Dank uquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welcome back, ik treur voor je
Chilleeeeee op de Antilleeeeeeeee
Geen idee, ik woon daar nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tram 18 bestaat niet schat, wel bus 18
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
En weer terug in Nederland![]()
Wat een update Phantom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome back.... was het nog zonnig geworden na die eerste dagen??
Was tram 13quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon daar nietMaar daar was ooit commotie over tussen die twee, als ik het me goed herinner.
Eerst maar zorgen dat je beter wordt en niet haat.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u![]()
Chocolate, al Skyrim gespeeld?
Ik woon niet eens in Amsterdam.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was tram 13. Hij woont geloof ik in West (?), ik in Oud-Zuid, en zijn carrot cake shit is hier in de buurt
.
Thanks! Ja, het was heeeerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]welcome back.... was het nog zonnig geworden na die eerste dagen??
Westside tram 13 stopt hier.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was tram 13. Hij woont geloof ik in West (?), ik in Oud-Zuid, en zijn carrot cake shit is hier in de buurt
.
Pics.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het was heeeerlijkIk ben echt blackie nu.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat je beter wordt en niet haat.
[..]
[..]
Ik woon niet eens in Amsterdam.Maar ik ging eerst langs mijn broer (werkt bij Wildschut) en daarna even langs de Banketbakker.
Uitziekenquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pics.
[..]Ik ga mijn best doen om deze keel ontsteking niet uit de keel te laten lopen. Ik wil ook ziek zijnde best wel komen hoor, echter ben ik dan weinig charmant ofzo met mijn snotneus
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusquote:
Gefeliciteerd, u heeft dWc_RuffRyder succesvol gemindfucked.quote:
Lol, doggystyle dat het snot gewoon uit je neus vliegtquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga mijn best doen om deze keel ontsteking niet uit de keel te laten lopen. Ik wil ook ziek zijnde best wel komen hoor, echter ben ik dan weinig charmant ofzo met mijn snotneus
Welke planning?quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusals die eenmaal ontstoken is ben ik minstens een maand zoet
Echter, deze planning staat al bijna 2 maanden dus het moet doorgaan.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het was heeeerlijkIk ben echt blackie nu.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft dWc_RuffRyder succesvol gemindfucked.
Je komt de 19e nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wel ff met mijn neusals die eenmaal ontstoken is ben ik minstens een maand zoet
Echter, deze planning staat al bijna 2 maanden dus het moet doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Doggystyle midden op de dansvloer jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, doggystyle dat het snot gewoon uit je neus vliegt. Wauw.
Oh we gaan binnenkort uitquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke planning?Heb niet de vorige topics doorgelezen
quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je komt de 19e niet?
Als jij komt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FYAH! 4.0quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah vertel eens wat meer?Ik ben wel van de feestjes
quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als jij komt welHoud ik je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Al weet ik nog steeds niet of ik kan komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nice!quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Vet dubstep, I like. Meteen suggestie gedaan aan m'n vriendin. "Misschien aanwezig"
quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Houd ik je aan! Al weet ik nog steeds niet of ik kan komen..
Oke dan! Vind dat je gewoon kan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |