de kou die eerder al voor half november werd voorspeld is inmiddels al verplaatst naar eind november, dus wie weetquote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef MaLo het volgende:
Ik voorspel dat het 29 november sneeuwt en/of spekglad is. Want op 29 november heb ik weer een bijeenkomst voor mijn werk aan de andere kant van het land, en de afgelopen keren was het altijd slecht, winters weer als ik naar die bijeenkomst moest![]()
Weeronline en weer.nl zetten maar gewoon neer wat de trend van de modellen is... wat erg jammer is.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef pinine het volgende:
voorlopig geven weeronline/weer.nl tot eind november geen echte kou maar een naar west draaiende wind, nog verder voorspellen is onzin
quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hier een foto uit Groningen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Was dat serieus vandaag of loop je ons te dollen nu?quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hier een foto uit Groningen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Beide foto's zijn oprecht van vandaag.quote:Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Was dat serieus vandaag of loop je ons te dollen nu?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuw weerstation voor bestolen weerman
Ik had toen in minder dan 1 dag tussen de 130/150 euro aan donaties gekregenquote:
,,Dat hie ik net ferwachte.”quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuw weerstation voor bestolen weerman
Echte Fries hequote:
Dat had ik dan weer wel verwacht van jou.quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Echte Fries he![]()
Gelukkig ben ik dat niet
Speedy !!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Om vervolgens af te koelen naar -10 graden in de nachtzucht
Serieus he, ik kon dus krabben net. Dun laagje hoor, maar toch.quote:
Kom jij ook uit Woensdrecht?quote:
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximumquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef aloa het volgende:
GFS gaat weer voor kou. (op de lange termijn)
[ afbeelding ]
Maximumkaartquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximum
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Speedy !!!![]()
Dat is wel een behoorlijke overgang ik denk dat je lichaam het dan zwaar te verduren heeft.
quote:How low can we go...Waterstand Rijn Lobith, 7.16m. Nog 26cm verwijderd van alltime low op 6.90m (zomer 2003). Vorige week maandag: 7.40m.
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
prachtige foto's!
heujheujheuj voor 't noorden!
En dat met 6 graden boven nul.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
Hoax. Ik werk in Breda en heb geen sneeuw gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
naja ik heb misschien het geluk dat ik van het weekend aan het strand van de hoek van holland zat op het terras in de zon!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.
Maar idd erg mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |