Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum. Je moet op fok.de zijn
ga die mening maar lekker op fok.de ventilerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga die mening maar lekker op fok.de ventileren
vrijheid van meningsuiting is overschat
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jijquote:
en ik zat er al zo bij,.,,quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jij
braaf Bos, en natuurlijk nog even je billen ermee afvegenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
trekt shirtje uit..
Ja die hebben een mooie geschiedenis van vrijheid van meningsuiting. Zowel oost als west.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
Scheer je wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
Ik was net wakker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef borisz het volgende:
Tong is aardig aan het produceren geweest zo te zien
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik deed net gewoon crtl f op Tong80 in VBL.
Gewoon alles sluiten
zie mijn ondertitelquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Er was toch een nieuw nummer voor de dierenpolitie/dierenambulance. Ik dacht dat ik daar eergisteren iets over op TV zag..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pas maar op of ik bel '122 daar red je een dier mee'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |