SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik zou haar het doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nou en? daar val jij voor haar blijkbaar ook onder
het gaat er om dat je geen blauwtje gaat lopen en dus gewoon kunt oefenen
het is als je trapezenummer oefenen met een vangnet voor je het weg haalt
Vorige keer was in utrecht, maar het kan best ergens anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minimeet met minibeer. Waar is dat dan?
Waar? En wat gaan jullie doen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
Trouwens, als iemand nog een keer zin heeft om uit te gaan, ik ga waarschijnlijk nog wel een keer met firefly, dus laat maar weten als je mee wil. (minimeet?)
De vorige keer zijn we wat langs dans-cafés (de meeste voor studenten) in Utrecht langsgeweest, we hebben nog niks afgesproken voor de tweede keer, dus als iemand zin heeft kan ie best wat voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? En wat gaan jullie doen dan?
Wie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik ga kijken of ik haar zover kan krijgen dat ze haar haar rood verft.
Dyanne natuurlijk.quote:
Picsquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
als je dat meent vind ik dat maar gemeenquote:
Kudos als het lukt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Wie weet is dat wel de datequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga nu maar eerst een date met haar voor elkaar proberen te krijgen
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat meent vind ik dat maar gemeen
maar ik schat jou liever in dus ik denk dat ik een grapje heb gemist
dan nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haar al aantrekkelijk (als we gisternacht even vergeten) en nu zorgen dat ze haar haar rood verft is ze helemaal geweldig.
Hij is voor 't eerst dat ik in dit topic meemaak in touch met z'n piem0l. Is goed voor 'm, laat nouquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog
het is manipulatief
vooral aangezien je toch niks met haar wil en alleen negatief over haar praat
Ja en?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog
het is manipulatief
vooral aangezien je toch niks met haar wil en alleen negatief over haar praat
dat is ook misbruik makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Ik kan er ook daadwerkelijk misbruik van maken, dat is een stuk erger dan een ander haarkleurtje.
wat heeft in touch zijn met je piemel nu te maken met iemand dingen laten doen omdat jij ze grappig vind?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is voor 't eerst dat ik in dit topic meemaak in touch met z'n piem0l. Is goed voor 'm, laat nou
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook misbruik maken
je manipuleert haar om iets te doen voor je eigen plezier
niet heel netjes
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook misbruik maken
je manipuleert haar om iets te doen voor je eigen plezier
niet heel netjes
ik heb nooit gezegd datenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.
Mwoah. Minder erg wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En haar daten om zo iets te leren terwijl ze niet in orde is, is geen misbruik maken.
wil niet zeggen dat je dat moet doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.
voorspelbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, kind vraagt er om om in de maling genomen te worden.
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je dat moet doen
dat zou meer over jou zeggen dan over haar
Moet ze wel haar schaamhaar rood verven voor heloefjeboefje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
Neehoor, kan ze beter haar haar rood verven dan d'r benen openen.
Zijn kerels ook niet. Heb het zó vaak andersom zien gebeurenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heeft in touch zijn met je piemel nu te maken met iemand dingen laten doen omdat jij ze grappig vind?
ze is geen hondje
Daar hoeft het niet rood hoor, gewoon weg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ze wel haar schaamhaar rood verven voor heloefjeboefje.
Ow, ok. Lijkt me wel wat, zo'n firebush.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet rood hoor, gewoon weg.
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Wie zou iets aan zijn/haar uiterlijk veranderen zodra jouw partner of scharrel dat graag (of liever) wil? Kan afvallen zijn maar ook haar verven of een andere kledingstijl aannemen.
Ikzelf zou het niet doen aangezien mijn partner of scharrel mij maar heeft te accepteren zoals ik ben en als ik haar niet aansta, kan ze vertrekken.
En wie gaan er vanavond nog uit? Ik ga vanavond weer los. Goed los ook.
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee van mij is het niet sympathiek, dat zal ik ook niet ontkennen hoor. Maar ik vind dit gewoon te grappig.
Tsja leven is hard he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.
Maarja als je toch verder niks met haar wil doe je best
Beetje lullig alleen als ze het gaat doen omdat ze * denkt * dat jij haar leuk vind.
Nou en?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben het eens met rhubarbje voor een keer.
Maarja als je toch verder niks met haar wil doe je best
Beetje lullig alleen als ze het gaat doen omdat ze * denkt * dat jij haar leuk vind.
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef HiddenResponse het volgende:
Heloef heeft ze jouw foto ook al gezien ?
Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.
Antwoord eens allemaal:
[..]
Ik ga niet veranderen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie anders. Ze doet 't zelf, dus ja. Tenzij ze echt zwakbegaafd blijkt te zijn, dan zou het sneu zijn.
Antwoord eens allemaal:
[..]
Veel plezierquote:
En.... niks verder maar geef effe mijn mening ook.quote:
Oke. En hoe gaat het nu tussen jou en die meid met veel problemen? Is ze al opgenoemn ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
En.... niks verder maar geef effe mijn mening ook.
Verder mag Heloef doen wat ie wil hoor
Hand afgehakt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ging vandaag even naar de slager en dat liep een beetje uit de hand
Wat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ging vandaag even naar de slager en dat liep een beetje uit de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |