is dat die siliconenman? Daar be ik nog eens om gebandquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
en een vent met een balzak zo groot als z'n hoofd
Neinz, hij heeft een henia, heel serieusquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat die siliconenman? Daar be ik nog eens om geband
oh a ik ook, ik heb me niet meer aangemeld, wilde t afwachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:29 schreef BGTes het volgende:
On another note: de glossyboxen zijn verzonden. Ik ben benieuwd
Duidelijk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie lijken dan ook sprekend op elkander!
Zie make up topi hier op Fokquote:
Je moet ook geen pics van lipglans plaatsen johquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie make up topi hier op Fok
Ik ben douchen, een cm koeklaag vuil eraf weken en bikken
ik neem mijn plamuurmes mee
ah ik zie t alquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie make up topi hier op Fok
Ik ben douchen, een cm koeklaag vuil eraf weken en bikken
ik neem mijn plamuurmes mee
ja, maar die is homo, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ook geen pics van lipglans plaatsen joh.
Maareh.. Hebben jullie nou een vent in het makeup-topic?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die is homo, dus dan mag het.
Zover kwam ik niet eens, zijn eerste topic is fursuitingquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
zie zijn postgeschiedenis. Vooral zijn topic getiteld Bloed? in SEX is een pareltje!
Ik ging kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
zie zijn postgeschiedenis. Vooral zijn topic getiteld Bloed? in SEX is een pareltje!
ooh is dat die gast?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover kwam ik niet eens, zijn eerste topic is fursuiting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics!!! Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb m'n dikkemensenkleren binnen.
Twee truitjes, eerst even kijken hoe alles bevalt.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik dus ook ja, maar ik gebuik echt like uber veel lube en fucking sloom eigenlijk bijna en heb het uiteindelijk nog o.o
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het verschil is: Een fursuiter is een mens in een pak, een furry is een mensachtige, ofterwel "het pak".
De persoon in het pak neemt het personage aan van "het pak" in plaats van zoals gebruikelijk, gebruikt het pak als een verbreding van zichzelf.
Een furry probeert op z'n personage te lijken, een fursuit lijkt op z'n drager.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Dipkip het volgende:
Dus een furry zegt woef en een fursuiter zegt jeukt die rits bij jou ook zo?
Ik moest hardop lachenquote:
nog steedsquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest hardop lachen
ooh die zijn mooooooi!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Oeh! Verrrrry naais!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Geen kleren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi!
Heb vanavond een housewarming partehh, butttt what to wear?!!
En die filmpjes van jullie zijnmaar toch blijf ik kijken
leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |