Zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lindy heeft daar goeden tips voor!
True.quote:
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?quote:
Maar trouwen is leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil heul niet trouwen
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar trouwen is leuk!
Maar niet getrouwd zijn ook eigenlijk...
Hmmmm, confused, me izzz
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?
Ja, je moet natuurlijk wel enen goeien vent uitkiezen die jou kan behagen ende zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwen
Doei babe!! Have fun!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Lindytje het volgende:
Stamppot eten!!!
Hahahaha, ik zei pot!! Die gestampt wordt!! EINZ!!11!!!
Tot vanavond laat, want ik ben weg straks
Dag schatjes
Dank !quote:
Die onderste is ganz geil joah!!quote:
Cupmaat? Lijst?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Daarom zit ik er nu ook aan te voelen, oeeee aaaahhhh oeeeeequote:
De kalender in de OPquote:
Nope. 85 D it isquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Hij staat erbijquote:
Ja, best ernstig eigenlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat erbij. Je zit daarmee ergens in de middenmoot
Pick one, ik kan er maar 1 kwijtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta er ook nog niet bij: 75F of 80E
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |