Scherpquote:
met sex ben je daar zo over heen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Ja ik dacht al dat het bij jou daar een beetje in schuilde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Hij wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met sex ben je daar zo over heen hoor
als je het elke dag kunt hebben ga je echt niet alleen voor missionaris
ik heb er echt nog nooit van gehoord dat iemand zich echt daar aan vast hieldquote:
Nou hij houdt niet van verandering.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er echt nog nooit van gehoord dat iemand zich echt daar aan vast hield
Ik vind het in mijn hoofd moeilijk te verantwoorden dat ik iets verander; ik ruil dan iets waarvan ik weet dat ik het op zijn minst redelijk vind voor iets onbekends wat veel slechter kan zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat het bij jou daar een beetje in schuilde.
Change doesn't kill you mate
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij houdt niet van verandering.
Het bed zou voor mij wel leuk zijn, maar zelfs met onder de douche zou ik al blij zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?
Je begrijpt zelf wel wat hier tegenin te brengen is he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het in mijn hoofd moeilijk te verantwoorden dat ik iets verander; ik ruil dan iets waarvan ik weet dat ik het op zijn minst redelijk vind voor iets onbekends wat veel slechter kan zijn.
Daarnaast, als iets me bevalt dan verander ik het eigenlijk nooit meer.
Maar als je nog niet zo veel ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat je in bed wel genoeg nieuwe ervaring op doet, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met sex ben je daar zo over heen hoor
als je het elke dag kunt hebben ga je echt niet alleen voor missionaris
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanquote:
Waar zo extreem als hij?quote:
Dat is wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanHad ingelogd op zo'n datingsite. Tref voor de verandering gelijk eens een leuk type. Wij dom ouwehoeren, zien elkaars foto en hij zegt gelijk. Jij bent lekker, drankje doen? Hij woont in fucking Groningen en ik in Arnhem
![]()
Dus ik verzin een smoes, want totaal geen zin om nu gelijk te gaan daten. Kletsen we nog even 10 minuten verder blijkt dat ie kinderen heeft![]()
Misschien ben ik echt extreem kortzichtig in dat opzicht, maar ik wil gewoon geen vent die al kinderen heeftDus dat heb ik ook gezegd en toen was het klaar
Datingsites![]()
Helemaal niet kortzichtig, ik wil ook geen vrouw die al kinderen heeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb net iets gedaan wat ik al 3 jaar niet heb gedaanHad ingelogd op zo'n datingsite. Tref voor de verandering gelijk eens een leuk type. Wij dom ouwehoeren, zien elkaars foto en hij zegt gelijk. Jij bent lekker, drankje doen? Hij woont in fucking Groningen en ik in Arnhem
![]()
Dus ik verzin een smoes, want totaal geen zin om nu gelijk te gaan daten. Kletsen we nog even 10 minuten verder blijkt dat ie kinderen heeft![]()
Misschien ben ik echt extreem kortzichtig in dat opzicht, maar ik wil gewoon geen vent die al kinderen heeftDus dat heb ik ook gezegd en toen was het klaar
Datingsites![]()
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je nog niet zo veel ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat je in bed wel genoeg nieuwe ervaring op doet, toch?
Ik begrijp dat wel, maar het voelt zo niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf wel wat hier tegenin te brengen is he?
Je hebt wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Sorry dat ik zo over je praat benzin als ik het fout heb moet je het zeggen.
weet ik veelquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar zo extreem als hij?
Sorry dat ik zo over je praat benzin als ik het fout heb moet je het zeggen.
Het is mogelijk dat iemand niet zo heel ruimdenkend is en genoegen neemt met alleen seks in bed en op andere plekken niet.quote:
Ik haat het dat blijkbaar leuke -nog vrijgezelle- mannen van mijn leeftijd gvd al kinderen hebbenquote:
Was mij ook al opgevallen dat er wel erg veel moeders op datingsites zitten; zelfs in de leeftijdscategorie 20-25 jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
Datingsites![]()
Ja, maar misschien gaat dat voor Benzin niet op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebben
dan ga je na een tijdje vanzelf dingen verzinnen en niet alleen missionaris doen
Meestal wordt de andere partij dan boos als ik dat zeg en noemt me kortzichtig. Dan maar kortzichtig, maar ik wil het gewoon nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Helemaal niet kortzichtig, ik wil ook geen vrouw die al kinderen heeft
ik heb tijdens mijn ontmaagding al 3 standjes gedaan... wel een aanrader om wat af te wisselen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het er over dat je elke dag sex kunt hebben
dan ga je na een tijdje vanzelf dingen verzinnen en niet alleen missionaris doen
Zo blijven er inderdaad geen leuke meer over hequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat het dat blijkbaar leuke -nog vrijgezelle- mannen van mijn leeftijd gvd al kinderen hebben
Heel weinigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin, hoe veel ervaring heb je eigenlijk al al ik vragen mag?
Nee, boehoe forever alonequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Zo blijven er inderdaad geen leuke meer over he
Mijn ontmaagding was trouwens ook niet missionaris. Weet wel nog dat we diezelfde avond nog 1 of 2 keer gingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik heb tijdens mijn ontmaagding al 3 standjes gedaan... wel een aanrader om wat af te wisselen ja.
Bij seksquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel weinigDus wie weet denk ik daar ooit anders over.
Maar als iets me bevalt dan ga ik het niet veranderen. Don't fix it if it isn't broken.
Tsja, dan is het een beetje uitgezakt hequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen dat er wel erg veel moeders op datingsites zitten; zelfs in de leeftijdscategorie 20-25 jaar.
Dan zijn ze gewoon boos. Niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Meestal wordt de andere partij dan boos als ik dat zeg en noemt me kortzichtig. Dan maar kortzichtig, maar ik wil het gewoon niet
quote:
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet eens per se hoeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja, dan is het een beetje uitgezakt he
Ja en zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding was trouwens ook niet missionaris. Weet wel nog dat we diezelfde avond nog 1 of 2 keer gingen
Wat heb ik dat vaak gehoord.quote:
Ik help het je hopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt gvd eens tijd voordat ik overdatum ben
Je begint tegen de 40 te lopen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Same herequote:
quote:
Zit nog aan de onderkant vd 30, maar ja het schiet aardig opquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je begint tegen de 40 te lopen ?
Anyone? Niemand die deze noodkreet erkend en haar wil helpen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze wil niet iemand van hier geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Anyone? Niemand die deze noodkreet erkend en haar wil helpen?
Ik wil niet daten via Fok, dan kan ik hier niet kansloze details delenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
Ze valt niet op ouderquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ook niet een drankje doen met mij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil niet daten via Fok, dan kan ik hier niet kansloze details delen
Ik heb hier van Fok ook wel eens iemand gedate en daar nooit een woord over neergezet hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee joh dat maakt het nog leuker dan ander kant dat ook doen. Rellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als ze hier iemand tegen komt die zich een beetje mannelijk opstelt; waarmee ze kan lachen; die enigszins in de buurt woont; een leuke kop heeft en GEEN kinderen... dan maakt ook iemand van hier vast wel kansquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze wil niet iemand van hier geloof ik
Zit nog aan de onderkant vd 40quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |