een Hoolsje of 26 geleden ;-)quote:
Mooi he ? Oh ja met mij gaat het trouwens prima hoor !quote:
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:07 schreef Bjoro het volgende:
Tong, wanneer ga jij je eigenlijk eens verdiepen in de prachtige multi-media-wereld die twitter heet ?
Kijk morgen het antwoord wel ff, nu slapen....morgen 7:17 de wekker, maar daarna om 9:00u weer lekker terug
Bjoroquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Of Facebookquote:Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.
Soms doet een mens rare dingen in zijn levenquote:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Soms doet een mens rare dingen in zijn leven
En dan valt dit nog best wel mee
zal bij mij niet anders zijn/worden, vrees ikquote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Jou kom k op een ander forum nog wel eens tegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
NOS. Een duel uitzenden waar het nergens meer om gaat.
Arsenal - Dortmund was veel beter geweest.
En van Tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.
dat is al moeilijk genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.
Laat mij maar lekker Fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |