Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat je eerste keer beffen ooit? Hoe vond je het?
Ok, daar hebben we het niet meer over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
Dat was 1 keer. Nooit meer.Want ik had er echt gewoon geen zin in, was dronken en ziek.
Equalty card!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?
Hossel hem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggen![]()
Hahaha, hoe noem je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijk. Ik had er veel lol in.
Nee. Dat is anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?
Ja, al eens contact mee gehad.quote:
Ik dacht dat 't echt zo was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken heel Smegmanus niet, maar vond het wel cool om, te zeggen![]()
Dus jij bent net als ik. Maar verwacht je wel dat een meisje jouw pijpt dan?
Beffen werd hier gewoon onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep. Ik vond wel cool. Tikkeltje smerig mss, omdat ze nogal veel slijmt. Maar vond het echt cool om te zien hoe ze reageerde op de verschillende dingen die ik deed. Ik ben dan wel onervaren; maar ik ben dan wel iemand die over tig techniekjes gelezen heeft (of filmpjes van gezien); en ik probeer dat dan meteen uit. En dan ff afwachten hoe ze erop reageert... maar ze is nogal luidruchtig, dus dat was vrij duidelijk. Ik had er veel lol in.
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Axel1988 het volgende:
Vraag aan de dames. Mag jou hoofd/haar aangeraakt worden tijdens het pijpen?
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.quote:
Graag zelfs. Vooral kudo's als iemand mijn haar uit mijn gezicht houd. Maar ik vind het sowieso onwijs tof als een man aan mijn haar trekt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Axel1988 het volgende:
Vraag aan de dames. Mag jou hoofd/haar aangeraakt worden tijdens het pijpen?
Zou je die niet doen dan?quote:
Alleen vanwege dat vind ik je geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.
Ja precies; snap ik. Volgens mij is dat de reden dat sommige uberhaupt niet willen dat je haar hoofd niet aanraakt (slechte ervaring oid). Had er eens een topic over gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zo
dan koop je maar een fleshlight
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je gaat me niet sturen of op en neer duwen of zo
dan koop je maar een fleshlight
Als jij een foto voor me regelt van hem, kunnen we verder praten. Hij heeft wel een cool fobo.quote:
Tja, zoals ze zeggen; goede seks hoort smerig te zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beffen werd hier gewoon onaantrekkelijk.
Als ik je een keer zie trek ik aan je haarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Graag zelfs. Vooral kudo's als iemand mijn haar uit mijn gezicht houd. Maar ik vind het sowieso onwijs tof als een man aan mijn haar trekt.
Hij heeft humor, dat zijn sowieso pluspunten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij een foto voor me regelt van hem, kunnen we verder praten. Hij heeft wel een cool fobo.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind het afschuwelijk om gebeft te worden en vind pijpen wel tof.
Zeg dan gewoon ze werd heel nat, slijmerig is echt ranzigquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tja, zoals ze zeggen; goede seks hoort smerig te zijn. Ik denk dat dat wel klopt.
Haha, lijkt me wel een kickquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.
Zou je ooit aan een meisje vragen of ze dat wil doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
Ik dacht dat 't echt zo was.
Nee, maar het gebeurt wel vaak.
ik vind het zo euhm hoe zeg je datquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij best. Alleen 1 vriend blijft me tegenhouden als ik omhoog wil omdat ik bijna stik en zit te kokhalsen. Dat was in het begin wel eng.
Ik ben vroeger misbruikt en beffen is de enige walging die ik er van heb overgehouden. Dat en het feit dat ik niet klaar kom met iemand erbij.quote:
ik vind het ook niksquote:
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan waterquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ze werd heel nat, slijmerig is echt ranzig
Dat vind ik soms juist wel een toffe gedachte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het zo euhm hoe zeg je dat
gebruikerig of zo
iieww je maakt het wel heel vies nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan water. Het zit een beetje tussen spuug en snot.
Seks ik ga er gewoon niet aan beginnen, het is duidelijk. Bedankt ik ga me op andere dingen richten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zoals het is. Ze zeggen altijd nat... en dan denk je meteen aan waterig. Maar het is gewoon echt meer slijm dan water. Het zit een beetje tussen spuug en snot.
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvallerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft humor, dat zijn sowieso pluspunten.
Kijk hem gewoon lief aan voor een foto of vraag naar zijn vis-weekendjes, dan krijg je vast wel een mooie foto met een vis erbij.
oh nee alles in die richting schiet bij mij altijd meteen het verkeerde keelgat inquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik soms juist wel een toffe gedachte.
Haha, weer een probleem opgelostquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks ik ga er gewoon niet aan beginnen, het is duidelijk. Bedankt ik ga me op andere dingen richten.
Die woordkeuze, veeg me op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee alles in die richting schiet bij mij altijd meteen het verkeerde keelgat in
om even in de pijpsfeer te blijven
Heb jij ooit gebeft dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iieww je maakt het wel heel vies nu
terwijl het dat helemaal niet is haha
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvaller
Zo wordt het natuurlijk nooit ietsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vis is geen optie voor mij. Helaas, weer een afvaller
Echt, ik weet niet. Ik kan niet oordelen op basis van een paar foto's en een tekst.quote:
He?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee. Niet in nuchtere toestand in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je ooit aan een meisje vragen of ze dat wil doen?
Er komt dus echt geen snot uit mijn kut he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vroeger misbruikt en beffen is de enige walging die ik er van heb overgehouden. Dat en het feit dat ik niet klaar kom met iemand erbij.
Eenzaam? Oh, ik ga er dan ook echt voor liggen en geniet even echt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het ook niks
lig je daar alleen terwijl ie daar beneden bezig is
ik vind het nogal eenzaam
We gunnen Myr allemaal een lieve vriend ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)![]()
Kan je nooit klaarkomen met iemand erbij? Maar je kan het wel? Hoop dat je iemand treft bij wie je je wel durft te laten gaan. Je verdient het, want zoals ik het nu lees ben jij echt veel te goed voor die gasten die je gebruiken. Jij verdient ook liefde (en nee, dat is geen kusjekroelsex)
ja ik heb liever een lichaam om dan tegen aan te kruipenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eenzaam? Oh, ik ga er dan ook echt voor liggen en geniet even echt.
ik ook wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
We gunnen Myr allemaal een lieve vriend ja.
Ken je Jensen Ackles? Nou hij, in de rol van Dean en dan qua innerlijk en qua uiterlijk. Als je 'm niet kent zal ik 'm beschrijvenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.
Is ze ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel ja
ze lijkt me heel tof
Komt met de juiste man vast nog wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gvd, zeg dan hebben ze je wel een pleziertje ontnomen. Teringlijer(s)![]()
Kan je nooit klaarkomen met iemand erbij? Maar je kan het wel? Hoop dat je iemand treft bij wie je je wel durft te laten gaan. Je verdient het, want zoals ik het nu lees ben jij echt veel te goed voor die gasten die je gebruiken. Jij verdient ook liefde (en nee, dat is geen kusjekroelsex)
Ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel ja
ze lijkt me heel tof
Kan je dat ook omgekeerd en een FOK!ster bedenken die bij me past?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beschrijf je typ eens, dan bedenk ik een FOK!ker die erbij past.
Toch opvallend hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt met de juiste man vast nog wel.
Maar ja, alleen kan ik wel klaarkomen, maar zodra er iemand bij is niet meer. Zelfs als ik het zelf doe. Maarja, het is niet iets wat ik echt mis ofzo.
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ken je Jensen Ackles? Nou hij, in de rol van Dean en dan qua innerlijk en qua uiterlijk. Als je 'm niet kent zal ik 'm beschrijven
Niet negatief ofzo; ik vind het prima. Ik bef gewoonquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap wel een beetje wat ie bedoeld
het is dikker en plakkeriger dan water
maar goed ook anders loopt het zo weer weg en ben je weer droog en dat schiet ook niet op
maar slijm en snot zijn misschien niet de handigste woorden om te gebruiken haha
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Het verlangen naar seks word in dit topic wel gekilled.
Ik kan nog wel even zonder zo.
Daar was ik al achterquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.
klaarkomen zit gewoon vooral tussen je orenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch opvallend hoe dat werkt.
Het verschil dan bij mannen en vrouwen als het over klaarkomen gaat.
Dat soort mannen hebben een leven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dat soort FOK!kers zijn er niet.
Roep maar wat eisen, dan check ik mijn database.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
Kan je dat ook omgekeerd en een FOK!ster bedenken die bij me past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |