SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik zou haar het doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nou en? daar val jij voor haar blijkbaar ook onder
het gaat er om dat je geen blauwtje gaat lopen en dus gewoon kunt oefenen
het is als je trapezenummer oefenen met een vangnet voor je het weg haalt
Vorige keer was in utrecht, maar het kan best ergens anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minimeet met minibeer. Waar is dat dan?
Waar? En wat gaan jullie doen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
Trouwens, als iemand nog een keer zin heeft om uit te gaan, ik ga waarschijnlijk nog wel een keer met firefly, dus laat maar weten als je mee wil. (minimeet?)
De vorige keer zijn we wat langs dans-cafés (de meeste voor studenten) in Utrecht langsgeweest, we hebben nog niks afgesproken voor de tweede keer, dus als iemand zin heeft kan ie best wat voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? En wat gaan jullie doen dan?
Wie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik ga kijken of ik haar zover kan krijgen dat ze haar haar rood verft.
Dyanne natuurlijk.quote:
Picsquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
als je dat meent vind ik dat maar gemeenquote:
Kudos als het lukt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Wie weet is dat wel de datequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga nu maar eerst een date met haar voor elkaar proberen te krijgen
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat meent vind ik dat maar gemeen
maar ik schat jou liever in dus ik denk dat ik een grapje heb gemist
dan nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.
Hij is voor 't eerst dat ik in dit topic meemaak in touch met z'n piem0l. Is goed voor 'm, laat nouquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog
het is manipulatief
vooral aangezien je toch niks met haar wil en alleen negatief over haar praat
Ja en?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog
het is manipulatief
vooral aangezien je toch niks met haar wil en alleen negatief over haar praat
dat is ook misbruik makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Ik kan er ook daadwerkelijk misbruik van maken, dat is een stuk erger dan een ander haarkleurtje.
wat heeft in touch zijn met je piemel nu te maken met iemand dingen laten doen omdat jij ze grappig vind?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is voor 't eerst dat ik in dit topic meemaak in touch met z'n piem0l. Is goed voor 'm, laat nou
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook misbruik maken
je manipuleert haar om iets te doen voor je eigen plezier
niet heel netjes
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook misbruik maken
je manipuleert haar om iets te doen voor je eigen plezier
niet heel netjes
ik heb nooit gezegd datenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.
Mwoah. Minder erg wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.
wil niet zeggen dat je dat moet doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.
voorspelbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je dat moet doen
dat zou meer over jou zeggen dan over haar
Moet ze wel haar schaamhaar rood verven voor heloefjeboefje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
Neehoor, kan ze beter haar haar rood verven dan d'r benen openen.
Zijn kerels ook niet. Heb het zó vaak andersom zien gebeurenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heeft in touch zijn met je piemel nu te maken met iemand dingen laten doen omdat jij ze grappig vind?
ze is geen hondje
Daar hoeft het niet rood hoor, gewoon weg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ze wel haar schaamhaar rood verven voor heloefjeboefje.
Ow, ok. Lijkt me wel wat, zo'n firebush.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet rood hoor, gewoon weg.
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Wie zou iets aan zijn/haar uiterlijk veranderen zodra jouw partner of scharrel dat graag (of liever) wil? Kan afvallen zijn maar ook haar verven of een andere kledingstijl aannemen.
Ikzelf zou het niet doen aangezien mijn partner of scharrel mij maar heeft te accepteren zoals ik ben en als ik haar niet aansta, kan ze vertrekken.
En wie gaan er vanavond nog uit? Ik ga vanavond weer los. Goed los ook.
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.
Tsja leven is hard he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.
Maarja als je toch verder niks met haar wil doe je best
Beetje lullig alleen als ze het gaat doen omdat ze * denkt * dat jij haar leuk vind.
Nou en?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.
Maarja als je toch verder niks met haar wil doe je best
Beetje lullig alleen als ze het gaat doen omdat ze * denkt * dat jij haar leuk vind.
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef HiddenResponse het volgende:
Heloef heeft ze jouw foto ook al gezien ?
Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.
Antwoord eens allemaal:
[..]
Ik ga niet veranderen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.
Antwoord eens allemaal:
[..]
Veel plezierquote:
En.... niks verder maar geef effe mijn mening ook.quote:
Oke. En hoe gaat het nu tussen jou en die meid met veel problemen? Is ze al opgenoemn ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
En.... niks verder maar geef effe mijn mening ook.
Verder mag Heloef doen wat ie wil hoor
Hand afgehakt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ging vandaag even naar de slager en dat liep een beetje uit de hand
Wat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Vertelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Hele stad leeggekocht zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Nou ik kan het niet helemaal vertellen want heb haar nog 2x via msn gesproken ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke. En hoe gaat het nu tussen jou en die meid met veel problemen? Is ze al opgenoemn ofzo?
Meiden vallen tenminste nog op je. Ik kreeg wat dat aangaat geen aandacht van een vrouw die ik leuk vond de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef kree het volgende:
Dat zeg ik meiden met problemen vallen op me :S
Nouja is voor mij ook pas sinds de zomer en vraag me niet waaromquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meiden vallen tenminste nog op je. Ik kreeg wat dat aangaat geen aandacht van een vrouw die ik leuk vond de laatste tijd.
quote:
quote:
Neequote:
En nu heb je een stalker hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee![]()
Ze hadden allemaal lekkere aanbiedingen dus ik wilde even wat inslaan. Ik was daar nog nooit geweest en die vent zag mij blijkbaar wel zitten. Had ik eerst niet door maar hij hield maar niet op met praten en begon te vragen hoe ik heet en of ik in de buurt woongewoon heel veel vragen enzo
Dus ik deed gewoon vriendelijk , kreeg ik allemaal extra vlees meemjonmjom
![]()
Kwartiertje later ben ik naar huis aan het lopen, was best een aardig eindje van 20 minuten wandelen. Hoor ik opeens getoeter en geroep. Daar reageer ik echt nooit op dus ik liep gewoon door maar het hield dus echt niet op. Kijk ik opzij zit die vent in zn auto naar mij te roepen. Dat was dus die slager waar ik vlak daarvoor vlees was gaan kopen. WTF![]()
Hij vroeg of ik een lift wou, maar daar heb ik voor bedankt.Na een paar keer aandringen en nog een paar "nee" van mij, zei ik maar dat ik maandag wel weer vlees kom kopenIk wist niet zo goed wat ik moest zeggen ik was een beetje verbaasd en in shock en voelde me stiekem een beetje gestalkt ook al bedoelde hij het niet zo
Jezus wat een verhaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee![]()
Ze hadden allemaal lekkere aanbiedingen dus ik wilde even wat inslaan. Ik was daar nog nooit geweest en die vent zag mij blijkbaar wel zitten. Had ik eerst niet door maar hij hield maar niet op met praten en begon te vragen hoe ik heet en of ik in de buurt woongewoon heel veel vragen enzo
Dus ik deed gewoon vriendelijk , kreeg ik allemaal extra vlees meemjonmjom
![]()
Kwartiertje later was ik naar huis aan het lopen, was best een aardig eindje van 20 minuten wandelen. Hoor ik opeens getoeter en geroep. Daar reageer ik echt nooit op dus ik liep gewoon door maar het hield dus echt niet op. Kijk ik opzij zit die vent in zn auto naar mij te roepen. Dat was dus die slager waar ik vlak daarvoor vlees was gaan kopen. WTF![]()
Hij vroeg of ik een lift wou, maar daar heb ik voor bedankt.Na een paar keer aandringen en nog een paar "nee" van mij, zei ik maar dat ik maandag wel weer vlees kom kopenIk wist niet zo goed wat ik moest zeggen ik was een beetje verbaasd en in shock en voelde me stiekem een beetje gestalkt ook al bedoelde hij het niet zo
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, jij hebt indruk gemaakt zeg.
Is het verder een leuke kerel?
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopenquote:
Dus moet je het zelf doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zijn kerels ook niet. Heb het zó vaak andersom zien gebeuren
Ach, hij probeerde je in ieder geval niet zijn worst aan te smeren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doet
quote:
Haha nou ook een voordeelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopen
Ik zelf niet, maar ik kan er dus ook niet mee zitten dat heloef het wel doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus moet je het zelf doen?
Omdat iemand anders die hier totaal niks mee te maken heeft ooit heeft gedaan?
omnomnom heb nu al zin om morgen te kokenquote:
Heb jij eigenlijk de uitzending ook als mp3 meegekregen?quote:
slagersworstquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen voorkeur als het maar worst is
ik vind dat altijd de grootste drogreden ooitquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar ik kan er dus ook niet mee zitten dat heloef het wel doet
Nee maar hij staat op internet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk de uitzending ook als mp3 meegekregen?
Dit verhaal gaat alleen voor fietsen op. Een soort onuitgesproken fietsenruilhandel zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
oke dus mag ik jou auto stelen? omdat iemand anders ooit mijn auto stal?
heel vaag
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen voorkeur als het maar worst is
de vleesmarkt gaat rond 00.00u open. sla je slag! misschien vind je ergens nog wel een kiloknaller.quote:
blijkbaar ook voor omgang met mensenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit verhaal gaat alleen voor fietsen op. Een soort onuitgesproken fietsenruilhandel zeg maar
Ik heb al worst gehad vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef dawg het volgende:
de supermarkt gaat rond 00.00u open. sla je slag! misschien vind je ergens nog wel een kiloknaller.
Dan ga ik straks even luisteren want ik heb het einde gemistquote:
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
blijkbaar ook voor omgang met mensen
Ik heb hier alleen mee gelezenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan ga ik straks even luisteren want ik heb het einde gemist
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.
nee joh is al een oude koequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.
Dat is ook niks nieuws, grote kans dat ik dan aan jouw kant vd lijn staquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
nee joh is al een oude koe
ik zit blijkbaar weer niet op een lijn met de rest
Ik keur het niet goed, net zo min als dat ik het goedkeur in de omgekeerde gevallen. Alleen zit ik er net zo min mee, that's allquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat altijd de grootste drogreden ooit
iemand anders heeft het ook gedaan
oke dus mag ik jou auto stelen? omdat iemand anders ooit mijn auto stal?
heel vaag
nog iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is ook niks nieuws, grote kans dat ik dan aan jouw kant vd lijn sta
Team blauw![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Saaiquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
Wat een rare verhalen in het vorige deel jongens![]()
Ben het helemaal met capstan eens;
[..]
Als ik iemand tref die niks anders dan in bed liggen terwijl ik mijn slagersworst erin en eruit tover.....dan is het snel over. Of ze moet verder echt geweldig zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
Wat een rare verhalen in het vorige deel jongens![]()
Ben het helemaal met capstan eens;
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand tref die niks anders dan in bed liggen terwijl ik mijn slagersworst erin en eruit tover.....dan is het snel over. Of ze moet verder echt geweldig zijn natuurlijk.
worst gegeten, zegt ze net toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog iets leuks gedaan vandaag?
Sorry maar iemand die denkt dat kinky seks, seks met het licht aan ben ik snel op uitgekekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn of haar ding, toch?
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar iemand die denkt dat kinky seks, seks met het licht aan ben ik snel op uitgekeken
Leuk, tis net school dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Ben ik even blij dat ik 10 uur heb geslapen, moet morgen werken blijkt.
Dat vragen ze tegenwoordig niet meer, ze roosteren me gewoon in.
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Inderdaad, gelukkig heb ik volgende week geen les maar 2 hoorcolleges, 1 excursie en 2 vrije dagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, tis net school dus
Ok. Ieder zijn ding, nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijn![]()
Sorry myr
Er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Ieder zijn ding, niet
Dat probleem was opgelost, weet je nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar ik het zou willen doen.
Ik zoek eerst iemand die het met me wil doen.
Jij wil een saaie muts?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat probleem was opgelost, weet je nog
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?quote:
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dat beeld een beetje overgeromantiseerd is. Sure, ik zou het ook leuk vinden als diegene waar ik m'n eerste keer mee beleef meer voor mij voelt dan alleen maar lust, maar heej, als het zo loopt dan loopt het zo hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.
Scherpquote:
met sex ben je daar zo over heen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Ja ik dacht al dat het bij jou daar een beetje in schuilde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Hij wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met sex ben je daar zo over heen hoor
als je het elke dag kunt hebben ga je echt niet alleen voor missionaris
ik heb er echt nog nooit van gehoord dat iemand zich echt daar aan vast hieldquote:
Nou hij houdt niet van verandering.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er echt nog nooit van gehoord dat iemand zich echt daar aan vast hield
Ik vind het in mijn hoofd moeilijk te verantwoorden dat ik iets verander; ik ruil dan iets waarvan ik weet dat ik het op zijn minst redelijk vind voor iets onbekends wat veel slechter kan zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat het bij jou daar een beetje in schuilde.
Change doesn't kill you mate
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij houdt niet van verandering.
Het bed zou voor mij wel leuk zijn, maar zelfs met onder de douche zou ik al blij zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?
Je begrijpt zelf wel wat hier tegenin te brengen is he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het in mijn hoofd moeilijk te verantwoorden dat ik iets verander; ik ruil dan iets waarvan ik weet dat ik het op zijn minst redelijk vind voor iets onbekends wat veel slechter kan zijn.
Daarnaast, als iets me bevalt dan verander ik het eigenlijk nooit meer.
Maar als je nog niet zo veel ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat je in bed wel genoeg nieuwe ervaring op doet, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met sex ben je daar zo over heen hoor
als je het elke dag kunt hebben ga je echt niet alleen voor missionaris
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanquote:
Waar zo extreem als hij?quote:
Dat is wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanHad ingelogd op zo'n datingsite. Tref voor de verandering gelijk eens een leuk type. Wij dom ouwehoeren, zien elkaars foto en hij zegt gelijk. Jij bent lekker, drankje doen? Hij woont in fucking Groningen en ik in Arnhem
![]()
Dus ik verzin een smoes, want totaal geen zin om nu gelijk te gaan daten. Kletsen we nog even 10 minuten verder blijkt dat ie kinderen heeft![]()
Misschien ben ik echt extreem kortzichtig in dat opzicht, maar ik wil gewoon geen vent die al kinderen heeftDus dat heb ik ook gezegd en toen was het klaar
Datingsites![]()
Helemaal niet kortzichtig, ik wil ook geen vrouw die al kinderen heeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanHad ingelogd op zo'n datingsite. Tref voor de verandering gelijk eens een leuk type. Wij dom ouwehoeren, zien elkaars foto en hij zegt gelijk. Jij bent lekker, drankje doen? Hij woont in fucking Groningen en ik in Arnhem
![]()
Dus ik verzin een smoes, want totaal geen zin om nu gelijk te gaan daten. Kletsen we nog even 10 minuten verder blijkt dat ie kinderen heeft![]()
Misschien ben ik echt extreem kortzichtig in dat opzicht, maar ik wil gewoon geen vent die al kinderen heeftDus dat heb ik ook gezegd en toen was het klaar
Datingsites![]()
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je nog niet zo veel ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat je in bed wel genoeg nieuwe ervaring op doet, toch?
Ik begrijp dat wel, maar het voelt zo niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf wel wat hier tegenin te brengen is he?
Je hebt wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Sorry dat ik zo over je praat benzin als ik het fout heb moet je het zeggen.
weet ik veelquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar zo extreem als hij?
Sorry dat ik zo over je praat benzin als ik het fout heb moet je het zeggen.
Het is mogelijk dat iemand niet zo heel ruimdenkend is en genoegen neemt met alleen seks in bed en op andere plekken niet.quote:
Ik haat het dat blijkbaar leuke -nog vrijgezelle- mannen van mijn leeftijd gvd al kinderen hebbenquote:
Was mij ook al opgevallen dat er wel erg veel moeders op datingsites zitten; zelfs in de leeftijdscategorie 20-25 jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
Datingsites![]()
Ja, maar misschien gaat dat voor Benzin niet op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebben
dan ga je na een tijdje vanzelf dingen verzinnen en niet alleen missionaris doen
Meestal wordt de andere partij dan boos als ik dat zeg en noemt me kortzichtig. Dan maar kortzichtig, maar ik wil het gewoon nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Helemaal niet kortzichtig, ik wil ook geen vrouw die al kinderen heeft
ik heb tijdens mijn ontmaagding al 3 standjes gedaan... wel een aanrader om wat af te wisselen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebben
dan ga je na een tijdje vanzelf dingen verzinnen en niet alleen missionaris doen
Zo blijven er inderdaad geen leuke meer over hequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat het dat blijkbaar leuke -nog vrijgezelle- mannen van mijn leeftijd gvd al kinderen hebben
Heel weinigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin, hoe veel ervaring heb je eigenlijk al al ik vragen mag?
Nee, boehoe forever alonequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Zo blijven er inderdaad geen leuke meer over he
Mijn ontmaagding was trouwens ook niet missionaris. Weet wel nog dat we diezelfde avond nog 1 of 2 keer gingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik heb tijdens mijn ontmaagding al 3 standjes gedaan... wel een aanrader om wat af te wisselen ja.
Bij seksquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel weinigDus wie weet denk ik daar ooit anders over.
Maar als iets me bevalt dan ga ik het niet veranderen. Don't fix it if it isn't broken.
Tsja, dan is het een beetje uitgezakt hequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen dat er wel erg veel moeders op datingsites zitten; zelfs in de leeftijdscategorie 20-25 jaar.
Dan zijn ze gewoon boos. Niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Meestal wordt de andere partij dan boos als ik dat zeg en noemt me kortzichtig. Dan maar kortzichtig, maar ik wil het gewoon niet
quote:
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet eens per se hoeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja, dan is het een beetje uitgezakt he
Ja en zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding was trouwens ook niet missionaris. Weet wel nog dat we diezelfde avond nog 1 of 2 keer gingen
Wat heb ik dat vaak gehoord.quote:
Ik help het je hopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt gvd eens tijd voordat ik overdatum ben
Je begint tegen de 40 te lopen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Same herequote:
quote:
Zit nog aan de onderkant vd 30, maar ja het schiet aardig opquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je begint tegen de 40 te lopen ?
Anyone? Niemand die deze noodkreet erkend en haar wil helpen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze wil niet iemand van hier geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Anyone? Niemand die deze noodkreet erkend en haar wil helpen?
Ik wil niet daten via Fok, dan kan ik hier niet kansloze details delenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
Ze valt niet op ouderquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ook niet een drankje doen met mij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil niet daten via Fok, dan kan ik hier niet kansloze details delen
Ik heb hier van Fok ook wel eens iemand gedate en daar nooit een woord over neergezet hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee joh dat maakt het nog leuker dan ander kant dat ook doen. Rellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als ze hier iemand tegen komt die zich een beetje mannelijk opstelt; waarmee ze kan lachen; die enigszins in de buurt woont; een leuke kop heeft en GEEN kinderen... dan maakt ook iemand van hier vast wel kansquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze wil niet iemand van hier geloof ik
Zit nog aan de onderkant vd 40quote:
Ik heb zelfs een hele echte relatie met een Fokker gehad, vandaar dat ik dat niet meer wil dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb hier van Fok ook wel eens iemand gedate en daar nooit een woord over neergezet hier
Ik heet geen Kreequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh dat maakt het nog leuker dan ander kant dat ook doen. Rellen
Ik geef het 80% dat ik mijn dates van FOK! ga afhalen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, maar we gaan niet neuken.quote:
Heb jij al kinderen? Of ben je gewoon gelukkig getrouwd en is je vrouw nu de was aan het ophangen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zit nog aan de onderkant vd 40
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een hele echte relatie met een Fokker gehad, vandaar dat ik dat niet meer wil dusWant ik wilde wel hele verhalen delen, maar vond het kut dat hij dat kon lezen.
[..]
Ik heet geen Kree
Nee dat doe je zo:quote:
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef Axel1988 het volgende:
Beginnen met orale seks; dat is idd de juiste insteek cactus!
Ohja, nou ja, ik kan er ook niks aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Nee dat doe je zo:
"Ik heet geen Kree"
Been there, done that.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben benieuwd hoe groot achten jullie de kans dat jullie ooit gaan daten via FOK!?
Okee nu durf ik het niet meer met jou te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gewoon keihard klagen over de slechte seks op FOK! als ik met een FOK!ker zou daten.
Ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben benieuwd hoe groot achten jullie de kans dat jullie ooit gaan daten via FOK!?
De sex was juist geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gewoon keihard klagen over de slechte seks op FOK! als ik met een FOK!ker zou daten.
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij al kinderen? Of ben je gewoon gelukkig getrouwd en is je vrouw nu de was aan het ophangen?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
had ik ook omdat neuken was meteen een dingquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?
Mh.. bij mij tot dusver beetje afwisselend. Soms als voorspel; soms niet... soms alleen orale seks tussen twee neukbeurten door. Zit niet echt een rode draad in heb ik het idee. Ik vind het iig niet echt intiemer dan neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?
Aangezien ik je foto nog niet heb gezien en nog niks anders weet om je op af te wijzen, zijn dit de 2 punten waarom wij niet gaan daten idd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..
typischquote:
Jawel, ze vindt mij leuk alleen ik ben bezet. Ik ben net 20 maar dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..
0.01%. Doordat ik hier over mijn problemen praat kom ik heel erg negatief over en krijgen FOK!sters het idee dat ik alleen over mijn problemen praat en niet meer ben dan die problemen,quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Die pillen sla ik dan over, maar verliefd werd ik welquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Als de seks goed is, ga ik ook meteen aan de pillen en ben ik verliefd.
Wie was het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die pillen sla ik dan over, maar verliefd werd ik wel
Raar dat dat verandert hè? Hoe is dat voor de rest?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
had ik ook omdat neuken was meteen een ding
de rest telde eigenlijk niet
maar nu ik oud en wijs ben vind ik het intiemer en neuken kan gewoon sex zijn
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
0.01%. Doordat ik hier over mijn problemen praat kom ik heel erg negatief over en krijgen FOK!sters het idee dat ik alleen over mijn problemen praat en niet meer ben dan die problemen,
Zou best kunnen; ik ben ook goed in bed.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
typisch
ooit 1 fokker gedate en je kon er veel op aan merken maar de sex was inderdaad fantastisch
zouden ze dat allemaal gemeen hebben'?
0.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Benzin en jij. Niet te vergelijken. Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.
En toch hebben mensen een positief beeld van mij.
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Axel1988 het volgende:
Mh.. bij mij tot dusver beetje afwisselend. Soms als voorspel; soms niet... soms alleen orale seks tussen twee neukbeurten door. Zit niet echt een rode draad in heb ik het idee. Ik vind het iig niet echt intiemer dan neuken.
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
misschien tijd voor veldonderzoekquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Raar dat dat verandert hè? Hoe is dat voor de rest?
of gewoon leuk kletsen met iemand en dan fotos uitwisselen via msn of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.
Voor de rest..geen idee eigenlijk
Dat hoeft niet hoor dat foto's in je fobo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.
Voor de rest..geen idee eigenlijk
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?
Maar jij komt zelfs als je negatief doet nog vrij positief overquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.
En toch hebben mensen een positief beeld van mij.
Das een goeiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of gewoon leuk kletsen met iemand en dan fotos uitwisselen via msn of zo
Nouja, ik heb het pas bij 1 persoon gedaan; dus je kunt nog niet echt spreken van een trend oid. Maar bij haar idd net zo makkelijk beffen als neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?
quote:
Echt? Die jonge sletjes doen dat dus nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.
Hoezo de horror?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien tijd voor veldonderzoek
myraella wil vast wel helpen
maar dat is andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het pas bij 1 persoon gedaan; dus je kunt nog niet echt spreken van een trend oid. Maar bij haar idd net zo makkelijk beffen als neuken.
Say whut? Jij hebt sex met mannen met wie je niet zoent?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
![]()
Overigens wisselt het. zo'n ONS vluggertje, lekker onpersoonlijk en alles dan pijp ik niet. Als ik niet zoen dan heb ik er al helemaal geen zin in.
Op dit moment is het nog een scharrelquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is anders
dat is iemand die je wel oke vind en waar eventueel meer uit gaat groeien (al zicht op trouwens?)
het ging nu meer over scharrels
heb je daar ook meteen orale sex mee of is dat meer een intiemer iets dat je bewaard voor serieuze kandidaten
Was dat je eerste keer beffen ooit? Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:05 schreef Axel1988 het volgende:
Op dit moment is het nog een scharrel. Ik heb haar tijdens ons eerste weekend samen ook gewoon gebeft.
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?quote:
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.quote:
Niet. Die zijn er simpelweg niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Lijst met foksters die ik zou raken.
Even denken.
Dat was 1 keer. Nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Say whut? Jij hebt sex met mannen met wie je niet zoent?
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was 1 keer. Nooit meer.Want ik had er echt gewoon geen zin in, was dronken en ziek.
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?
[..]
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.
Zoek maar eens op Omdatappelquote:
Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat je eerste keer beffen ooit? Hoe vond je het?
Ok, daar hebben we het niet meer over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
Dat was 1 keer. Nooit meer.Want ik had er echt gewoon geen zin in, was dronken en ziek.
Equalty card!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?
Hossel hem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggen![]()
Hahaha, hoe noem je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijk. Ik had er veel lol in.
Nee. Dat is anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?
Ja, al eens contact mee gehad.quote:
Ik dacht dat 't echt zo was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggen![]()
Dus jij bent net als ik. Maar verwacht je wel dat een meisje jouw pijpt dan?
Beffen werd hier gewoon onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijk. Ik had er veel lol in.
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Axel1988 het volgende:
Vraag aan de dames. Mag jou hoofd/haar aangeraakt worden tijdens het pijpen?
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.quote:
Graag zelfs. Vooral kudo's als iemand mijn haar uit mijn gezicht houd. Maar ik vind het sowieso onwijs tof als een man aan mijn haar trekt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Axel1988 het volgende:
Vraag aan de dames. Mag jou hoofd/haar aangeraakt worden tijdens het pijpen?
Zou je die niet doen dan?quote:
Alleen vanwege dat vind ik je geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.
Ja precies; snap ik. Volgens mij is dat de reden dat sommige uberhaupt niet willen dat je haar hoofd niet aanraakt (slechte ervaring oid). Had er eens een topic over gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zo
dan koop je maar een fleshlight
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zo
dan koop je maar een fleshlight
Als jij een foto voor me regelt van hem, kunnen we verder praten. Hij heeft wel een cool fobo.quote:
Tja, zoals ze zeggen; goede seks hoort smerig te zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beffen werd hier gewoon onaantrekkelijk.
Als ik je een keer zie trek ik aan je haarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Graag zelfs. Vooral kudo's als iemand mijn haar uit mijn gezicht houd. Maar ik vind het sowieso onwijs tof als een man aan mijn haar trekt.
Hij heeft humor, dat zijn sowieso pluspunten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij een foto voor me regelt van hem, kunnen we verder praten. Hij heeft wel een cool fobo.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.
Zeg dan gewoon ze werd heel nat, slijmerig is echt ranzigquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tja, zoals ze zeggen; goede seks hoort smerig te zijn. Ik denk dat dat wel klopt.
Haha, lijkt me wel een kickquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.
Zou je ooit aan een meisje vragen of ze dat wil doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
Ik dacht dat 't echt zo was.
Nee, maar het gebeurt wel vaak.
ik vind het zo euhm hoe zeg je datquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.
Ik ben vroeger misbruikt en beffen is de enige walging die ik er van heb overgehouden. Dat en het feit dat ik niet klaar kom met iemand erbij.quote:
ik vind het ook niksquote:
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan waterquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ze werd heel nat, slijmerig is echt ranzig
Dat vind ik soms juist wel een toffe gedachte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het zo euhm hoe zeg je dat
gebruikerig of zo
iieww je maakt het wel heel vies nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan water. Het zit een beetje tussen spuug en snot.
Seks ik ga er gewoon niet aan beginnen, het is duidelijk. Bedankt ik ga me op andere dingen richten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan water. Het zit een beetje tussen spuug en snot.
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvallerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft humor, dat zijn sowieso pluspunten.
Kijk hem gewoon lief aan voor een foto of vraag naar zijn vis-weekendjes, dan krijg je vast wel een mooie foto met een vis erbij.
oh nee alles in die richting schiet bij mij altijd meteen het verkeerde keelgat inquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik soms juist wel een toffe gedachte.
Haha, weer een probleem opgelostquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks ik ga er gewoon niet aan beginnen, het is duidelijk. Bedankt ik ga me op andere dingen richten.
Die woordkeuze, veeg me op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee alles in die richting schiet bij mij altijd meteen het verkeerde keelgat in
om even in de pijpsfeer te blijven
Heb jij ooit gebeft dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iieww je maakt het wel heel vies nu
terwijl het dat helemaal niet is haha
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvaller
Zo wordt het natuurlijk nooit ietsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvaller
Echt, ik weet niet. Ik kan niet oordelen op basis van een paar foto's en een tekst.quote:
He?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee. Niet in nuchtere toestand in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je ooit aan een meisje vragen of ze dat wil doen?
Er komt dus echt geen snot uit mijn kut he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vroeger misbruikt en beffen is de enige walging die ik er van heb overgehouden. Dat en het feit dat ik niet klaar kom met iemand erbij.
Eenzaam? Oh, ik ga er dan ook echt voor liggen en geniet even echt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het ook niks
lig je daar alleen terwijl ie daar beneden bezig is
ik vind het nogal eenzaam
We gunnen Myr allemaal een lieve vriend ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)![]()
Kan je nooit klaarkomen met iemand erbij? Maar je kan het wel? Hoop dat je iemand treft bij wie je je wel durft te laten gaan. Je verdient het, want zoals ik het nu lees ben jij echt veel te goed voor die gasten die je gebruiken. Jij verdient ook liefde (en nee, dat is geen kusjekroelsex)
ja ik heb liever een lichaam om dan tegen aan te kruipenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eenzaam? Oh, ik ga er dan ook echt voor liggen en geniet even echt.
ik ook wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
We gunnen Myr allemaal een lieve vriend ja.
Ken je Jensen Ackles? Nou hij, in de rol van Dean en dan qua innerlijk en qua uiterlijk. Als je 'm niet kent zal ik 'm beschrijvenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.
Is ze ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel ja
ze lijkt me heel tof
Komt met de juiste man vast nog wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)![]()
Kan je nooit klaarkomen met iemand erbij? Maar je kan het wel? Hoop dat je iemand treft bij wie je je wel durft te laten gaan. Je verdient het, want zoals ik het nu lees ben jij echt veel te goed voor die gasten die je gebruiken. Jij verdient ook liefde (en nee, dat is geen kusjekroelsex)
Ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel ja
ze lijkt me heel tof
Kan je dat ook omgekeerd en een FOK!ster bedenken die bij me past?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.
Toch opvallend hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt met de juiste man vast nog wel.
Maar ja, alleen kan ik wel klaarkomen, maar zodra er iemand bij is niet meer. Zelfs als ik het zelf doe. Maarja, het is niet iets wat ik echt mis ofzo.
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ken je Jensen Ackles? Nou hij, in de rol van Dean en dan qua innerlijk en qua uiterlijk. Als je 'm niet kent zal ik 'm beschrijven
Niet negatief ofzo; ik vind het prima. Ik bef gewoonquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap wel een beetje wat ie bedoeld
het is dikker en plakkeriger dan water
maar goed ook anders loopt het zo weer weg en ben je weer droog en dat schiet ook niet op
maar slijm en snot zijn misschien niet de handigste woorden om te gebruiken haha
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Het verlangen naar seks word in dit topic wel gekilled.
Ik kan nog wel even zonder zo.
Daar was ik al achterquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.
klaarkomen zit gewoon vooral tussen je orenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch opvallend hoe dat werkt.
Het verschil dan bij mannen en vrouwen als het over klaarkomen gaat.
Dat soort mannen hebben een leven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.
Roep maar wat eisen, dan check ik mijn database.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
Kan je dat ook omgekeerd en een FOK!ster bedenken die bij me past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |