Ja maar jij bent oud en wijsquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
Watjes....ik wist meteen wat er aan de hand was en zocht dus gewoon ouderwetsch even in LIF
Ohja en ik ben net terug van de Appie vandaar dat het wat langer duurdequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
Watjes....ik wist meteen wat er aan de hand was en zocht dus gewoon ouderwetsch even in LIF
Heb ik die op facebook? Volgens mij wel....ik kan jullie nicknamen en echte namen niet uit elkaar houdenquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik die op facebook? Volgens mij wel....ik kan jullie nicknamen en echte namen niet uit elkaar houden
Amersfoortquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]jullie weten van genoeg mensen waar ze wonen.
Mir heeft er ff een euro ingegooid, we kunnen weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Mss het volgende:
Ik was al helemaal bang dat de topics OP waren
Omfgquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
Alleen ik kan niet meer klikken door op mijn touchpad te 'tappen'![]()
Maar er ging dan ook echt een kwart fles remover overheen
Falerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mir heeft er ff een euro ingegooid, we kunnen weer
Evilllquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Mss het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de MO van Joysa swappen, want iedereen WIL ze. EInz
Mutske!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Hij doet het nog!!!
Goeden!! Ik gooi ze meteen in mijn tasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mutske!
Vergeet je morgen de nagelwielen niet?
1 pakje van tien toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
hoeveel heb je er nodig? Ik heb er nog 20 liggen geloof ik
Voor mij want die had ze gebeloofd maar ze vergeet ze elke keerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar moet je wielen voor meenemen?
I'm a meeting-virgin!
En waar heb je lege flesjes voor nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Mss het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken. Wat moet ik niet vergeten?
Ik heb de MO lakken, swaplakje, lege flesjes. Nemen jullie allemaal wielen mee?
Hendige sjit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus nu weet ik nog niks, maar straks krijg ik als ik terugbel hetzelfde wijf aan de lijn
Er zijn hier wat meiden die graag frankenen en omdat ik mijn lege flesjes anders toch weg gooi kunnen zij ze mooi gebruiken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar Mss zegt dit:
[..]
En waar heb je lege flesjes voor nodig?
Ah ik snapquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zijn hier wat meiden die graag frankenen en omdat ik mijn lege flesjes anders toch weg gooi kunnen zij ze mooi gebruiken!
We zijn na een uur toch allemaal naaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
Dilemma...morgen wollen jurkje met maillot waar ik me op een gegeven moment ongemakkelijk in ga voelen maar het staat zo leuk! Of gewoon lekker spijkerbroek en T-shirt?
Of gewoon allebei, eerst jurkje en als ik me er niet meer lekker in voel de relax kleren
EINz!!1!1quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms lijkt het wel alsof Masja er haar best voor doet om onflatteuze kleding aan te trekken
Geile kleedjes! Ik vind wel dat je er een andere bril bij op moet, een wat minder "Noordelijke" bril. Dus niet hoekig, maar vrouwelijk wulps, rond en dikkigquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Ja maar ik voel me na tien minuten al ongemakkelijk in het jurkje, dan nog zo'n 40 minuten spijkerbroek en dan ben ik eerder naakt dan jullie!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn na een uur toch allemaal naakt![]()
Toch?
Ik kan het niet ziehiehiehiehiehieeeeeeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms lijkt het wel alsof Masja er haar best voor doet om onflatteuze kleding aan te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |