de kou die eerder al voor half november werd voorspeld is inmiddels al verplaatst naar eind november, dus wie weetquote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef MaLo het volgende:
Ik voorspel dat het 29 november sneeuwt en/of spekglad is. Want op 29 november heb ik weer een bijeenkomst voor mijn werk aan de andere kant van het land, en de afgelopen keren was het altijd slecht, winters weer als ik naar die bijeenkomst moest![]()
Weeronline en weer.nl zetten maar gewoon neer wat de trend van de modellen is... wat erg jammer is.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef pinine het volgende:
voorlopig geven weeronline/weer.nl tot eind november geen echte kou maar een naar west draaiende wind, nog verder voorspellen is onzin
quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hier een foto uit Groningen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Was dat serieus vandaag of loop je ons te dollen nu?quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hier een foto uit Groningen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Beide foto's zijn oprecht van vandaag.quote:Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Was dat serieus vandaag of loop je ons te dollen nu?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuw weerstation voor bestolen weerman
Ik had toen in minder dan 1 dag tussen de 130/150 euro aan donaties gekregenquote:
,,Dat hie ik net ferwachte.”quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuw weerstation voor bestolen weerman
Echte Fries hequote:
Dat had ik dan weer wel verwacht van jou.quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Echte Fries he![]()
Gelukkig ben ik dat niet
Speedy !!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Om vervolgens af te koelen naar -10 graden in de nachtzucht
Serieus he, ik kon dus krabben net. Dun laagje hoor, maar toch.quote:
Kom jij ook uit Woensdrecht?quote:
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximumquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef aloa het volgende:
GFS gaat weer voor kou. (op de lange termijn)
[ afbeelding ]
Maximumkaartquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximum
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Speedy !!!![]()
Dat is wel een behoorlijke overgang ik denk dat je lichaam het dan zwaar te verduren heeft.
quote:How low can we go...Waterstand Rijn Lobith, 7.16m. Nog 26cm verwijderd van alltime low op 6.90m (zomer 2003). Vorige week maandag: 7.40m.
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
prachtige foto's!
heujheujheuj voor 't noorden!
En dat met 6 graden boven nul.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
Hoax. Ik werk in Breda en heb geen sneeuw gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
naja ik heb misschien het geluk dat ik van het weekend aan het strand van de hoek van holland zat op het terras in de zon!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.
Maar idd erg mooie foto's
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
21 jaartjes alweer ^^ eindelijk!
Fins Lapland momenteel wel onder nul en sneeuw.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:42 schreef Dven het volgende:
Gefeliciteerd!
Zit trouwens net het weer in noord Zweden te bekijken en daar is het op de meeste plaatsen warmer tot veel warmer dan hier in Nederland
Hé, een verjaardaggenoot! Alleen word ik al 30quote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
Dank en wtf?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef Schuifpui het volgende:
Voor het eerst in de 7 jaar dat ik hier woon m'n verwarming aangehad.![]()
10 min, om m'n hardloopschoenen die buiten stonden voor te verwarmen![]()
Feli, JDude en horned_reaper
Hier idem..... (al laat ik het snachts vaak wel afkoelen naar 16 graden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, vooral dit jaar is hier de verwarming geloof ik de hele zomer aan geweest. Overdag 22 graden, 's nachts 19, voor minder doen we het niet.
* horned_reaper woont ook als student in het centrum van Grunn.....quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Schuifpui het volgende:
Ik woon in een studentenflat, dus veel mensen en veel apparaten (bijna iedereen een eigen koelkastje bijv) dicht opelkaar. Daarnaast hebben de mensen rondom me hun verwarming denk ik weleens aan, waardoor het meer dan genoeg warmte geeft voor mij. Als de zon schijnt moet ik zelfs met temperaturen net boven het vriespunt nog m'n balkondeuren opendoen om het niet te warm (meer dan 23C vind ik te warm) te laten worden.![]()
Lijkt ideaal maar dat is het niet. In de zomer ga ik geregeld dik over de 40C.![]()
zitten we dicht bij elkaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
* horned_reaper woont ook als student in het centrum van Grunn.....
Maar volgens mij heb ik allemaal Schuifpui buurmannen, ik voorzie ze allemaal van warmte
Het was even wennen, ik zag DE niet meer staan dus ik dacht.. Huh?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Frutsel het volgende:
DE is vanaf nu veranderd WKN
Met de veranderde forumindex was DE geen pakkende naam meer en dus is het forum hernoemd naar WKN: Weer, Klimaat en Natuurrampen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
quote:
Sneeuwstormen. Wow!quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:59 schreef aloa het volgende:
GFS komt nu met een windkracht 8 voor volgende week vrijdag.
En ook nog op 25 november.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Sneeuwstormen. Wow!![]()
Ik ga vandaag alvast hamsteren.
Haha gelijk gepostquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef BazzersKing het volgende:
[ afbeelding ]
Een 12 bftje??:O mocht is tijd worden ofniet Speedy?
Heerlijk zon virtuele stormquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:42 schreef aloa het volgende:
Windstoten tot bijna 140 km/uur in het noorden. Op de noordzee tot 160 km/uur.![]()
[ afbeelding ]
wtfquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:42 schreef aloa het volgende:
Windstoten tot bijna 140 km/uur in het noorden. Op de noordzee tot 160 km/uur.![]()
[ afbeelding ]
Sinterklaas misschien?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie geeft mij nu een nieuwe Davis VP2? Kreeg vanmiddag 1 aan de deur. Factuur/brief e.d ontbreken iig dus ben benieuwd wie me dit nu heeft gestuurt en of het bewust is gedaan.
Voor de rest: Het station staat in hantumhuizen, daar zal die hopelijk vanavond nog geinstalleerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |