Hij is heen en weer klikbaar, dus blijkbaar wel.quote:
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Like duh.quote:
i iz getraumatiseerdquote:
Doe gewoon ademhalen en accepteren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK RAAK HELEMAAL IN DE WAR! EINZ!![]()
JA IK MOEST WHATSAPPEN MET MELZ.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN NU IS ER OOK AL 2 MINUTEN NIET GEPOST! EINZ!!![]()
Naamtopic.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Godsamme, Mir, wil je dat nooit meer doen?
Ik was bang
Uithuilen bij elkander door deze groten schokquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat wordt morgen groepstherapie
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uithuilen bij elkander zuipen door deze groten schok
"wat maakt dat je je nu zo voelt?"quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uithuilen bij elkander door deze groten schok
Ik gooi er na het zwemmen nog wat anders op, want ik heb chips in m'n lak. En dat kan niet!EINZ!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet mijn nagels nog lakken! Maar ik heb geen zin... EINZ!!1!!
MIRJAM!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"wat maakt dat je je nu zo voelt?"
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn NS-kaartje gevonden!EINZ!
weekend zijn wel voordeeluren toch?
Moet priem maar ook komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen??
Ohnee, dan is priem weer boos
Ik denk iedere keer dat jullie het over mij hebben als jullie het over scharen hebbenquote:
Je bent een Masjhaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jullie het over mij hebben als jullie het over scharen hebben
Dan denk ik iedere keer "Er is er toch maar EINZ van mij?"
(EN JA IK DENK DAT OMDAT DE HELE WERELD OM MIJ DRAAIT)
Zullen we het even uitproberen? Oordeel ik daarnaquote:
Dat mag ik niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zullen we het even uitproberen? Oordeel ik daarna
ZIE JE NOU WEL MIRJAM!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze staat niet in m'n at.
En wat kletsen jullie weer veel onzin
Ik zet in mijn agenda wanneer ik mijn haar moet wassen!quote:
Onzin??quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze staat niet in m'n at.
En wat kletsen jullie weer veel onzin
Ik denk dat ze je beautytips mistquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Onzin??
Weet je wel hoe belangrijk dit allemaal is???
Weekend is voordeeluren
Scharen vs schuren
groepshuwelijken...
Wat een onderschatting van dezen goeden topique
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Onzin??
Weet je wel hoe belangrijk dit allemaal is???
Weekend is voordeeluren
Scharen vs schuren
groepshuwelijken...
Wat een onderschatting van dezen goeden topique
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, dat was mijn langste post van de afgelopen dagen geloof ik
Ik denk dat ze kijken heel leuk vindtquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ze mag dan ook mee doen
Of kijken
OK deal!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kijken heel leuk vindt
Ja, jonge, ik ben net in de douche geweest, ik ga nu geen flimpjes maken, kan ik daarna weer mijn hele tokus wassenquote:
Je had een filmpje in de douche kunnen maken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, jonge, ik ben net in de douche geweest, ik ga nu geen flimpjes maken, kan ik daarna weer mijn hele tokus wassen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, jonge, ik ben net in de douche geweest, ik ga nu geen flimpjes maken, kan ik daarna weer mijn hele tokus wassen
Wat een gemiste kans!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had een filmpje in de douche kunnen maken.
Ga nog een keer douchenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans!!!En daar kom je nu mee!!
Poor youquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet ook nog douchen en naar de winkel.. FML
Mijn telefoon kon ook niet tegen removerquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Hoerige Hoerige...
Ik flikker zo mijn fles remover over mijn laptop heen...
Hij doet er nu verdacht lang over om weer op te starten... oh oh...
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Hoerige Hoerige...
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Hoerige Hoerige...
hoe moeten wij dat weten?quote:
Ja maar jij bent oud en wijsquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
Watjes....ik wist meteen wat er aan de hand was en zocht dus gewoon ouderwetsch even in LIF
Ohja en ik ben net terug van de Appie vandaar dat het wat langer duurdequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
Watjes....ik wist meteen wat er aan de hand was en zocht dus gewoon ouderwetsch even in LIF
Heb ik die op facebook? Volgens mij wel....ik kan jullie nicknamen en echte namen niet uit elkaar houdenquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik die op facebook? Volgens mij wel....ik kan jullie nicknamen en echte namen niet uit elkaar houden
Amersfoortquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]jullie weten van genoeg mensen waar ze wonen.
Mir heeft er ff een euro ingegooid, we kunnen weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Mss het volgende:
Ik was al helemaal bang dat de topics OP waren
Omfgquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
Alleen ik kan niet meer klikken door op mijn touchpad te 'tappen'![]()
Maar er ging dan ook echt een kwart fles remover overheen
Falerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mir heeft er ff een euro ingegooid, we kunnen weer
Evilllquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Mss het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de MO van Joysa swappen, want iedereen WIL ze. EInz
Mutske!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
Goeden!! Ik gooi ze meteen in mijn tasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mutske!
Vergeet je morgen de nagelwielen niet?
1 pakje van tien toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
hoeveel heb je er nodig? Ik heb er nog 20 liggen geloof ik
Voor mij want die had ze gebeloofd maar ze vergeet ze elke keerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar moet je wielen voor meenemen?
I'm a meeting-virgin!
En waar heb je lege flesjes voor nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Mss het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken. Wat moet ik niet vergeten?
Ik heb de MO lakken, swaplakje, lege flesjes. Nemen jullie allemaal wielen mee?
Hendige sjit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus nu weet ik nog niks, maar straks krijg ik als ik terugbel hetzelfde wijf aan de lijn
Er zijn hier wat meiden die graag frankenen en omdat ik mijn lege flesjes anders toch weg gooi kunnen zij ze mooi gebruiken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar Mss zegt dit:
[..]
En waar heb je lege flesjes voor nodig?
Ah ik snapquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn hier wat meiden die graag frankenen en omdat ik mijn lege flesjes anders toch weg gooi kunnen zij ze mooi gebruiken!
We zijn na een uur toch allemaal naaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
Dilemma...morgen wollen jurkje met maillot waar ik me op een gegeven moment ongemakkelijk in ga voelen maar het staat zo leuk! Of gewoon lekker spijkerbroek en T-shirt?
Of gewoon allebei, eerst jurkje en als ik me er niet meer lekker in voel de relax kleren
EINz!!1!1quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms lijkt het wel alsof Masja er haar best voor doet om onflatteuze kleding aan te trekken
Geile kleedjes! Ik vind wel dat je er een andere bril bij op moet, een wat minder "Noordelijke" bril. Dus niet hoekig, maar vrouwelijk wulps, rond en dikkigquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Ja maar ik voel me na tien minuten al ongemakkelijk in het jurkje, dan nog zo'n 40 minuten spijkerbroek en dan ben ik eerder naakt dan jullie!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn na een uur toch allemaal naakt![]()
Toch?
Ik kan het niet ziehiehiehiehiehieeeeeeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms lijkt het wel alsof Masja er haar best voor doet om onflatteuze kleding aan te trekken
Mooi al die scrootjes bashers, ik heb het hier ook in huis, juist aangebracht en ben er vet trots opquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schrootjes![]()
Die hebben we er hier hardhandig af gerukt. Wel leuk om te doen though
Optie twee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
Dilemma...morgen wollen jurkje met maillot waar ik me op een gegeven moment ongemakkelijk in ga voelen maar het staat zo leuk! Of gewoon lekker spijkerbroek en T-shirt?
Of gewoon allebei, eerst jurkje en als ik me er niet meer lekker in voel de relax kleren
Romantique skillz, you haz nonz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahahahha!!!staat zich hier uit te kleden omdat ze gaat douchen...
Zegt ze: 'zoooo, let eens op jonge!! (ja, echt), wat denk je dat ik sta te doen???'
En toen trok ze een moeilijk hoofd, want ze kon niet op het woord komen, dus ik zei:
Ruften??
En toen kreeg ik een ram op mijn kop omdat ze een striptease aan het doen was
LOLquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Zegt ze: 'zoooo, let eens op jonge!! (ja, echt), wat denk je dat ik sta te doen???'
En toen trok ze een moeilijk hoofd, want ze kon niet op het woord komen, dus ik zei:
Ruften??
Lomperd!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Ruften??
mijn LOL galmde door de keukenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn na een uur toch allemaal naakt![]()
Toch?
Ik kan het niet helpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lomperd!!
You have a one tracked mind
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!quote:
Dat ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!
Waaaattt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!
Dank! En oneens over de bril, rond staat me voor geen meter. I haz tried.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Even reageren op oude posts
[..]
Geile kleedjes! Ik vind wel dat je er een andere bril bij op moet, een wat minder "Noordelijke" bril. Dus niet hoekig, maar vrouwelijk wulps, rond en dikkig![]()
Oh ja: Einz!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, vriendin van me is wel echt een kansloos figuur ook af en toe... Haar relatie is sinds een paar maanden over en nu wil ze de sinterklaas die we elk jaar doen met alle mannen erbij ineens met alleen de vrouwen doen...
Volgens mij is iemand zielig en jaloers...
Mogen wij bruidmeisjes zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, vriendin van me is wel echt een kansloos figuur ook af en toe... Haar relatie is sinds een paar maanden over en nu wil ze de sinterklaas die we elk jaar doen met alle mannen erbij ineens met alleen de vrouwen doen...
Volgens mij is iemand zielig en jaloers...
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen wij bruidmeisjes zijn?
Ik heb net een foto van mijn tetten gemaakt, die krijg je te zien als je ja zegt
JA!!! kom maar op met die tettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen wij bruidmeisjes zijn?
Ik heb net een foto van mijn tetten gemaakt, die krijg je te zien als je ja zegt
Laser ogen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank! En oneens over de bril, rond staat me voor geen meter. I haz tried.
Doen wij stiekem ook heel vaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
Maar het was sort of een garpje hoor....doen we wel vaker maar stiekem lijkt het ons ook wel leuk![]()
Ik ga even het snoertje van mijn telefoon pakken en dan uppenquote:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmquote:
X-ray eyesquote:
Ik zit aan het bier, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ga richting het station, dus waag het eens om mijn hele treinreis stil te zijn
Neinz mevrâh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ga richting het station, dus waag het eens om mijn hele treinreis stil te zijn
Ik kan dat zo plat uitspreken, zoals in jouw wildste dromenquote:
Oh ze zijn mislukt, maar ik ben nog steeds je bruidsmeisje toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan dat zo plat uitspreken, zoals in jouw wildste dromen
Lekkere instructeur?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens draag ik in principe gewoon lenzen, alleen vandaag niet, want rijles en instructeur was vroeg.
De mijne sowieso nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ze zijn mislukt, maar ik ben nog steeds je bruidsmeisje toch?
Het is een wief.quote:
Wij lijken ook echt zo op elkaar he?quote:
Die kunnen ook lekker zijnquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij lijken ook echt zo op elkaar he?Dat is al de tweede keer vandaag dat men ons verwart...
Die hebben geen piemol enzo.quote:
WHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Voorbinddildo, opgelostquote:
Ik ga toch niet trouwen jongequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Piedepiedepiedepiede![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindy heeft daar goeden tips voor!quote:
Was jij al getrouwd dan?quote:
Wel tettenquote:
Ja maar ik wil heul niet trouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was jij al getrouwd dan?
NOU NOU NOU!!!
Zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lindy heeft daar goeden tips voor!
True.quote:
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?quote:
Maar trouwen is leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil heul niet trouwen
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar trouwen is leuk!
Maar niet getrouwd zijn ook eigenlijk...
Hmmmm, confused, me izzz
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?
Ja, je moet natuurlijk wel enen goeien vent uitkiezen die jou kan behagen ende zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwen
Doei babe!! Have fun!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Lindytje het volgende:
Stamppot eten!!!
Hahahaha, ik zei pot!! Die gestampt wordt!! EINZ!!11!!!
Tot vanavond laat, want ik ben weg straks
Dag schatjes
Dank !quote:
Die onderste is ganz geil joah!!quote:
Cupmaat? Lijst?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Daarom zit ik er nu ook aan te voelen, oeeee aaaahhhh oeeeeequote:
De kalender in de OPquote:
Nope. 85 D it isquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Hij staat erbijquote:
Ja, best ernstig eigenlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat erbij. Je zit daarmee ergens in de middenmoot
Pick one, ik kan er maar 1 kwijtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta er ook nog niet bij: 75F of 80E
Ben je rechtshandig of links?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pick one, ik kan er maar 1 kwijt. Welke vind je het mooiste?
doe die F maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben een appelfiguur, mijn omvang zit nog boven de appel-bult zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben in de enige met 95? Of kopen jullie allemaal kenkerstrakke bh's?
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beterquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben in de enige met 95? Of kopen jullie allemaal kenkerstrakke bh's?
Mini billetjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een appel.
Ofnee, meer een peer op z'n kop
telkens als ik tettenzakken koop laat ik meten jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beter
Dan ben je een wortelquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een appel.
Ofnee, meer een peer op z'n kop
Meten is zo raar, ik heb niet 1 vaste maat, ligt eraan bij welke winkel ik het haalquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beter
Goed zo, want (slappe) mini billetjes, vind ik echt een turn off...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, meer mega bovenkantheb wel een ass, maar relatief smalle heupen
Ik heb juist kei brede heupenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, meer mega bovenkantheb wel een ass, maar relatief smalle heupen
ik ben dan eerder een rettich!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben je een wortel
Volgens mijn vriendinnen ben ik een asperge
Dat maakt bij mij wel verschil in de cupmaat (A of Bquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meten is zo raar, ik heb niet 1 vaste maat, ligt eraan bij welke winkel ik het haal
Oh mijn cup blijft juist hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij wel verschil in de cupmaat (A of B), maar zelden in de omvang. Heb nog wel eens 75 geprobeerd, maar dat zit in de praktijk nooit echt lekker...
Da's omdat jij uberhaubt boobies hebtquote:
Hm truequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat jij uberhaubt boobies hebt
Doe maar 80E danquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zien!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Ik heb speciaal voor jullie een duckface en tetten foto gemaakt!
ZIEN:9quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Nomquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik presenteer u:
[ afbeelding ]
Oreobonbons
Wijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Joysa het volgende:
DIE ZIJN ALLEMAAL VOOR NIKIE![]()
![]()
Oh nagel, ik heb de wijn
ja, laat zien dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Geen! Alleen stukjes chocolade en stukjes oreo opquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoeveel heb je er zelf tijdens het maken al weg gesnackt Dico?
Zoe heej, goed van u!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen! Alleen stukjes chocolade en stukjes oreo opga zo eentje proeven
Lekker natte lipjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een foto gemaakt door een professionele bjoetoeblochstur![]()
Godsamme, dat ziet eruit alsof het aan de binnenkant van je lichaam zou moeten zittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een foto gemaakt door een professionele bjoetoeblochstur![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, dat ziet eruit alsof het aan de binnenkant van je lichaam zou moeten zitten
Niet allesquote:
Foto posten van hoe ze nu zijn, dan bepalen wij het wel of dat magquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook tiwten. Even sparen nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |