SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron.Jeremy:
Phantomesse:
Juminelle:
JackieBrown:
EyecandiesSPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 ×
009 × 010 × 011
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 13-11-2011 13:44:18 ]![]()
lemming slotje
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Ik heb een fiets!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Gawegquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je telefoon is een kwartslag draaien, dan zie je meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
Mobiel fokken, ik kan het niet. Wat is de tt? Zie het alleen maar tot aan hoss..
Mandy & Lisa![]()
Whoaaaaaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe je telefoon is een kwartslag draaien, dan zie je meer![]()
![]()
Psst.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik denk dat Krioro zijn foto in een spoiler wil hebben trouwens
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zo, ik ben weer in the house. Net heeeeeeeeeeeeeeerlijk (tosti en geroosterd brood met kruidenboter, culinaire hoogstandjes enzo) ontbeten en nu lekker... niks doen.![]()
* Chocolatebear wenst jullie een goedemorgen en rolt nog een keer om, hirlak liggen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oeh, lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 12:24 schreef JackieBrown het volgende:
Holaaa todos! Net ontbeten met vleesraawwrrr
Ik heb ook trek in vlees.
1 uitermate goedemorgen. Ik wil ook nog een keer omrollen, was om half 10 al wakkerquote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
* Chocolatebear wenst jullie een goedemorgen en rolt nog een keer om, hirlak liggen.![]()
![]()
Tramp stamp!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
![]()
En ik zie geen tepels dus ik vind dat het mag:
[ Bericht 13% gewijzigd door Phantomesse op 13-11-2011 13:41:16 ]![]()
Ik ookquote:Delen?
![]()
Zij is echt de definitie van klein maar fijn, wat een lijfje...Geen enkele, al zou ik best wel die een na laatste willen zijn.quote:
DAT.ASS!![]()
Holy fuck, nu je 't zegt. Lijkt wel alsof de proporties niet kloppen? Alsof ze zo'n midget isquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Phantomesse het volgende:
Zij is echt de definitie van klein maar fijn, wat een lijfje.... Ik ben 1m90+, een chick moet echt niet zo klein zijn. Dat verschil tussen ons dan ziet er niet uit, en je moet als een giraffe die water aan het drinken is bij een meertje bukken als je d'r wilt kussen
. Beter een lange chick, die je staand kan ballen ook nog
.
![]()
![]()
Nu ben ik verdrietigquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, nu je 't zegt. Lijkt wel alsof de proporties niet kloppen? Alsof ze zo'n midget is. Ik ben 1m90+, een chick moet echt niet zo klein zijn. Dat verschil tussen ons dan ziet er niet uit, en je moet als een giraffe die water aan het drinken is bij een meertje bukken als je d'r wilt kussen
. Beter een lange chick, die je staand kan ballen ook nog
.
[ afbeelding ]
Ik ben 1.63,5 maar ik val op lange mannenook 1.90+
![]()
Oke, speciaal voor jou stel ik bij tot 1:60 en langerquote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu ben ik verdrietig
Ik ben 1.63,5 maar ik val op lange mannenook 1.90+
! Maar kleiner dan dat pass ik door aan jou
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.93
Neuken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nice! Ik ben 1.72, dus ik wil een man van minimaal 1.85 zodat het er niet idioot uitziet als ik stilletto's draagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik ben 1.72, dus ik wil een man van minimaal 1.85 zodat het er niet idioot uitziet als ik stilletto's draag
19 November meisje, komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo, net wakker.Hoera!quote:Ah, don't really care hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat Krioro zijn foto in een spoiler wil hebben trouwenszG, Schatje, niet haten. Beter deel je wat Turkse spijzen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef zarGon het volgende:
Phantomesse, kap eens met je standaard PI.full stops and exclamation marks![]()
Dit.quote:Op maandag 14 november 2011 02:20 schreef krioro het volgende:
Zo, net wakker.
[..]
zG, Schatje, niet haten. Beter deel je wat Turkse spijzen.
Ah, goed vermaakt dus![]()
![]()
Kut TT
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Goedemorgen
Hoe kan het dat veel oude Somalische mannen een oranje baard krijgen? Dat ziet er raar uit, vind ik.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
LOL, zag er echt een half uur geleden nog één. Komt het zo vaak voor? Is het niet een soort van henna ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
Hoe kan het dat veel oude Somalische mannen een oranje baard krijgen? Dat ziet er raar uit, vind ik.![]()
Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watquote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, zag er echt een half uur geleden nog één. Komt het zo vaak voor? Is het niet een soort van henna ofzo?Kan ook iets in de genen zitten, lijkt me niet dat het kunstmatig is..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik weet niet waar jij woontquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watKan ook iets in de genen zitten, lijkt me niet dat het kunstmatig is..
? Van Google op "orange beard somalia"
! :
quote:It is a common sight in Somaliland to see elderly men with their beards died orange from henna. Sometimes you see some pretty spectacular shades of orange; other times the dye-job is more subdued, or limited only to the tip of a goatee.
You only see it on old men, because of course their hair must be white in order to take on the colour from the dye.
Perhaps my Somali friends and readers can help me out here, as I’m not entirely sure of the significance of the hennaed beard – is it done simply to hide their white hair, or is there some deeper purpose or meaning? In any case, it looks pretty awesome.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spange chicks die doen alsof ze zolderkamerautisten zijn.
![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont? Van Google op "orange beard somalia"
! :
[..]_ rare gewoonte dan
ziet er wel grappig uit tho
Ghehe, ja die baardjes, heb ik ook een paar keer gezien.
Ik ga straks oldskool xboxenik heb mijn xbox gewoon weer terug na jarenlang
![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe, maar 't is zo. Eerder bi's btw denk ik
.
![]()
![]()
Denk het ook trouwensquote:
Om even in die spirit te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk het ook trouwens
Om even in die spirit te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe gif!
Best wel sexy misschien.![]()
Perhaps yes.quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Toffe gif!
Best wel sexy misschien.
Lijkt me leuk om te doenwel rommelig.
![]()
![]()
Wiewatwaar, gespankt worden door een chick met glitter in d'r hand?quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Perhaps yes.
Lijkt me leuk om te doenwel rommelig.
![]()
Neejoh een chick spanken met glitter in míjn handquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wiewatwaar, gespankt worden door een chick met glitter in d'r hand?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neejoh een chick spanken met glitter in míjn handquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
Lijkt me ook geen vervelende bezigheid.![]()
![]()
Wanneer is de eerstvolgende dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Laatste voyeur(s) Chocolatebearquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.![]()
Jouw fobo is sowieso vies en geilquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bied me aan als glitterspanker. Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw fobo is sowieso vies en geil
Ik hou van vies en geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ditJa?quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) ChocolatebearChocolatebear is stiekem ook een viespeuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door Phantomesse op 14-11-2011 21:28:01 ]![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bied me aan als glitterspanker. Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.niceness.
Overigens denk ik dat er genoeg spankers zijn... de vraag is.. wie laat zich spanken??![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) ChocolatebearIk ben gewoon nieuwsgierig?quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ja?Chocolatebear is stiekem ook een viespeuk.
No offense mangquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig?.
Volgens mij is Phantomesse zo'n type die juist nog geiler wordt als ze bloed ziet van het krabben over je rug.
Deze SC kan wel naar SEX of KPD binnenkort.
![]()
Ze is een meesteresquote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offense mang.
Volgens mij is Phantomesse zo'n type die juist nog geiler wordt als ze bloed ziet van het krabben over je rug.
![]()
![]()
None taken, wij mannen zijn per definitie viespeuken.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik word geil van deze praatjes, hou op hoor
Dames, ik stel voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En weer terug in Nederland![]()
Wat een update Phantom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Wat een update Phantom
Welcome back, ik treur voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chilleeeeee op de Antilleeeeeeeee![]()
Carrotcake van De BakkerswinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Dames, ik stel voor:Moest dit nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Dames, ik stel voor:Mag ik dan de perv zijn die erbij komt staan in een lange beige regenjas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake van De BakkerswinkelRoelof Hart? Je was kei in de buurt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Serieus?quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roelof Hart? Je was kei in de buurt man.
waar zit jij dan?
No can doquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan de perv zijn die erbij komt staan in een lange beige regenjas?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake van De BakkerswinkelDeel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tram 18 bestaat niet schat, wel bus 18quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iets met tram 18 ofzo![]()
Hahahaha oké jllie wonen bij elkaar in de buurt, nice.![]()
![]()
Dank uquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welcome back, ik treur voor je
Chilleeeeee op de Antilleeeeeeeee![]()
Chocolate, al Skyrim gespeeld?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Geen idee, ik woon daar nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tram 18 bestaat niet schat, wel bus 18Maar daar was ooit commotie over tussen die twee, als ik het me goed herinner.
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Wat een update Phantom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome back.... was het nog zonnig geworden na die eerste dagen??
![]()
Was tram 13quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon daar nietMaar daar was ooit commotie over tussen die twee, als ik het me goed herinner.
. Hij woont geloof ik in West (?), ik in Oud-Zuid, en zijn carrot cake shit is hier in de buurt
.
![]()
Eerst maar zorgen dat je beter wordt en niet haat.quote:quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u![]()
Chocolate, al Skyrim gespeeld?Ik woon niet eens in Amsterdam.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was tram 13. Hij woont geloof ik in West (?), ik in Oud-Zuid, en zijn carrot cake shit is hier in de buurt
.
Maar ik ging eerst langs mijn broer (werkt bij Wildschut) en daarna even langs de Banketbakker.
Thanks! Ja, het was heeeerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]welcome back.... was het nog zonnig geworden na die eerste dagen??
Ik ben echt blackie nu.
Westside tram 13 stopt hier.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was tram 13. Hij woont geloof ik in West (?), ik in Oud-Zuid, en zijn carrot cake shit is hier in de buurt
.
![]()
Pics.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het was heeeerlijkIk ben echt blackie nu.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat je beter wordt en niet haat.
[..]
[..]
Ik woon niet eens in Amsterdam.Maar ik ging eerst langs mijn broer (werkt bij Wildschut) en daarna even langs de Banketbakker.
Ik ga mijn best doen om deze keel ontsteking niet uit de keel te laten lopen. Ik wil ook ziek zijnde best wel komen hoor, echter ben ik dan weinig charmant ofzo met mijn snotneus
![]()
![]()
Uitziekenquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pics.
[..]Ik ga mijn best doen om deze keel ontsteking niet uit de keel te laten lopen. Ik wil ook ziek zijnde best wel komen hoor, echter ben ik dan weinig charmant ofzo met mijn snotneus
![]()
![]()
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusquote:als die eenmaal ontstoken is ben ik minstens een maand zoet
Echter, deze planning staat al bijna 2 maanden dus het moet doorgaan.![]()
Gefeliciteerd, u heeft dWc_RuffRyder succesvol gemindfucked.quote:Lol, doggystyle dat het snot gewoon uit je neus vliegtquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga mijn best doen om deze keel ontsteking niet uit de keel te laten lopen. Ik wil ook ziek zijnde best wel komen hoor, echter ben ik dan weinig charmant ofzo met mijn snotneus
. Wauw.
![]()
Welke planning?quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusals die eenmaal ontstoken is ben ik minstens een maand zoet
Echter, deze planning staat al bijna 2 maanden dus het moet doorgaan.Heb niet de vorige topics doorgelezen
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het was heeeerlijkIk ben echt blackie nu.
lekker man, ben jelly. Ik ben nog nooit zo licht geweest als nu
heb zon nodig.
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft dWc_RuffRyder succesvol gemindfucked.
Je komt de 19e nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusals die eenmaal ontstoken is ben ik minstens een maand zoet
Echter, deze planning staat al bijna 2 maanden dus het moet doorgaan.?
Doggystyle midden op de dansvloer jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, doggystyle dat het snot gewoon uit je neus vliegt. Wauw.
we gaan gewoon stappen hoor
Jij dirty minded iemand.
Oh we gaan binnenkort uitquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke planning?Heb niet de vorige topics doorgelezen
Toevallig hadden sommige users uit dit topic hetzelfde feestje op hun agenda staan.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je komt de 19e niet?
Als jij komt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FYAH! 4.0quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah vertel eens wat meer?Ik ben wel van de feestjes
quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als jij komt welHoud ik je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Al weet ik nog steeds niet of ik kan komen..
Nice!quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Vet dubstep, I like. Meteen suggestie gedaan aan m'n vriendin. "Misschien aanwezig"
Vriendin 'vriendin' of vrienden vriendin?quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Houd ik je aan! Al weet ik nog steeds niet of ik kan komen..
Oke dan! Vind dat je gewoon kan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yesssss, al zal ik voorlopig wel niet veel op FOK! te vinden zijn, want vanaf morgen zit ik waarschijnlijk non stop de gamenquote:
Gamen
Echt een pauperbezigheid is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel te herkenbaar dit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yesssss, al zal ik voorlopig wel niet veel op FOK! te vinden zijn, want vanaf morgen zit ik waarschijnlijk non stop de gamenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahah nicequote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yesssss, al zal ik voorlopig wel niet veel op FOK! te vinden zijn, want vanaf morgen zit ik waarschijnlijk non stop de gamen
Vriendin ja haha, ze heeft een vriendje en is hetero.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice!
Vriendin 'vriendin' of vrienden vriendin?![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Houd ik je aan! Al weet ik nog steeds niet of ik kan komen..
Goede spelling van 'skere', chapeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ah dat laatste is wel weer minderquote:Op maandag 14 november 2011 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vriendin ja haha, ze heeft een vriendje en is hetero.
Weet ze het van jou wel of dat ook niet? Ik heb met uitgaan weleens dat een meisje wel stiekem terugflirt met me maar verder geen stappen onderneemt en dat is dan altijd iemand die met een groepje vriendinnen is.![]()
Jepquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah dat laatste is wel weer minder
Weet ze het van jou wel of dat ook niet?
Maar ik zou nooit wat met d'r doen. Is m'n type niet![]()
Dat heb ik met mijn beste vriedin, vallen beide op dames maar ik zou haar niet geven. Laatst nog samen een hotel mee gepakt, samen gedouched en gewoon niet gesekstquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep
Maar ik zou nooit wat met d'r doen. Is m'n type niet![]()
![]()
Tuurlijk! Zelfde dat je ook niet elke jongen wilt geven als hetero/bi zijndequote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn beste vriedin, vallen beide op dames maar ik zou haar niet geven. Laatst nog samen een hotel mee gepakt, samen gedouched en gewoon niet gesekst![]()
![]()
Jup. Heel veel mensen geloven niet dat we nog nooit iets gedaan hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zelfde dat je ook niet elke jongen wilt geven als hetero/bi zijnde![]()
Stakkers.
Hebben elkaar van alle kanten gezien maar nog nooit aangeraakt, ze willen het maar niet gelovenWe hebben alleen 1 keer bijna gezoend, maar toen was ik waus
en bedacht me gelukkig nog net op tijd.
![]()
Laat ze lekker in hun waan, stiekem vinden ze het gewoon een hele geile gedachtequote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jup. Heel veel mensen geloven niet dat we nog nooit iets gedaan hebben![]()
Stakkers.![]()
![]()
Is het ook.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat ze lekker in hun waan, stiekem vinden ze het gewoon een hele geile gedachteThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hhahahahaha weet het wel zeker. Ze heeft wel een knap koppie tho, figuur staat me alleen niet echt aan. Geen kontquote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat ze lekker in hun waan, stiekem vinden ze het gewoon een hele geile gedachte![]()
![]()
Ah jij bent meer van die vrouwen op pagina 2?quote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hhahahahaha weet het wel zeker. Ze heeft wel een knap koppie tho, figuur staat me alleen niet echt aan. Geen kont![]()
Die heb ik er allemaal op gegooidquote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah jij bent meer van die vrouwen op pagina 2?Is wel nice ja! Kleiner mag natuurlijk ook want deze billen zijn wel overdreven zo groot zijn mijne ook niet
maaaar ik zou me er wel mee kunnen vermaken ja
fles olie, glitters, komt goed
Meisje hoeft geen perfect figuur te hebben maar rondingen zijn lekker wel![]()
![]()
Hehe idd da's een beetje overdreven (en gephotoshopt als hell). Rondingen zijn idd welquote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die heb ik er allemaal op gegooidIs wel nice ja! Kleiner mag natuurlijk ook want deze billen zijn wel overdreven zo groot zijn mijne ook niet
maaaar ik zou me er wel mee kunnen vermaken ja
fles olie, glitters, komt goed
Meisje hoeft geen perfect figuur te hebben maar rondingen zijn lekker wel!
![]()
Moest trouwes even hier aan denken door jouw ondertitelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef Phantomesse het volgende:
Moest trouwes even hier aan denken door jouw ondertitelHellyeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit word wel een beetje een pornotopique![]()
Ja sorryquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hellyeah!
Dit word wel een beetje een pornotopique
Hide your wives, girlfriends and sisters! Hier is 1 Maori on the loose en zij is echt een viezerik!![]()
![]()
Pas maar op.Volgens mij mag echt naakt niet eens buiten KPD en FoBo.
Damn girl(s).En wat Choco zegt ja.
Something completely different: Daarstraks ingeschreven bij nieuwe oude sportschool, morgenochtend gelijk buffelen. 20 Kilo erbij here we go!
full stops and exclamation marks![]()
Nicequote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef krioro het volgende:
Damn girl(s). [ afbeelding ] En wat Choco zegt ja.
Something completely different: Daarstraks ingeschreven bij nieuwe oude sportschool, morgenochtend gelijk buffelen. 20 Kilo erbij here we go!Ik begin deze maand ook weer met trainen na een pauze van twee maandjes, was even platzak.
Echter is mijn nieuwe gym een beetje karig qua equipment, maar ik heb geen andere keus aangezien dit de enige is die voor mij enigszins betaalbaar is.
20?!quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef krioro het volgende:
Damn girl(s). [ afbeelding ] En wat Choco zegt ja.
Something completely different: Daarstraks ingeschreven bij nieuwe oude sportschool, morgenochtend gelijk buffelen. 20 Kilo erbij here we go!
Verder, sportmannen![]()
![]()
![]()
In mijn studententijd heb ik altijd met karig spul getraind (uni-sportcentrum), en deze gym is ook niet heel high-tech. Maakt me op zich niet zoveel uit, als de basics maar aanwezig zijn, doe toch het meeste met free weights. Gym is alsnog prijzig though vergeleken met een uni-sportkaart voor 120 euro per jaar, the good old days.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NiceIk begin deze maand ook weer met trainen na een pauze van twee maandjes, was even platzak.
Echter is mijn nieuwe gym een beetje karig qua equipment, maar ik heb geen andere keus aangezien dit de enige is die voor mij enigszins betaalbaar is.
Of meer.quote:Zie OP.quote:
Met glitter nog beter!quote:Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dit wel want geen tepels
[ afbeelding ]
BOOOINK!![]()
Maar stiekem vind ik glitters een beetje gayquote:mannelijk gay, niet vrouwelijk gay
Dit maar dan met whisky!![]()
120 eu per jaar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
In mijn studententijd heb ik altijd met karig spul getraind (uni-sportcentrum), en deze gym is ook niet heel high-tech. Maakt me op zich niet zoveel uit, als de basics maar aanwezig zijn, doe toch het meeste met free weights. Gym is alsnog prijzig though vergeleken met een uni-sportkaart voor 120 euro per jaar, the good old days.![]()
Dat is echt niks!
Het probleem is dus dat die gym sommige basics niet eens heeft. Geen squatrek, pull-up rek.Voor het squaten kan ik wel iets verzinnen maar geen pull-up rek is best kut.
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nou eigenlijk ook een foto maken met een fernandes blikje/fles?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fiks iets in je kamer waar je aan kan trekken, dan ga ik er wel op zitten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
120 eu per jaar.Dat is echt niks!
Het probleem is dus dat die gym sommige basics niet eens heeft. Geen squatrek, pull-up rek.Voor het squaten kan ik wel iets verzinnen maar geen pull-up rek is best kut.
okey.. hmm.. nee, niet dat
![]()
![]()
Sowieso!quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nou eigenlijk ook een foto maken met een fernandes blikje/fles?Thanks!quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
Oh en welkom terug Jumi en hoi Vaseline.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ai, da's matig. En whut, squatten is juist extreem kut zonder rek.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
120 eu per jaar.Dat is echt niks!
[..]
Ja.Heb ik ook wel eens moeten doen tijdens een verbouwing. Sta je daar heel veel kilo's in je nek proberen te krijgen.
Pull-ups deed ik soms thuis aan de open treden van de trap maar minstens een stang daarvoor is ook wel nodig in een gym ja.
Bijkomend voordeel van de gym waar ik nu ga trainen is dat er 2352361 strakke sma's rondhuppelen.
Mijn trap is echt rot dankzij een oud lek in de badkamer.quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, da's matig. En whut, squatten is juist extreem kut zonder rek.Heb ik ook wel eens moeten doen tijdens een verbouwing. Sta je daar heel veel kilo's in je nek proberen te krijgen.
Pull-ups deed ik soms thuis aan de open treden van de trap maar minstens een stang daarvoor is ook wel nodig in een gym ja.
Bijkomend voordeel van de gym waar ik nu ga trainen is dat er 2352361 strakke sma's rondhuppelen.Ik ben bang dat ik met de hele trap naar beneden kom wanneer ik er met mijn 93 kilo schoon aan de haak aan ga hangen.
En:
Zo gaat dit topic nou eenmaal. Het ene moment is het boemdruk en daarna valt het stil.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Komt door jullie saaie mannen-sportschool-kijk mij spieren hebben-gepraatquote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gaat dit topic nou eenmaal. Het ene moment is het boemdruk en daarna valt het stil.![]()
![]()
U just jelly.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daarom ga ik naar de sportschool.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de sportschool.Op je foto is niks gelei-achtigs te zien hoor
![]()
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn trap is echt rot dankzij een oud lek in de badkamer.Ik ben bang dat ik met de hele trap naar beneden kom wanneer ik er met mijn 93 kilo schoon aan de haak aan ga hangen.
En:
[youtube]Die eerste methode ken ik ja, maar ik vrees dan voor m'n rug als je zo gek schuin moet doen. Die tweede lijkt me helemaal extreem kut, zeker als je echt zwaar gaat. Maar succes gewenst!
Is heul niet saai.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door jullie saaie mannen-sportschool-kijk mij spieren hebben-gepraat
Een ander heuglijk feit dan: Daarstraks heb ik voor het eerst KFC-voer op, zijn jullie trots op me?
Ik denk dat ik mijn ellebogen moet intapen wanneer ik die Zercher squat ga proberen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.Die eerste methode ken ik ja, maar ik vrees dan voor m'n rug als je zo gek schuin moet doen. Die tweede lijkt me helemaal extreem kut, zeker als je echt zwaar gaat. Maar succes gewenst! [ afbeelding ]
[..]
Is heul niet saai.
Een ander heuglijk feit dan: Daarstraks heb ik voor het eerst KFC-voer op, zijn jullie trots op me?
En na je KFC ontgroening hoor je pas ECHT in deze reeks.
Ik geloof je niet. Pics van jezelf onder de douche ter bevestiging.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.Die eerste methode ken ik ja, maar ik vrees dan voor m'n rug als je zo gek schuin moet doen. Die tweede lijkt me helemaal extreem kut, zeker als je echt zwaar gaat. Maar succes gewenst! [ afbeelding ]
[..]
Is heul niet saai.
Chocobeer ook enzo![]()
![]()
Pics van JB moeten eerst.quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
Precies, maak de sportschoolpraat interessant door pics van jullie pecs.
Deze ondertitel past echt goed bij je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Pics van jezelf onder de douche ter bevestiging.
Chocobeer ook enzoInsatiable!quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
Precies, maak de sportschoolpraat interessant door pics van jullie pecs.Ja, ik voel het verschil gelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En na je KFC ontgroening hoor je pas ECHT in deze reeks.
Ik had dus zo'n bucket (voelt erg pauperig moet ik zeggen) met allemaal verschillende dingen. Smaakte op zich best maar niet dat ik het nu elke week hoef of zo.
Check PM voor routebeschrijving naar Casa Chocoladebeer.quote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen indien comboshoot met Phantomesse.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat voor onbetrouwbare tool is dát nou weer.
Uit dit topic: [Handig] Usertools.quote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat voor onbetrouwbare tool is dát nou weer.
Waar is dat ding op gebaseerd tho![]()
![]()
Hoe vaak je in hetzelfde topic post of zo?
Ik zie namelijk alle Fernandes mensjes in mijn top 10 en daarna wat mensen uit GAM, EXA en US.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja vooral in welk topic, en misschien ook quotes ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe vaak je in hetzelfde topic post of zo?
Ik zie namelijk alle Fernandes mensjes in mijn top 10 en daarna wat mensen uit GAM, EXA en US.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Iets met reageren in dezelfde topics of op elkaars posts of zo ja. Van de laatste tijd staan jullie er ook allemaal in bij mij.quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Uit dit topic: [Handig] Usertools.
Waar is dat ding op gebaseerd tho
Wie wilt er morgen voor mij werken? Dan kan ik heerlijk nuttige dingen doen.
Ahh oke, ja zit niet in veel andere topics dus dan is het wel logisch.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets met reageren in dezelfde topics of op elkaars posts of zo ja. Van de laatste tijd staan jullie er ook allemaal in bij mij.![]()
Anyway bedtijd... als het lukt... Nightynight Fernandesers![]()
![]()
Slaap lekker boefjes.
En toen was het weer stil, en eenzaam.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sorry, kan niet, ik moet sporten en eten, veel belangrijker natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie wilt er morgen voor mij werken? Dan kan ik heerlijk nuttige dingen doen.
Ik was even andere dingen doen maar nu moet ik toch eens op tijd naar bed. Wekkers (die vroeg gaan)!
Fijne nacht/welterusten y'all.full stops and exclamation marks![]()
Ik ben voorquote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen indien comboshoot met Phantomesse.
Echter wel shoot met mijn camera en sdkaartSlaap lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry, kan niet, ik moet sporten en eten, veel belangrijker natuurlijk.
Ik was even andere dingen doen maar nu moet ik toch eens op tijd naar bed. Wekkers (die vroeg gaan)!
Fijne nacht/welterusten y'all.![]()
Ik moet zo meteen lang werken, na een veel te korte nachtrust.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tevens, Saints Row 3 vanaf vandaag, volgens mij gaat Juminelle mensen bewerken met een gigantische paarse dildo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sowieso! Ik heb 'em net binnen, dus ben m'n PS3 al aan het opstartenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Saints Row 3 vanaf vandaag, volgens mij gaat Juminelle mensen bewerken met een gigantische paarse dildo.
Eerst weer 15min wachten op installatie en shit zekerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso! Ik heb 'em net binnen, dus ben m'n PS3 al aan het opstarten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jup, hij valt best tegen trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst weer 15min wachten op installatie en shit zeker
Zondequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup, hij valt best tegen trouwensWat is er mis mee?
Jaquote:.
Naast Team Deathmatch heb je nu ook Kill Confirmed, is precies hetzelfde maar met het verschil dat wanneer je iemand gekilled hebt hij zijn dog tag laat liggen. Als je die pakt = punt voor het team, als iemand van de tegenstander het pakt = geen punt voor het team. Zo kan je dus qua kills voorstaan, maar je moet eigenlijk als team die dog tags collecten. Masterlijke gametype.
* dWc_RuffRyder slingert meteen Xbox aan nu die erover praat![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja.
Naast Team Deathmatch heb je nu ook Kill Confirmed, is precies hetzelfde maar met het verschil dat wanneer je iemand gekilled hebt hij zijn dog tag laat liggen. Als je die pakt = punt voor het team, als iemand van de tegenstander het pakt = geen punt voor het team. Zo kan je dus qua kills voorstaan, maar je moet eigenlijk als team die dog tags collecten. Masterlijke gametype.
* dWc_RuffRyder slingert meteen Xbox aan nu die erover praatik ga m ook maar halen binnenkort
Idd jammer. Leek mij wel lachen.quote:
Mw3 blijft tof idd. Alweer 7 uur geplayedlvl 44 nu.
Lol, ik ook lvl 44quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd jammer. Leek mij wel lachen.
Mw3 blijft tof idd. Alweer 7 uur geplayedlvl 44 nu.
. Dunno hoeveel tijd, campaign mode had ik in 13 uur
.
![]()
Ik ben enigzins depressief wel want op een niet openwillende xbox na heb ik geen consoles (Wii telt niet). Hoe speelt MW3 op de pc en is die al te downloaden? Want dan ga ik mijn pc maar weer eens aansluiten en kan de 60 euro voor de game in mijn tattoo potje![]()
![]()
PC die hem redelijk kan runnen kost al gauw zon 600-800 euro, weet niet wat voor gamebak je hebt staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben enigzins depressief wel want op een niet openwillende xbox na heb ik geen consoles (Wii telt niet). Hoe speelt MW3 op de pc en is die al te downloaden? Want dan ga ik mijn pc maar weer eens aansluiten en kan de 60 euro voor de game in mijn tattoo potje
Vanavond Duitsland - Nederland
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Voor MW3 kan je ook gewoon een 4 jaar oude pc gebruiken hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:33 schreef Posucice het volgende:
[..]
PC die hem redelijk kan runnen kost al gauw zon 600-800 euro, weet niet wat voor gamebak je hebt staan
Vanavond Duitsland - Nederland![]()
![]()
Al geprobeerd om via het main menu (dashboard) je Xbox te openen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben enigzins depressief wel want op een niet openwillende xbox na heb ik geen consoles (Wii telt niet). Hoe speelt MW3 op de pc en is die al te downloaden? Want dan ga ik mijn pc maar weer eens aansluiten en kan de 60 euro voor de game in mijn tattoo potje![]()
![]()
Het ziet er allemaal echt lelijk uit, en rijden is opeens fucking irritant. Ik had na een half uur al geen zin meerquote:![]()
Maar misschien wordt het later leuker, dus ik ga het morgen nog wel een keer spelen ofzo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gewoon pro klaargemaakt, zonder vetjes of unidentified stukjesquote:. Alleen zo hou ik er ook van
.
![]()
Hmm dat is al beter ja, zelf gedaan? Of mams?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon pro klaargemaakt, zonder vetjes of unidentified stukjes. Alleen zo hou ik er ook van
.
![]()
Ik hou er niet van als je te lang op je vlees moet kauwen, ga na een tijdje kokhalzen daarvan![]()
![]()
Nice.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Broodje kouseband zoutvlees home-made,
Ik eet het niet vaak, maar als ik het heb is het gewoon goed te eten.
Funky.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
Nostalgisch, dus een beetje Axé in dit topic
M'n maquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm dat is al beter ja, zelf gedaan? Of mams?![]()
Ik hou er niet van als je te lang op je vlees moet kauwen, ga na een tijdje kokhalzen daarvan. Ze had het inderdaad ook wat langer gekookt, dus het was niet taai. Je haat zomaar
.
Wat eet jij vandaag?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef krioro het volgende:
Nice.Ik eet het niet vaak, maar als ik het heb is het gewoon goed te eten.
![]()
![]()
Hoi krioroquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nice.Ik eet het niet vaak, maar als ik het heb is het gewoon goed te eten.
[..]
Funky.![]()
Nog gelukt met vroeg sporten?Was geen haatquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma. Ze had het inderdaad ook wat langer gekookt, dus het was niet taai. Je haat zomaar
.
, meer.... dislike...
![]()
Hehe, no probquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Was geen haat, meer.... dislike...
. Wat knaag jij vandaag dan?
![]()
![]()
Het is dinsdag, altijd/meestal spaghettidag voor mij.quote:Niks bijzonders maar wel lekker.
Hoi JackieBrown.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoi krioro![]()
Nog gelukt met vroeg sporten?Hoewel het op tijd slapen niet echt gelukt was, ging het sporten goed zo vroeg 's ochtends.
Kipfilet, zilvervliesrijst en broccoli. Ook niet erg bijzonder, wil ff gezond doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, no prob. Wat knaag jij vandaag dan?
.
Hoe vroeg?? Ik was al om 7 uur eruit vanochtendquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef krioro het volgende:
Hoi JackieBrown.Hoewel het op tijd slapen niet echt gelukt was, ging het sporten goed zo vroeg 's ochtends.
drie kwartier onder de douche gestaan dus toch te laat gekomen
![]()
![]()
Echte Fernandes-posters eten Pandan-rijstquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
Kipfilet, zilvervliesrijst en broccoli. Ook niet erg bijzonder, wil ff gezond doen.
.
Vrouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
drie kwartier onder de douche gestaan![]()
.
![]()
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kipfilet, zilvervliesrijst en broccoli. Ook niet erg bijzonder, wil ff gezond doen.
quote:[..]
Hoe vroeg?? Ik was al om 7 uur eruit vanochtenddrie kwartier onder de douche gestaan dus toch te laat gekomen
Twin. En ik was al om 8 uur op. Maar ik was wel op tijd! Denk ik, had geen horloge of telefoon meegenomen.
Of gewoon witte Surinaamse rijst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echte Fernandes-posters eten Pandan-rijst.
Pandan/witte rijst is inderdaad lekkerder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echte Fernandes-posters eten Pandan-rijst.
[..]
Vrouwen![]()
.
En wat vrouwen?Het was vroeg, ijskoud en ik sliep nog half. Uitgebreid douchen is dan het enige wat helpt.
![]()
Verschilt dat veel eigenlijk? Ben sinds kleins af aan niks anders gewend dan Pandanrijst eerlijk gezegdquote:.
Vooral op dit soort ochtenden spendeer ik liever meer tijd dan nog even blijven liggen dan aan langer douchenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef JackieBrown het volgende:
En wat vrouwen?Het was vroeg, ijskoud en ik sliep nog half. Uitgebreid douchen is dan het enige wat helpt.
![]()
.
![]()
Ja natuurlijk! Het was dan ook niet helemaal mijn bedoeling om zo lang te douchen maarja, als het zo lekker is vergeet je de tijd he.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vooral op dit soort ochtenden spendeer ik liever meer tijd dan nog even blijven liggen dan aan langer douchen![]()
.
En ik pak straks gewoon weer een half uur om warm te worden voor bed![]()
![]()
Eh, ik eet nooit pandanrijst dus weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschilt dat veel eigenlijk? Ben sinds kleins af aan niks anders gewend dan Pandanrijst eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Het was dan ook niet helemaal mijn bedoeling om zo lang te douchen maarja, als het zo lekker is vergeet je de tijd he.
En ik pak straks gewoon weer een half uur om warm te worden voor bed
[ afbeelding ].
Dat plaatjequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Het was dan ook niet helemaal mijn bedoeling om zo lang te douchen maarja, als het zo lekker is vergeet je de tijd he.
[ afbeelding ].
Oh hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Postte ik ook @ VLB topic ja, zo scoor ik bijna altijd met Fifa.
Ja voorzet, terugleggen en scoren
zo easy
2-0quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh hahaJa voorzet, terugleggen en scoren
zo easy
![]()
![]()
Die verdedigingquote:Hoe wil dit ooit nog goed komen voor 't EK
Waarom doet iedereen eigenlijk zo moeilijk om de wedstrijd? Het gaat nergens om toch?
Omdat Duitsland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Juminelle het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo moeilijk om de wedstrijd? Het gaat nergens om toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
PasteitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zit erin?
NL elftal, 'als ze het maar goed doen als het wel ergens om gaat'.
Kruik pakken helpt ook zomaar weleens!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik bezit geen kruik. Dat is nou echt zoiets wat ik steeds wil kopen en dan weer vergeet als ik bij winkels ben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kruik pakken helpt ook zomaar weleens!![]()
Oeioei. Ik ga ook maar douchen om warm te worden, op de brommer is het ook stervenskoudquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik bezit geen kruik. Dat is nou echt zoiets wat ik steeds wil kopen en dan weer vergeet als ik bij winkels ben.![]()
![]()
Ik zit hier met zo'n ventilatorkacheltje-ding onder een plaidhet is te koud voor een mens
Ik heb elektrische deken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef aight1 het volgende:
Ik zit hier met zo'n ventilatorkacheltje-ding onder een plaidhet is te koud voor een mens
Het is inderdaad erg koud en dan sneeuwt het nog niet eens enzo.
![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef aight1 het volgende:
1 graden gaf zo'n bord buiten aan.
![]()
![]()
Met 1 graden Celsius rondrennen op Schipholplatform.Vlug naar huis en 4 wollen truien aantrekken.
Auw die is wel vies.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef aight1 het volgende:
Toen ik opstond vanochtend was het -3.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Hahah ik heb geen idee of ze lekker zijn maar het ziet er awesome uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Euj, welk merk is dat horloge eigenlijk? Ik zag net bij een mattie dezelfde wrist band geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Kool AidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is toch heel 'bekend' veel gedronken drankje in USA?
In bepaalde elitaire, bijna Bilderberg-achtige kringen wel, jaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kool Aiddat is toch heel 'bekend' veel gedronken drankje in USA?
.
![]()
wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In bepaalde elitaire, bijna Bilderberg-achtige kringen wel, ja.
Ik bedoel dus deze:
I know, was ook een grapjequote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat?
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]. Ze associëren negers in Amerika toch vaak met KFC, water melon en Kool-Aid
.
![]()
Niet alleen in Amerikaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know, was ook een grapje. Ze associëren negers in Amerika toch vaak met KFC, water melon en Kool-Aid
.
Overigens blijft dat plaatje geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, genoeg coonery weer.
Zag dat je mw3 in 13 uur had uitgespeeld... op moeilijk?
Speel meestal op normal of hard, mw3 op normal in iets meer dan 6 uur uitgespeeld.
Maar niet naar Intel gezocht.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Guess Collectionquote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euj, welk merk is dat horloge eigenlijk? Ik zag net bij een mattie dezelfde wrist band geloof ik.
Haha die plaatjuhquote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef JackieBrown het volgende:
Heb bijna altijd een pot Kool-Aid Cherry poeder staan
Kool-Aid drink
[ afbeelding ]
Is dat eigenlijk van een bepaalde film ofzo?quote:Normal, maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bijquote:Zag dat je mw3 in 13 uur had uitgespeeld... op moeilijk?
Speel meestal op normal of hard, mw3 op normal in iets meer dan 6 uur uitgespeeld.. Die Intel zocht ik in het begin op zich wel naar, heb d'r amper 10 gevonden van de 46. Laat maar dan
.
Aight, even vragen of hij dezelfde heeft toevalligquote:.
![]()
Ik dacht dat het een foto was van een museum ofsoquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk van een bepaalde film ofzo?
[..]
Normal, maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bij. Die Intel zocht ik in het begin op zich wel naar, heb d'r amper 10 gevonden van de 46. Laat maar dan
.
tenminste kan mij herinneren dat eens iemand dat zei. De mevrouw is een wassen beeld (althans dat dacht ik).
Toeristen in games
Dat is echt exact zoals ik Skyrim nu speel.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bij.
Op mijn dooie gemakje door bossen rennen, elke vierkante centimeter van de wereld ontdekken.
Bij Skyrim kan je toch ook echt heeel veel rondlopen en alles?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is echt exact zoals ik Skyrim nu speel.Op mijn dooie gemakje door bossen rennen, elke vierkante centimeter van de wereld ontdekken.
Ik heb zin in GTA V, ook diehard rondrennen en alles verkennen
Die wereld is echt moeilijk groot ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij Skyrim kan je toch ook echt heeel veel rondlopen en alles?Zondagen sowieso.quote:
Lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Posucice het volgende:
Nog 2 dagen toetsweek, daarna kapot drinken en MW3 spelen
Succes nog met je toetsen en geniet daarna van je vrijheid![]()
![]()
WAAAAROM HEB IK DIT GEMIST#()*$%@#()*$%()#@*%()#!*(%&()@%#!()*!%
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]Omdat je op vakantie was waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
True, maar ik wist ook niet dat zij zouden komenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat je op vakantie was waarschijnlijk.
Juminelle, laat jij je zaterdag nog zien?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, laat jij je zaterdag nog zien?Ik zit in Oberhausen dan. Misschien dat ik het wel red, maar denk het haast niet.
Dat is haast onvergeeflijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietIk zit in Oberhausen dan. Misschien dat ik het wel red, maar denk het haast niet.
![]()
Goedmaken met een Malukufeestjegaan we Ambo even gedag zeggen
![]()
![]()
Sinji + vrienden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus.. Chocolatebear, Phantomesse, ik en?![]()
Het spijt mequote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat is haast onvergeeflijk!![]()
Goedmaken met een Malukufeestjegaan we Ambo even gedag zeggen
Vind het best kut, lijkt me best wel een dope feest.
Doen we!
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wat om de pijn te verzachten, GZA x Pharrell:
Ik wist trouwens niet eens dat ze hier ook Kool-Aid hebben.
Ghehe. Kom je alleen of met je vriendin?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik mag niet zuipen want ik ga op de brommer, maar ik doe het toch
Gezelligquote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het spijt meVind het best kut, lijkt me best wel een dope feest.
Doen we!
En vooruit ik vergeef het je
![]()
![]()
Hey krioro, weet jij misschien een paar dope hiphop tracks met violen/cello samples?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!
Ik wist trouwens niet eens dat ze hier ook Kool-Aid hebben.Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Jep met haar en d'r vriend en hij neemt wss ook vrienden mee maar die ken ik nietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe. Kom je alleen of met je vriendin?![]()
![]()
Ah thanks, kom nooit in MUZ eigenlijk. Toch maar eens doen dusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!
Ik wist trouwens niet eens dat ze hier ook Kool-Aid hebben.![]()
Die track![]()
Wie komt me redden? Ik werk op dit moment met allemaal oude mannen, en de chauffeur heeft geloof ik geen rijbewijs.
Vrouwelijke redders zijn verplicht zich in een Catwoman of Wonder Woman pakje te hijsen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eh, ik ben heel slecht in dit soort dingen opgraven uit m'n geheugen. Ik ken ze ongetwijfeld maar kan zo even weinig titels opnoemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Posucice het volgende:
[..]
Hey krioro, weet jij misschien een paar dope hiphop tracks met violen/cello samples?Verder dan dit kom ik zo snel niet:
Of pizzicato viool in:
Dan zijn sommige van deze homemade dingen die ik op YouTube zie nog toffer wat mij betreft.
Maar als ik nog eens wat tegenkom zal ik aan je denken!full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie komt me redden? Ik werk op dit moment met allemaal oude mannen, en de chauffeur heeft geloof ik geen rijbewijs.
Vrouwelijke redders zijn verplicht zich in een Catwoman of Wonder Woman pakje te hijsen.. Helaas ben ik volgende week pas in Amsterdam.
![]()
Dit is ook dope. Alleen speelt hij wel kut tracks.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eric Stanleyquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
Dit is ook dope. Alleen speelt hij wel kut tracks.
![]()
Oh at the moment luister ik trouwens een album met allemaal Vietnamese/Chinese samples, zit ook wel viool/cello in, hier een track van deel 1:
Hope is the last track on Onra's album Chinoiseries and features an elusive Vietnamese violin/xylophone sample.
OnraChinoiseries
Chinoiseries pt 2
Moet je van houden though, is ook alleen instrumentaal.
[ Bericht 28% gewijzigd door krioro op 16-11-2011 20:07:00 ]full stops and exclamation marks![]()
Ik vind violen sowieso niet echt tof. Piano's daarentegen![]()
David Sides
Doet me denken aan Fabolous ft. Al Be Back - Mira Mira
Hoor die, dan wil je toch een latina helemaal kaputt machen![]()
Die geile stem in het refrein alleen al
![]()
![]()
Ik vind violen juist zo mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
David Sides
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Violen in hiphopquote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
David Sides![]()
![]()
Oh, ja, die edit ik net weg uit m'n vorige post.quote:Sowieso Latina'squote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doet me denken aan Fabolous ft. Al Be Back - Mira Mira
Hoor die, dan wil je toch een latina helemaal kaputt machen![]()
Die geile stem in het refrein alleen al
!
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: