Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar iemand die denkt dat kinky seks, seks met het licht aan ben ik snel op uitgekeken
Leuk, tis net school dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Ben ik even blij dat ik 10 uur heb geslapen, moet morgen werken blijkt.
Dat vragen ze tegenwoordig niet meer, ze roosteren me gewoon in.
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Inderdaad, gelukkig heb ik volgende week geen les maar 2 hoorcolleges, 1 excursie en 2 vrije dagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, tis net school dus
Ok. Ieder zijn ding, nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijn![]()
Sorry myr
Er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Ieder zijn ding, niet
Dat probleem was opgelost, weet je nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar ik het zou willen doen.
Ik zoek eerst iemand die het met me wil doen.
Jij wil een saaie muts?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat probleem was opgelost, weet je nog
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?quote:
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dat beeld een beetje overgeromantiseerd is. Sure, ik zou het ook leuk vinden als diegene waar ik m'n eerste keer mee beleef meer voor mij voelt dan alleen maar lust, maar heej, als het zo loopt dan loopt het zo hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.
Scherpquote:
met sex ben je daar zo over heen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Ja ik dacht al dat het bij jou daar een beetje in schuilde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.![]()
Ik zou mezelf daar ongemakkelijk bij voelen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik er in mee ga als zij het heel graag wil, maar dan alleen puur om haar een plezier te doen.
Hij wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met sex ben je daar zo over heen hoor
als je het elke dag kunt hebben ga je echt niet alleen voor missionaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |