Ik heb zelfs een hele echte relatie met een Fokker gehad, vandaar dat ik dat niet meer wil dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb hier van Fok ook wel eens iemand gedate en daar nooit een woord over neergezet hier
Ik heet geen Kreequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh dat maakt het nog leuker dan ander kant dat ook doen. Rellen
Ik geef het 80% dat ik mijn dates van FOK! ga afhalen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil niet daten via Fok, dan kan ik hier niet kansloze details delen
Ok, maar we gaan niet neuken.quote:
Heb jij al kinderen? Of ben je gewoon gelukkig getrouwd en is je vrouw nu de was aan het ophangen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zit nog aan de onderkant vd 40
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een hele echte relatie met een Fokker gehad, vandaar dat ik dat niet meer wil dusWant ik wilde wel hele verhalen delen, maar vond het kut dat hij dat kon lezen.
[..]
Ik heet geen Kree
Nee dat doe je zo:quote:
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef Axel1988 het volgende:
Beginnen met orale seks; dat is idd de juiste insteek cactus!
Ohja, nou ja, ik kan er ook niks aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Nee dat doe je zo:
"Ik heet geen Kree"
Been there, done that.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben benieuwd hoe groot achten jullie de kans dat jullie ooit gaan daten via FOK!?
Okee nu durf ik het niet meer met jou te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gewoon keihard klagen over de slechte seks op FOK! als ik met een FOK!ker zou daten.
Ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben benieuwd hoe groot achten jullie de kans dat jullie ooit gaan daten via FOK!?
De sex was juist geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gewoon keihard klagen over de slechte seks op FOK! als ik met een FOK!ker zou daten.
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij al kinderen? Of ben je gewoon gelukkig getrouwd en is je vrouw nu de was aan het ophangen?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
had ik ook omdat neuken was meteen een dingquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?
Mh.. bij mij tot dusver beetje afwisselend. Soms als voorspel; soms niet... soms alleen orale seks tussen twee neukbeurten door. Zit niet echt een rode draad in heb ik het idee. Ik vind het iig niet echt intiemer dan neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappig dat je er over begint. Hoe zit dat bij jullie? Vroegah toen ik nog een naief blondje was toen deed ik altijd wel eerst oraal voordat ik ging neuken. Laatste jaren is dat totaal omgedraaid en doe ik alleen oraal als het wat serieuzer wordt. Wat doen jullie eerst en wat vind je intiemer?
Aangezien ik je foto nog niet heb gezien en nog niks anders weet om je op af te wijzen, zijn dit de 2 punten waarom wij niet gaan daten idd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..
typischquote:
Jawel, ze vindt mij leuk alleen ik ben bezet. Ik ben net 20 maar dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee geen kinderen of vrouw dus de enige redenen waarom wij niet gaan daten is Fok en te oud. Toch..
0.01%. Doordat ik hier over mijn problemen praat kom ik heel erg negatief over en krijgen FOK!sters het idee dat ik alleen over mijn problemen praat en niet meer ben dan die problemen,quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Die pillen sla ik dan over, maar verliefd werd ik welquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Als de seks goed is, ga ik ook meteen aan de pillen en ben ik verliefd.
Wie was het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die pillen sla ik dan over, maar verliefd werd ik wel
Raar dat dat verandert hè? Hoe is dat voor de rest?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
had ik ook omdat neuken was meteen een ding
de rest telde eigenlijk niet
maar nu ik oud en wijs ben vind ik het intiemer en neuken kan gewoon sex zijn
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
0.01%. Doordat ik hier over mijn problemen praat kom ik heel erg negatief over en krijgen FOK!sters het idee dat ik alleen over mijn problemen praat en niet meer ben dan die problemen,
Zou best kunnen; ik ben ook goed in bed.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
typisch
ooit 1 fokker gedate en je kon er veel op aan merken maar de sex was inderdaad fantastisch
zouden ze dat allemaal gemeen hebben'?
0.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Benzin en jij. Niet te vergelijken. Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.
En toch hebben mensen een positief beeld van mij.
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Axel1988 het volgende:
Mh.. bij mij tot dusver beetje afwisselend. Soms als voorspel; soms niet... soms alleen orale seks tussen twee neukbeurten door. Zit niet echt een rode draad in heb ik het idee. Ik vind het iig niet echt intiemer dan neuken.
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
misschien tijd voor veldonderzoekquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Raar dat dat verandert hè? Hoe is dat voor de rest?
of gewoon leuk kletsen met iemand en dan fotos uitwisselen via msn of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.
Voor de rest..geen idee eigenlijk
Dat hoeft niet hoor dat foto's in je fobo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet echt groot. Daarvoor moet je geloof ik bijvoorbeeld, om je kansen te vergroten, fotos van jezelf in je fobo geplaatst hebben, en dat heb ik niet.
Voor de rest..geen idee eigenlijk
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?
Maar jij komt zelfs als je negatief doet nog vrij positief overquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik heb ook een berg depressieve posts hier uit de tijd juni/juli.
En toch hebben mensen een positief beeld van mij.
Das een goeiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of gewoon leuk kletsen met iemand en dan fotos uitwisselen via msn of zo
Nouja, ik heb het pas bij 1 persoon gedaan; dus je kunt nog niet echt spreken van een trend oid. Maar bij haar idd net zo makkelijk beffen als neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je beft net zo makkelijk iemand als dat je iemand neukt?
quote:
Echt? Die jonge sletjes doen dat dus nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.
Hoezo de horror?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. De horror. Ik zou niet zomaar iemand gaan beffen, bah. Itt de vrouwen, die pijpen wel sneller.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien tijd voor veldonderzoek
myraella wil vast wel helpen
maar dat is andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het pas bij 1 persoon gedaan; dus je kunt nog niet echt spreken van een trend oid. Maar bij haar idd net zo makkelijk beffen als neuken.
Say whut? Jij hebt sex met mannen met wie je niet zoent?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
![]()
Overigens wisselt het. zo'n ONS vluggertje, lekker onpersoonlijk en alles dan pijp ik niet. Als ik niet zoen dan heb ik er al helemaal geen zin in.
Op dit moment is het nog een scharrelquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is anders
dat is iemand die je wel oke vind en waar eventueel meer uit gaat groeien (al zicht op trouwens?)
het ging nu meer over scharrels
heb je daar ook meteen orale sex mee of is dat meer een intiemer iets dat je bewaard voor serieuze kandidaten
Was dat je eerste keer beffen ooit? Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:05 schreef Axel1988 het volgende:
Op dit moment is het nog een scharrel. Ik heb haar tijdens ons eerste weekend samen ook gewoon gebeft.
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?quote:
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.quote:
Niet. Die zijn er simpelweg niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Lijst met foksters die ik zou raken.
Even denken.
Dat was 1 keer. Nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Say whut? Jij hebt sex met mannen met wie je niet zoent?
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was 1 keer. Nooit meer.Want ik had er echt gewoon geen zin in, was dronken en ziek.
En een vrouw pijpt jou ook pas in een relatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is hij dat nou op die foto in zijn fobo?
[..]
Ik ga geen vrouwen beffen waar ik enkel een seksrelatie mee heb (scharrel dus) of die ik heb als ons. Ik vind het een smerig idee om iemand die feitelijk vreemd is voor je, te beffen. Doe ik pas als ik een relatie heb. Overigens heb ik meerdere relaties gehad en heb ik het maar bij één iemand gedaan.
Zoek maar eens op Omdatappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |