Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, jij hebt indruk gemaakt zeg.
Is het verder een leuke kerel?
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopenquote:
Dus moet je het zelf doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zijn kerels ook niet. Heb het zó vaak andersom zien gebeuren
Ach, hij probeerde je in ieder geval niet zijn worst aan te smeren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doet
quote:
Haha nou ook een voordeelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopen
Ik zelf niet, maar ik kan er dus ook niet mee zitten dat heloef het wel doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus moet je het zelf doen?
Omdat iemand anders die hier totaal niks mee te maken heeft ooit heeft gedaan?
omnomnom heb nu al zin om morgen te kokenquote:
Heb jij eigenlijk de uitzending ook als mp3 meegekregen?quote:
slagersworstquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen voorkeur als het maar worst is
ik vind dat altijd de grootste drogreden ooitquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar ik kan er dus ook niet mee zitten dat heloef het wel doet
Nee maar hij staat op internet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk de uitzending ook als mp3 meegekregen?
Dit verhaal gaat alleen voor fietsen op. Een soort onuitgesproken fietsenruilhandel zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
oke dus mag ik jou auto stelen? omdat iemand anders ooit mijn auto stal?
heel vaag
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen voorkeur als het maar worst is
de vleesmarkt gaat rond 00.00u open. sla je slag! misschien vind je ergens nog wel een kiloknaller.quote:
blijkbaar ook voor omgang met mensenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit verhaal gaat alleen voor fietsen op. Een soort onuitgesproken fietsenruilhandel zeg maar
Ik heb al worst gehad vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef dawg het volgende:
de supermarkt gaat rond 00.00u open. sla je slag! misschien vind je ergens nog wel een kiloknaller.
Dan ga ik straks even luisteren want ik heb het einde gemistquote:
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
blijkbaar ook voor omgang met mensen
Ik heb hier alleen mee gelezenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan ga ik straks even luisteren want ik heb het einde gemist
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.
nee joh is al een oude koequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb de discussie niet meegekregen enlighten me.
Dat is ook niks nieuws, grote kans dat ik dan aan jouw kant vd lijn staquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
nee joh is al een oude koe
ik zit blijkbaar weer niet op een lijn met de rest
Ik keur het niet goed, net zo min als dat ik het goedkeur in de omgekeerde gevallen. Alleen zit ik er net zo min mee, that's allquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat altijd de grootste drogreden ooit
iemand anders heeft het ook gedaan
oke dus mag ik jou auto stelen? omdat iemand anders ooit mijn auto stal?
heel vaag
nog iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is ook niks nieuws, grote kans dat ik dan aan jouw kant vd lijn sta
Team blauw![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Saaiquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
Wat een rare verhalen in het vorige deel jongens![]()
Ben het helemaal met capstan eens;
[..]
Als ik iemand tref die niks anders dan in bed liggen terwijl ik mijn slagersworst erin en eruit tover.....dan is het snel over. Of ze moet verder echt geweldig zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
Wat een rare verhalen in het vorige deel jongens![]()
Ben het helemaal met capstan eens;
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand tref die niks anders dan in bed liggen terwijl ik mijn slagersworst erin en eruit tover.....dan is het snel over. Of ze moet verder echt geweldig zijn natuurlijk.
worst gegeten, zegt ze net toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog iets leuks gedaan vandaag?
Sorry maar iemand die denkt dat kinky seks, seks met het licht aan ben ik snel op uitgekekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn of haar ding, toch?
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar iemand die denkt dat kinky seks, seks met het licht aan ben ik snel op uitgekeken
Leuk, tis net school dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Ben ik even blij dat ik 10 uur heb geslapen, moet morgen werken blijkt.
Dat vragen ze tegenwoordig niet meer, ze roosteren me gewoon in.
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Inderdaad, gelukkig heb ik volgende week geen les maar 2 hoorcolleges, 1 excursie en 2 vrije dagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, tis net school dus
Ok. Ieder zijn ding, nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het serieus een ramp vinden als ze wel avontuurlijk zou zijn![]()
Sorry myr
Er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zelf zou ik het geen ramp vinden als mijn vriendin minder avontuurlijk zou zijn. Ik zou het alleen maar leuker vinden als ze dat meer zou zijn
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Ieder zijn ding, niet
Dat probleem was opgelost, weet je nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar ik het zou willen doen.
Ik zoek eerst iemand die het met me wil doen.
Jij wil een saaie muts?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik voel me tussen jullie bijna een soort uitzondering; had dat gewoon niet verwacht denk ik.
Ben geschokt
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat probleem was opgelost, weet je nog
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?quote:
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Vinden jullie publieke plekken enzo nou echt zo leuk? Is het bed niet leuk genoeg?
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dat beeld een beetje overgeromantiseerd is. Sure, ik zou het ook leuk vinden als diegene waar ik m'n eerste keer mee beleef meer voor mij voelt dan alleen maar lust, maar heej, als het zo loopt dan loopt het zo hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt speciaal begeerd door een meisje die iedereen bij 3FM zou doen.
Ik hou zelf sowieso niet zo van verandering, ik rij altijd dezelfde routes, bestel altijd hetzelfde eten etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een bed zal vast vaak genoeg voldoen, maar verandering zo af en toe lijkt me nou niet echt slecht voor je sexleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |