True, maar ik wist ook niet dat zij zouden komenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat je op vakantie was waarschijnlijk.
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, laat jij je zaterdag nog zien?
Dat is haast onvergeeflijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietIk zit in Oberhausen dan. Misschien dat ik het wel red, maar denk het haast niet.
Sinji + vrienden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus.. Chocolatebear, Phantomesse, ik en?
Het spijt mequote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat is haast onvergeeflijk!![]()
Goedmaken met een Malukufeestjegaan we Ambo even gedag zeggen
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
WAAAAROM HEB IK DIT GEMIST#()*$%@#()*$%()#@*%()#!*(%&()@%#!()*!%
[ afbeelding ]Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wat om de pijn te verzachten, GZA x Pharrell:
Ik wist trouwens niet eens dat ze hier ook Kool-Aid hebben.
full stops and exclamation marks
Ghehe. Kom je alleen of met je vriendin?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik mag niet zuipen want ik ga op de brommer, maar ik doe het toch![]()
Gezelligquote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het spijt meVind het best kut, lijkt me best wel een dope feest.
Doen we!
Hey krioro, weet jij misschien een paar dope hiphop tracks met violen/cello samples?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!
Jep met haar en d'r vriend en hij neemt wss ook vrienden mee maar die ken ik nietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe. Kom je alleen of met je vriendin?
Ah thanks, kom nooit in MUZ eigenlijk. Toch maar eens doen dusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier worden dat soort dingen vaak wel door mensen genoemd (dit ook, zelf niet geweest though): Hip Hop Central LXXXVII: Escape From Monsta Island!
Eh, ik ben heel slecht in dit soort dingen opgraven uit m'n geheugen. Ik ken ze ongetwijfeld maar kan zo even weinig titels opnoemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Posucice het volgende:
[..]
Hey krioro, weet jij misschien een paar dope hiphop tracks met violen/cello samples?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie komt me redden? Ik werk op dit moment met allemaal oude mannen, en de chauffeur heeft geloof ik geen rijbewijs.
Vrouwelijke redders zijn verplicht zich in een Catwoman of Wonder Woman pakje te hijsen.
Eric Stanleyquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
Dit is ook dope. Alleen speelt hij wel kut tracks.
Ik vind violen juist zo mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind violen sowieso niet echt tof. Piano's daarentegen![]()
David Sides
Violen in hiphopquote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind violen sowieso niet echt tof. Piano's daarentegen![]()
David Sides
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |