Serieus he, ik kon dus krabben net. Dun laagje hoor, maar toch.quote:
Kom jij ook uit Woensdrecht?quote:
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximumquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef aloa het volgende:
GFS gaat weer voor kou. (op de lange termijn)
[ afbeelding ]
Maximumkaartquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je het woord minimum even vervangen voor maximum
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Speedy !!!![]()
Dat is wel een behoorlijke overgang ik denk dat je lichaam het dan zwaar te verduren heeft.
quote:How low can we go...Waterstand Rijn Lobith, 7.16m. Nog 26cm verwijderd van alltime low op 6.90m (zomer 2003). Vorige week maandag: 7.40m.
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
prachtige foto's!
heujheujheuj voor 't noorden!
En dat met 6 graden boven nul.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
Hoax. Ik werk in Breda en heb geen sneeuw gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het sneeuwt in Breda! ?
naja ik heb misschien het geluk dat ik van het weekend aan het strand van de hoek van holland zat op het terras in de zon!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah een week lang 5 graden of minder en heel de dag mist is wat minder heuj hoor! Verveelt nu toch wel.
Maar idd erg mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |