Het was echt heel gaaf, mooie setting zo in de Koninklijke Schouwburg, lekker intiem. Ze speelden ook nog nummers van Razorlight en Editors. Ze waren zelf ook best zenuwachtig. Maar was heel tofquote:
Proost: Even geen kinderen om je heen is wel even lekker, of zijn ze niet zo druk?quote:
Even geen kinderen is wel even lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Proost: Even geen kinderen om je heen is wel even lekker, of zijn ze niet zo druk?
Ja. Ik merkte het gisteren wel bij mijn neefje. Die had wel zoiets van hey Zwarte Piet als die op TV was. .quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even geen kinderen is wel even lekkerKinderen zijn wel iets drukker dan normaal: Sinterklaas is weer in het land he...
deze AFM medewerker gaat even uitloggen, was een goede change vanavondquote:
In de beker win je geen 3 punten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:51 schreef daftme het volgende:
Wat dacht ja van drie punten voor Go Ahead. Is dit dat niet wat.
Was leuk. Maar te weinig Maarten van Rossem aan het woord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef borisz het volgende:
Alleen die mist. Wat een drama.
Nu ff VI terug kijken
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar Stevie Ann geweest, wow wat kan ze zingen zeg
morgen maar VI terug kijken
VI is meestal wel leuk, dat is het lekkere aan het programmaquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.
VI was leuk maar niet briljant
ging 85% over Ajax toch ..?!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb niks met dat gezing. Maar mooi dat je er van genoten hebt.
VI was leuk maar niet briljant
altijd een goed teken als het in dergelijke programma's veel over Ajax gaat, dan is er stront aan de knikker daar.quote:
Verloochen je nu zelf?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoord-fan vind het schandalig hoe ze Feyenoord behandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |