quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Dipkip het volgende:
Dus een furry zegt woef en een fursuiter zegt jeukt die rits bij jou ook zo?
Ik wil een combinatie maken van een grijze wolf en een vos (fox) . Met een zeer lange vacht over de rug, staart, kop en wangen. Na veel zoeken uiteindelijk wel een vergelijkbaar personage gevonden met een zeer goede uitleg hoe je het fursuit moet maken, namelijk Savoy. Savoy is wel een vrouwtje, maar dat moet makkelijk aan te passen zijn :3quote:Op donderdag 10 november 2011 09:08 schreef Dottey het volgende:
Heb je een afbeelding van hoe je er bijvoorbeeld uit zou willen zien als halve kat?
Lol, ze benadrukken op de site juist continu dat het niet om een fetishsite gaatquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:21 schreef RenRen- het volgende:
Kan niet anders dan dat dat er is in Nederland. Zo een community. Al is het een fetishsite
Op de EFF afgelopen april liepen er ook wat furry's rond.
http://furbook.nl/
Hier, dit zou een Nederlandse communitysite zijn voor Furry's, misschien dat je daar meer hulp krijgt.
Oh, ik heb het niet gelezen, ik heb er geen interesse inquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ze benadrukken op de site juist continu dat het niet om een fetishsite gaat
Ja, EFF is leuk en alles, maar als wolf/fox/furry rond te lopen tussen de elven en de orks is ook niks. Daarbij komt is maar 2 keer per jaar. En dat is ook niet echt iets waar ik feeling mee lijk te hebben.
Ik weet niet echt of het aan mij ligt, maar ik krijg altijd het gevoel bij de EFF dat de fursuiters, star-wars mensen, et cetera daar allemaal echt staan als mensen die het eigenlijk alleen bij de fare doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet gelezen, ik heb er geen interesse inMaar die zullen er ook rondlopen, misschien ook mensen die je met een pak kunnen helpen.
Het is maar een tipZe zijn er daar, dus kun je ook contact leggen.
Jah!quote:Op donderdag 24 november 2011 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dieren zijn "cute" en het ziet er gewoon awsum uit....
Oke, tnx voor de reactie :3quote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef Darkwolf het volgende:
Een furry topic openen op FOK! ... Jij durft.
Nou ja, ik heb wel vreemdere topics geopent en andere mensen over andere dingen met mij in de hoofd rol die nog veeeeeeeel vreemder waren.
Ahem.
Anyway.
Hier kan ik je dus niet mee helpen. Registreer je inderdaad gewoon op Dutchpaw en uiteindelijk krijg je toegang tot de gedeeltes waar je alles kan posten en lezen betreft het maken van een fursuit.
Zelf ben ik namelijk een fursuiter, maar geen fursuit maker. Heb ik totaal geen verstand van en wil ik ook niet hebben.
Bij deze zijn al je vragen in een klap beantwoord.
Dat is dus gewoon niet waar en nooit waar geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Anyways, ik had juist het idee dat Dutchpaw geen nieuwe aanmeldingen meer aan nam, dat was/is wel erg jammer.
Nu ben je eigenlijk al een furry alleen zonder furquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dus, maar ff weer samengevat:
Ik ga dus nu alleen voor een nieuw kapsel met opgestoken haar, een lijntje rondom de ogen met eyeliner (dus niet alleen onder) en ik ga wat oefenen met naaien en het werken met nepbond :3
En stel het daadwerkelijke fursuit uit naar de lente.
Zag dat toen ik de vorige keer had gecheckt dat eventjes het geval was, maar vrijwel direct daarna weer open was gegaan. Vanwege een soort reorganisatie. Beetje appart en niet vaker goed gekeken. Nu wel aangemeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar en nooit waar geweest.
Uhu, ja, maar daar heb ik de make-up, haar, et cetra nieteens voor nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nu ben je eigenlijk al een furry alleen zonder fur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |