Vertelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ging vandaag even naar de slager en dat liep een beetje uit de hand
Hele stad leeggekocht zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ging vandaag even naar de slager en dat liep een beetje uit de hand
Nou ik kan het niet helemaal vertellen want heb haar nog 2x via msn gesproken ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke. En hoe gaat het nu tussen jou en die meid met veel problemen? Is ze al opgenoemn ofzo?
Meiden vallen tenminste nog op je. Ik kreeg wat dat aangaat geen aandacht van een vrouw die ik leuk vond de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef kree het volgende:
Dat zeg ik meiden met problemen vallen op me :S
Nouja is voor mij ook pas sinds de zomer en vraag me niet waaromquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meiden vallen tenminste nog op je. Ik kreeg wat dat aangaat geen aandacht van een vrouw die ik leuk vond de laatste tijd.
quote:
quote:
Neequote:
En nu heb je een stalker hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee![]()
Ze hadden allemaal lekkere aanbiedingen dus ik wilde even wat inslaan. Ik was daar nog nooit geweest en die vent zag mij blijkbaar wel zitten. Had ik eerst niet door maar hij hield maar niet op met praten en begon te vragen hoe ik heet en of ik in de buurt woongewoon heel veel vragen enzo
Dus ik deed gewoon vriendelijk , kreeg ik allemaal extra vlees meemjonmjom
![]()
Kwartiertje later ben ik naar huis aan het lopen, was best een aardig eindje van 20 minuten wandelen. Hoor ik opeens getoeter en geroep. Daar reageer ik echt nooit op dus ik liep gewoon door maar het hield dus echt niet op. Kijk ik opzij zit die vent in zn auto naar mij te roepen. Dat was dus die slager waar ik vlak daarvoor vlees was gaan kopen. WTF![]()
Hij vroeg of ik een lift wou, maar daar heb ik voor bedankt.Na een paar keer aandringen en nog een paar "nee" van mij, zei ik maar dat ik maandag wel weer vlees kom kopenIk wist niet zo goed wat ik moest zeggen ik was een beetje verbaasd en in shock en voelde me stiekem een beetje gestalkt ook al bedoelde hij het niet zo
Jezus wat een verhaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee![]()
Ze hadden allemaal lekkere aanbiedingen dus ik wilde even wat inslaan. Ik was daar nog nooit geweest en die vent zag mij blijkbaar wel zitten. Had ik eerst niet door maar hij hield maar niet op met praten en begon te vragen hoe ik heet en of ik in de buurt woongewoon heel veel vragen enzo
Dus ik deed gewoon vriendelijk , kreeg ik allemaal extra vlees meemjonmjom
![]()
Kwartiertje later was ik naar huis aan het lopen, was best een aardig eindje van 20 minuten wandelen. Hoor ik opeens getoeter en geroep. Daar reageer ik echt nooit op dus ik liep gewoon door maar het hield dus echt niet op. Kijk ik opzij zit die vent in zn auto naar mij te roepen. Dat was dus die slager waar ik vlak daarvoor vlees was gaan kopen. WTF![]()
Hij vroeg of ik een lift wou, maar daar heb ik voor bedankt.Na een paar keer aandringen en nog een paar "nee" van mij, zei ik maar dat ik maandag wel weer vlees kom kopenIk wist niet zo goed wat ik moest zeggen ik was een beetje verbaasd en in shock en voelde me stiekem een beetje gestalkt ook al bedoelde hij het niet zo
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, jij hebt indruk gemaakt zeg.
Is het verder een leuke kerel?
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopenquote:
Dus moet je het zelf doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zijn kerels ook niet. Heb het zó vaak andersom zien gebeuren
Ach, hij probeerde je in ieder geval niet zijn worst aan te smeren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele leuke kerel, maar ik vind dat altijd maar lastig. Ik heb altijd het idee dat zulke mannen achter elke leuke vrouw aanzitten, en daar ook niet mee ophouden als ze bezet zijn.
omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dreigen zijn worst af te hakken als hij dat doet
quote:
Haha nou ook een voordeelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neehoor nu heb ik gewoon altijd voordelig vlees kopen
Ik zelf niet, maar ik kan er dus ook niet mee zitten dat heloef het wel doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus moet je het zelf doen?
Omdat iemand anders die hier totaal niks mee te maken heeft ooit heeft gedaan?
omnomnom heb nu al zin om morgen te kokenquote:
Heb jij eigenlijk de uitzending ook als mp3 meegekregen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |