abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104192459
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Dipkip het volgende:
Dus een furry zegt woef en een fursuiter zegt jeukt die rits bij jou ook zo?
_O-
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_104192473
Heb je een afbeelding van hoe je er bijvoorbeeld uit zou willen zien als halve kat?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_104200581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:08 schreef Dottey het volgende:
Heb je een afbeelding van hoe je er bijvoorbeeld uit zou willen zien als halve kat?
Ik wil een combinatie maken van een grijze wolf en een vos (fox) . Met een zeer lange vacht over de rug, staart, kop en wangen. Na veel zoeken uiteindelijk wel een vergelijkbaar personage gevonden met een zeer goede uitleg hoe je het fursuit moet maken, namelijk Savoy. Savoy is wel een vrouwtje, maar dat moet makkelijk aan te passen zijn :3

I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_104241194
Kan niet anders dan dat dat er is in Nederland. Zo een community. Al is het een fetishsite :')
Op de EFF afgelopen april liepen er ook wat furry's rond.

http://furbook.nl/
Hier, dit zou een Nederlandse communitysite zijn voor Furry's, misschien dat je daar meer hulp krijgt.
pi_104245040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:21 schreef RenRen- het volgende:
Kan niet anders dan dat dat er is in Nederland. Zo een community. Al is het een fetishsite :')
Op de EFF afgelopen april liepen er ook wat furry's rond.

http://furbook.nl/
Hier, dit zou een Nederlandse communitysite zijn voor Furry's, misschien dat je daar meer hulp krijgt.
Lol, ze benadrukken op de site juist continu dat het niet om een fetishsite gaat :')

Ja, EFF is leuk en alles, maar als wolf/fox/furry rond te lopen tussen de elven en de orks is ook niks. Daarbij komt is maar 2 keer per jaar. En dat is ook niet echt iets waar ik feeling mee lijk te hebben.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_104245673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Lol, ze benadrukken op de site juist continu dat het niet om een fetishsite gaat :')

Ja, EFF is leuk en alles, maar als wolf/fox/furry rond te lopen tussen de elven en de orks is ook niks. Daarbij komt is maar 2 keer per jaar. En dat is ook niet echt iets waar ik feeling mee lijk te hebben.
Oh, ik heb het niet gelezen, ik heb er geen interesse in :') Maar die zullen er ook rondlopen, misschien ook mensen die je met een pak kunnen helpen.

Het is maar een tip ;) Ze zijn er daar, dus kun je ook contact leggen.
pi_104316504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh, ik heb het niet gelezen, ik heb er geen interesse in :') Maar die zullen er ook rondlopen, misschien ook mensen die je met een pak kunnen helpen.

Het is maar een tip ;) Ze zijn er daar, dus kun je ook contact leggen.
Ik weet niet echt of het aan mij ligt, maar ik krijg altijd het gevoel bij de EFF dat de fursuiters, star-wars mensen, et cetera daar allemaal echt staan als mensen die het eigenlijk alleen bij de fare doen. :') Want ik vind het er eigenlijk niet echt heel goed tussen passen.
pi_104324705

Alleen schaam me nu weer zo heb hetzelfde thuis in de kledingkast hangen :@
pi_104748817
Dieren zijn "cute" en het ziet er gewoon awsum uit....
pi_104785697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dieren zijn "cute" en het ziet er gewoon awsum uit....
Jah! O+
pi_104786739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Pandabeertjes het volgende:

[..]

Jah! O+
:3
pi_104786920
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

:3
<3 :$
  Admin donderdag 24 november 2011 @ 23:28:20 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104787231
Opgeruimd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 november 2011 @ 18:25:47 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_104931053
Een furry topic openen op FOK! ... Jij durft.
Nou ja, ik heb wel vreemdere topics geopent en andere mensen over andere dingen met mij in de hoofd rol die nog veeeeeeeel vreemder waren.
Ahem.
Anyway.
Hier kan ik je dus niet mee helpen. Registreer je inderdaad gewoon op Dutchpaw en uiteindelijk krijg je toegang tot de gedeeltes waar je alles kan posten en lezen betreft het maken van een fursuit.
Zelf ben ik namelijk een fursuiter, maar geen fursuit maker. Heb ik totaal geen verstand van en wil ik ook niet hebben.
Bij deze zijn al je vragen in een klap beantwoord. :)
pi_104953145
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef Darkwolf het volgende:
Een furry topic openen op FOK! ... Jij durft.
Nou ja, ik heb wel vreemdere topics geopent en andere mensen over andere dingen met mij in de hoofd rol die nog veeeeeeeel vreemder waren.
Ahem.
Anyway.
Hier kan ik je dus niet mee helpen. Registreer je inderdaad gewoon op Dutchpaw en uiteindelijk krijg je toegang tot de gedeeltes waar je alles kan posten en lezen betreft het maken van een fursuit.
Zelf ben ik namelijk een fursuiter, maar geen fursuit maker. Heb ik totaal geen verstand van en wil ik ook niet hebben.
Bij deze zijn al je vragen in een klap beantwoord. :)
Oke, tnx voor de reactie :3

Ik durf wel meer topics te openen op FOK. ALleen blijven ze dit topic steeds wel noemen; kinderachtig genoeg :p

Anyways, ik had juist het idee dat Dutchpaw geen nieuwe aanmeldingen meer aan nam, dat was/is wel erg jammer.

Ik wil zelf wel graag een fursuit bouwen, omdat ik er wel mijn eigen draai aan wil geven, ik probeer het zo persoonlijk mogenlijk te maken; Ik gok ook niet dat er 123 1 te vinden is die mij past, omdat ik redelijk uit de kluiten gewassen ben x3; En qua prijs is het ook stukken beter, omdat het gewoon heel veel werkuren kost.
pi_104953700
Ik heb trouwens besloten om het daadwerkelijke bouwen van een fursuit uit te stellen en daar pas komende lente aan te beginnen. Ik heb het eigenlijk door school en dergelijke de komende tijd te druk om er echt hard aan te werken en wil dus nu nog niet er 100% voor gaan. Heb ook even een wat te laag budget, ook met de feestdagen enzo.

Daarom ga ik eerst wat experimenteren, mijn stijl aanpassen. Ander kapsel, dat er bij past; wat make-up gebruik en aan wat delen gaan bouwen, zoals handschoenen om alvast wat uit te proberen met nepbond.
pi_104953912
[...]

BTW, mijn haar is wit x3

[ Bericht 90% gewijzigd door Demon_from_heaven op 29-11-2011 01:55:57 ]
pi_104954420
Ja, ik vind "normale" mensen echt vreselijk saai, inderdaad.

[ Bericht 84% gewijzigd door Demon_from_heaven op 29-11-2011 01:56:28 ]
  Admin dinsdag 29 november 2011 @ 01:22:04 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104954438
Ja ho maar weer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_104954560
Dus, maar ff weer samengevat:

Ik ga dus nu alleen voor een nieuw kapsel met opgestoken haar, een lijntje rondom de ogen met eyeliner (dus niet alleen onder) en ik ga wat oefenen met naaien en het werken met nepbond :3

En stel het daadwerkelijke fursuit uit naar de lente.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:55:00 #72
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_105115102
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Anyways, ik had juist het idee dat Dutchpaw geen nieuwe aanmeldingen meer aan nam, dat was/is wel erg jammer.
Dat is dus gewoon niet waar en nooit waar geweest. :)
pi_105536823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 01:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dus, maar ff weer samengevat:

Ik ga dus nu alleen voor een nieuw kapsel met opgestoken haar, een lijntje rondom de ogen met eyeliner (dus niet alleen onder) en ik ga wat oefenen met naaien en het werken met nepbond :3

En stel het daadwerkelijke fursuit uit naar de lente.
Nu ben je eigenlijk al een furry alleen zonder fur :@
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_105536938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:55 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar en nooit waar geweest. :)
Zag dat toen ik de vorige keer had gecheckt dat eventjes het geval was, maar vrijwel direct daarna weer open was gegaan. Vanwege een soort reorganisatie. Beetje appart en niet vaker goed gekeken. Nu wel aangemeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Speedfight het volgende:

[..]

Nu ben je eigenlijk al een furry alleen zonder fur :@
Uhu, ja, maar daar heb ik de make-up, haar, et cetra nieteens voor nodig.
pi_105585750
Ik ben wel erg benieuwd naar je witte haar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')