FOK! heeft het met elkaar gedaan volgens de befaamde lijst
Nee inderdaad, zag je niet op de lijst staan. Al is de lijst natuurlijk verre van compleet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog geen seks gehad met een fokker
opschepperquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen kind van een fokker hoor
quote:
Die lijst is al meer dan 3 jaar oudquote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajaxquote:Op zondag 20 november 2011 23:29 schreef popolon het volgende:
Sex met Fokkerts.![]()
Oh en bedankt voor de samenvatting rubbert.
Ik kijk het nieuws wel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajax
Perikelen in de Arenaquote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitgebreide samenvatting voor je van een weekje chaos bij Ajax
Zeker over 20 jaar als tong 100 miljard miljoen posts heeft.quote:
Over 20 jaar houdt tong geen muis meer vast maar dat is dan ook vast niet meer nodigquote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker over 20 jaar als tong 100 miljard miljoen posts heeft.
Al bijna 11 jaar lang gemiddeld 112 berichten per dagquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong is wel wereldkampioen forumposten
Zolang Jojoortje mijne nog maar vasthoudtquote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 20 jaar houdt tong geen muis meer vast maar dat is dan ook vast niet meer nodig
pure kwaliteitquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Al bijna 11 jaar lang gemiddeld 112 berichten per dag
Denk dat Dos37 daar nu ook van droomtquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
Jojoortje kwam een beetje klaar op een slotje op een post van mij.
Dat is al een begin.
Waar zo ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*Hard op lacht*quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alleen jouw, de kassamiepjes ook.
nog nergens, ga er dadelijk mee aan de slagquote:
ja, dat was ff schrikken vanmorgenquote:
neequote:
gaaf, volgens mij gaat het inmiddels wel redelijk goed met de bouw van de metrolijn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag op bezoek geweest bij station Vijzelgracht dat voor de deur van ons kantoor wordt gebouwd. indrukwekkend! 30 meter diep en zo lang, wat een gigantische ruimte. en ondertussen werd er met zwaar materieel opgeruimd om ruimte te maken voor de tunnelboor die er aan komt. vooral de enorme cirkelzaag die door anderhalve meter beton aan het zagen was was indrukwekkend. en verdomd lawaaiig
Kom eens wat vaker langsquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
een Hoolsje of 26 geleden ;-)quote:
Mooi he ? Oh ja met mij gaat het trouwens prima hoor !quote:
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:07 schreef Bjoro het volgende:
Tong, wanneer ga jij je eigenlijk eens verdiepen in de prachtige multi-media-wereld die twitter heet ?
Kijk morgen het antwoord wel ff, nu slapen....morgen 7:17 de wekker, maar daarna om 9:00u weer lekker terug
Bjoroquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Of Facebookquote:Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.
Soms doet een mens rare dingen in zijn levenquote:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Soms doet een mens rare dingen in zijn leven
En dan valt dit nog best wel mee
zal bij mij niet anders zijn/worden, vrees ikquote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Jou kom k op een ander forum nog wel eens tegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
NOS. Een duel uitzenden waar het nergens meer om gaat.
Arsenal - Dortmund was veel beter geweest.
En van Tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.
dat is al moeilijk genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.
Laat mij maar lekker Fokken.
Ik was al bangquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Vandaag 20 jaar geleden dat Freddy overleed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoor en ik vechten bloedstollende Wordfeud gevechten uit zo soms. Als hij niet begint met een score van 864, that is...
Hoeft nietquote:
Overleefd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Een dag lang geen internet.
Moeilijk.quote:
Een voetballer beter dan Nilis en Ginola of Dirk Kuijt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Tong ik heb net het vandaag uitgekomen boek over Skiete Willy gekocht. Had het vanavond kunnen laten signeren door Willy zelf, maar dat is waarschijnlijk voor mij te druk, dus heb het nu al vast gekocht.
Ja, jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien voetballen. Maar dit boek is voor mij gewoon een MUST-have, Maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een voetballer beter dan Nilis en Ginola of Dirk Kuijt.
Beter dan Jan Mulder, van Nistelrooij of Drogba.
Beter dan Eto'o, beter dan Xavi of Klose.
Een wereldster zou ie tegenwoordig zijn.
Perfect tweebenig. In de linker kruising scoren met links of in de rechterhoek met links.
Maakte hem niet uit.
Maakte zoals Cruijff deed met Ajax van PSV een topclub.
Samen met Ruud Geels de beste spits die we gehad hebben na de internationale toppers die internationaal wel beikend werden.
Had van mij niet gehoeven, een commerciële zender had er niet meer reclame dan de NOS omheen kunnen plakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
Champions League blijft bij de NOS de komende 3 jaar.
Was misschien wel een keer goed geweest ja. CL op bijvoorbeeld RTL7.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had van mij niet gehoeven, een commerciële zender had er niet meer reclame dan de NOS omheen kunnen plakken
Ja Leo Driessen enzo is beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was misschien wel een keer goed geweest ja. CL op bijvoorbeeld RTL7.
Hoeven tenminste niet meer naar Jack van Subjectiefgelder te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |