Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watquote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, zag er echt een half uur geleden nog één. Komt het zo vaak voor? Is het niet een soort van henna ofzo?
Ik weet niet waar jij woontquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ging er de laatste tijd op letten, en zie er nog best watKan ook iets in de genen zitten, lijkt me niet dat het kunstmatig is..
quote:It is a common sight in Somaliland to see elderly men with their beards died orange from henna. Sometimes you see some pretty spectacular shades of orange; other times the dye-job is more subdued, or limited only to the tip of a goatee.
You only see it on old men, because of course their hair must be white in order to take on the colour from the dye.
Perhaps my Somali friends and readers can help me out here, as I’m not entirely sure of the significance of the hennaed beard – is it done simply to hide their white hair, or is there some deeper purpose or meaning? In any case, it looks pretty awesome.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spange chicks die doen alsof ze zolderkamerautisten zijn.
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont? Van Google op "orange beard somalia"
! :
[..]
Hoiquote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe, maar 't is zo. Eerder bi's btw denk ik
.
Denk het ook trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk het ook trouwens
Om even in die spirit te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe gif!
Best wel sexy misschien.
Perhaps yes.quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Toffe gif!
Best wel sexy misschien.
Wiewatwaar, gespankt worden door een chick met glitter in d'r hand?quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Perhaps yes.
Lijkt me leuk om te doenwel rommelig.
Neejoh een chick spanken met glitter in míjn handquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wiewatwaar, gespankt worden door een chick met glitter in d'r hand?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neejoh een chick spanken met glitter in míjn hand
quote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
Lijkt me ook geen vervelende bezigheid.![]()
Laatste voyeur(s) Chocolatebearquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.
Jouw fobo is sowieso vies en geilquote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bied me aan als glitterspanker. Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw fobo is sowieso vies en geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ditJa?quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) ChocolatebearChocolatebear is stiekem ook een viespeuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door Phantomesse op 14-11-2011 21:28:01 ]
quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bied me aan als glitterspanker. Tevens heb ik een heerlijke, vieze en geile FoBoupdate gedaan.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Chocolatebear
Ik ben gewoon nieuwsgierig?quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ja?Chocolatebear is stiekem ook een viespeuk.
No offense mangquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig?
Ze is een meesteresquote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offense mang.
Volgens mij is Phantomesse zo'n type die juist nog geiler wordt als ze bloed ziet van het krabben over je rug.
None taken, wij mannen zijn per definitie viespeuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
En weer terug in Nederland![]()
Wat een update Phantom
Welcome back, ik treur voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chilleeeeee op de Antilleeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word geil van deze praatjes, hou op hoor
Dames, ik stel voor:Moest dit nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word geil van deze praatjes, hou op hoor
Dames, ik stel voor:Mag ik dan de perv zijn die erbij komt staan in een lange beige regenjas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake van De BakkerswinkelRoelof Hart? Je was kei in de buurt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Serieus?quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roelof Hart? Je was kei in de buurt man.
No can doquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan de perv zijn die erbij komt staan in een lange beige regenjas?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake van De BakkerswinkelDeel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tram 18 bestaat niet schat, wel bus 18quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iets met tram 18 ofzo![]()
Hahahaha oké jllie wonen bij elkaar in de buurt, nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |