Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
21 jaartjes alweer ^^ eindelijk!
Fins Lapland momenteel wel onder nul en sneeuw.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:42 schreef Dven het volgende:
Gefeliciteerd!
Zit trouwens net het weer in noord Zweden te bekijken en daar is het op de meeste plaatsen warmer tot veel warmer dan hier in Nederland
Hé, een verjaardaggenoot! Alleen word ik al 30quote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
Dank en wtf?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef Schuifpui het volgende:
Voor het eerst in de 7 jaar dat ik hier woon m'n verwarming aangehad.![]()
10 min, om m'n hardloopschoenen die buiten stonden voor te verwarmen![]()
Feli, JDude en horned_reaper
Hier idem..... (al laat ik het snachts vaak wel afkoelen naar 16 graden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, vooral dit jaar is hier de verwarming geloof ik de hele zomer aan geweest. Overdag 22 graden, 's nachts 19, voor minder doen we het niet.
* horned_reaper woont ook als student in het centrum van Grunn.....quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Schuifpui het volgende:
Ik woon in een studentenflat, dus veel mensen en veel apparaten (bijna iedereen een eigen koelkastje bijv) dicht opelkaar. Daarnaast hebben de mensen rondom me hun verwarming denk ik weleens aan, waardoor het meer dan genoeg warmte geeft voor mij. Als de zon schijnt moet ik zelfs met temperaturen net boven het vriespunt nog m'n balkondeuren opendoen om het niet te warm (meer dan 23C vind ik te warm) te laten worden.![]()
Lijkt ideaal maar dat is het niet. In de zomer ga ik geregeld dik over de 40C.![]()
zitten we dicht bij elkaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
* horned_reaper woont ook als student in het centrum van Grunn.....
Maar volgens mij heb ik allemaal Schuifpui buurmannen, ik voorzie ze allemaal van warmte
Het was even wennen, ik zag DE niet meer staan dus ik dacht.. Huh?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Frutsel het volgende:
DE is vanaf nu veranderd WKN
Met de veranderde forumindex was DE geen pakkende naam meer en dus is het forum hernoemd naar WKN: Weer, Klimaat en Natuurrampen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 november 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben jarig!Heuj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |