Auw die is wel vies.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef aight1 het volgende:
Toen ik opstond vanochtend was het -3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Hahah ik heb geen idee of ze lekker zijn maar het ziet er awesome uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Euj, welk merk is dat horloge eigenlijk? Ik zag net bij een mattie dezelfde wrist band geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Auw die is wel vies.
Ik heb net echter wel bazige negerdrankjes kunnen vinden.Kool AidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is toch heel 'bekend' veel gedronken drankje in USA?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In bepaalde elitaire, bijna Bilderberg-achtige kringen wel, jaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kool Aiddat is toch heel 'bekend' veel gedronken drankje in USA?
wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In bepaalde elitaire, bijna Bilderberg-achtige kringen wel, ja.
I know, was ook een grapjequote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat?
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
Niet alleen in Amerikaquote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know, was ook een grapje. Ze associėren negers in Amerika toch vaak met KFC, water melon en Kool-Aid
.
Overigens blijft dat plaatje geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, genoeg coonery weer.
Guess Collectionquote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euj, welk merk is dat horloge eigenlijk? Ik zag net bij een mattie dezelfde wrist band geloof ik.
Haha die plaatjuhquote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef JackieBrown het volgende:
Heb bijna altijd een pot Kool-Aid Cherry poeder staan
Kool-Aid drink
[ afbeelding ]
Is dat eigenlijk van een bepaalde film ofzo?quote:
Normal, maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bijquote:Zag dat je mw3 in 13 uur had uitgespeeld... op moeilijk?
Speel meestal op normal of hard, mw3 op normal in iets meer dan 6 uur uitgespeeld.
Aight, even vragen of hij dezelfde heeft toevalligquote:
Ik dacht dat het een foto was van een museum ofsoquote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk van een bepaalde film ofzo?
[..]
Normal, maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bij. Die Intel zocht ik in het begin op zich wel naar, heb d'r amper 10 gevonden van de 46. Laat maar dan
.
Dat is echt exact zoals ik Skyrim nu speel.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar heb als een toerist alles lopen bewonderen enzo en had er sowieso geen haast bij.
Bij Skyrim kan je toch ook echt heeel veel rondlopen en alles?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is echt exact zoals ik Skyrim nu speel.Op mijn dooie gemakje door bossen rennen, elke vierkante centimeter van de wereld ontdekken.
Die wereld is echt moeilijk groot ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij Skyrim kan je toch ook echt heeel veel rondlopen en alles?
Zondagen sowieso.quote:
Lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Posucice het volgende:
Nog 2 dagen toetsweek, daarna kapot drinken en MW3 spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
WAAAAROM HEB IK DIT GEMIST#()*$%@#()*$%()#@*%()#!*(%&()@%#!()*!%
[ afbeelding ]Omdat je op vakantie was waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |