Op de bar. Dat heeft wel wat.quote:
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb dat ding nooit gemeten.
Maakt me op zich niet zo heel veel uit, als hij maar niet te klein is.
Niet zo raar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfd
Ik merk het. Ben zelf ook niet de meest geslotene, maar mijn vrienden hebben weinig tot geen ervaring. Dus delen met hun is een beetje kansloos. Dus ik deel het meestal anoniemquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens enorm open over seks, dus stel aan mij vooral geen vragen die je niet wilt weten. Want ik ben niet het typje dat gaat lopen giechelen en niets verteld.
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dingen over een keukentafel en studeerkamer die ik niet had willen weten.
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.quote:
Haiquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook niet meer van plan. Nu wil ik tussen de 25/30 blijven.
ik geloof niet in god maar het risico zou ik toch niet durven nemenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niets is te jong voor een Maiden fan, die blijven altijd jangen in de 80's
Een boot lijkt me wel erg leuk ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Oh en op een boot en in een vliegtuig.
je kunt er speciale kleine vliegtuigjes voor huren geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.
Sinds vorige week vrijdag al hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.
Ben je al over Robin heen?
Ja puur om te pesten.quote:[..]
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?
Ik weet ook over penismaten en dergelijke. Vooral die van de partners van mijn beste vriendin. Dan voel ik me (op 1 keer na) best een baws.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Dat kan ik regelen.quote:
Dan word seks ook maar saai hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Met de imam en de lokale shoarma boer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
Moskee mag ook, maar die bewaar ik liever voor een mmv trio.
volgens mij is die ook niet zo moeilijkquote:
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dit?Heb je echt niet de drang dan om iets nieuws te gaan proberen, iets spannends ofzo?
Nee dankje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de imam en de lokale shoarma boer?
Strand heb ik ook eens gedaan. Geen succes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Op een boot lijkt mij ook nog wel een keer tof. Op het strand ook wel.
Dat komt vast wel, denk ik. Alleen in de slaapkamer enzo wordt ook saai op den duur.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...
Actief of passief? Dus mogen de heren ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?quote:
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan word seks ook maar saai hoor.
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die ook niet zo moeilijk
genoeg kerken die altijd open zijn zonder dat er daadwerkelijk iemand aanwezig is
Als heloef maagd af gaat hij daar vaak heenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Heb jij nog bepaalde wensen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Op het terrein of in de tent op de camping?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef Keyos het volgende:
Tis niet heel kinky maar ik sta er wel op dat er geneukt gaat worden het volgende festival waar ik naartoe ga.
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?
Ik heb wat dat betreft wel mazzel gehad met de vriendinnen die ik had. Die waren toch wel avontuurlijk, gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe gek ik ga doen als ik een vriendin heb, volgens mij moet ik echt geen dooie hebben xD
Sowieso de tent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het terrein of in de tent op de camping?
Qua plekken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nog bepaalde wensen?
Ik ben ook niet alleen in mijn bed met seks bezig, hoor. In theorie, dan, hèquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.
Dat lijkt mij ook erg geilquote:
Tijdens een uitzending?quote:
Nee met Dyanne.quote:
Dan zou ik eerder voor Claudia gaanquote:
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.quote:
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.quote:
Dan ga ik kijken via de cam. Geil.quote:
Geef je ook op voor die quiz!quote:
Je hebt er wel goed over nagedachtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.
Wel wáy voorbij 30 hequote:
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er wel goed over nagedacht
nee zo werkt het niet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Probeer het bij mij dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
DIE WAS 35 JOHquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?
Ik heb ooit vier maanden lang iedere dag met mijn hoofd op een paar centimeter naast een radio gezeten waar 3FM op aanstond. Niet zo prettig als je probeert een afstudeerscriptie te makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet natuurlijkhaha gewoon live tijdens de uitzending in de studio
So ?quote:
Dat zou sowieso je poging zijn toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |