neequote:
gaaf, volgens mij gaat het inmiddels wel redelijk goed met de bouw van de metrolijn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag op bezoek geweest bij station Vijzelgracht dat voor de deur van ons kantoor wordt gebouwd. indrukwekkend! 30 meter diep en zo lang, wat een gigantische ruimte. en ondertussen werd er met zwaar materieel opgeruimd om ruimte te maken voor de tunnelboor die er aan komt. vooral de enorme cirkelzaag die door anderhalve meter beton aan het zagen was was indrukwekkend. en verdomd lawaaiig
Kom eens wat vaker langsquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
een Hoolsje of 26 geleden ;-)quote:
Mooi he ? Oh ja met mij gaat het trouwens prima hoor !quote:
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:07 schreef Bjoro het volgende:
Tong, wanneer ga jij je eigenlijk eens verdiepen in de prachtige multi-media-wereld die twitter heet ?
Kijk morgen het antwoord wel ff, nu slapen....morgen 7:17 de wekker, maar daarna om 9:00u weer lekker terug
Bjoroquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Of Facebookquote:Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.
Soms doet een mens rare dingen in zijn levenquote:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Soms doet een mens rare dingen in zijn leven
En dan valt dit nog best wel mee
zal bij mij niet anders zijn/worden, vrees ikquote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Jou kom k op een ander forum nog wel eens tegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
NOS. Een duel uitzenden waar het nergens meer om gaat.
Arsenal - Dortmund was veel beter geweest.
En van Tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |