ooh die zijn mooooooi!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Oeh! Verrrrry naais!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Geen kleren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi!
Heb vanavond een housewarming partehh, butttt what to wear?!!
En die filmpjes van jullie zijnmaar toch blijf ik kijken
leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kleren!
Kom jij nou ook morgen?
Jammerrrrrquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neeff een beetje moneyissues (komt voornamelijk omdat ik geld apart heb gezet voor de apk volgende maand en wegenbelasting en blablabla). Volgende keer hoop ik erbij te mogen zijn
Ik las iets over een bbq bij priem?
Dat verbaast me niks, want da's al 28 jaar hetzelfde geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk IJs!
Ik zit met verbazing naar jullie interieur te kijken![]()
ZE HEBBEN GEHAAKTE VITRAGE VOOR FUCKS SAKE.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
de ouders van ijs hebben niet echt een hippe smaak, puckzz
Oeh, da's niet veel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Boh...ik heb nog maar 40 euro tot eind volgende week
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZE HEBBEN GEHAAKTE VITRAGE VOOR FUCKS SAKE.
Ook die.quote:
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nogquote:
Derp is het nieuwe laaf.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nog(toch?
)
Mja, maar ik heb al wel flink boodschappen gedaan en getankt. Dus ik moet het wel redden op zich, maar iets leuks zit er niet anquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nog(toch?
)
En anders lief naar Petje kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb al wel flink boodschappen gedaan en getankt. Dus ik moet het wel redden op zich, maar iets leuks zit er niet an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |