Prettyquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ich hab deus:
[ afbeelding ]
und deus:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kleren!
Kom jij nou ook morgen?
Jammerrrrrquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neeff een beetje moneyissues (komt voornamelijk omdat ik geld apart heb gezet voor de apk volgende maand en wegenbelasting en blablabla). Volgende keer hoop ik erbij te mogen zijn
Ik las iets over een bbq bij priem?
Dat verbaast me niks, want da's al 28 jaar hetzelfde geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk IJs!
Ik zit met verbazing naar jullie interieur te kijken![]()
ZE HEBBEN GEHAAKTE VITRAGE VOOR FUCKS SAKE.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
de ouders van ijs hebben niet echt een hippe smaak, puckzz
Oeh, da's niet veel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Boh...ik heb nog maar 40 euro tot eind volgende week
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZE HEBBEN GEHAAKTE VITRAGE VOOR FUCKS SAKE.
Ook die.quote:
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nogquote:
Derp is het nieuwe laaf.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nog(toch?
)
Mja, maar ik heb al wel flink boodschappen gedaan en getankt. Dus ik moet het wel redden op zich, maar iets leuks zit er niet anquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa, na het klustopic was ik ook wel benieuwd naar SQ dr huis! Maar we hebben altijd de foto's nog(toch?
)
En anders lief naar Petje kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb al wel flink boodschappen gedaan en getankt. Dus ik moet het wel redden op zich, maar iets leuks zit er niet an
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die zijn geweest!
Schrootjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader was ook zo'n schrootjesklusserwant lekker makkelijk
Tuulk wel gekquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]jammer! Nou dan gewoon de volgende keer
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
vind het wel strelend dat uft wil komen voor mijn huis en niet voor jullie, harrr
Dat is heul niet waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
vind het wel strelend dat uft wil komen voor mijn huis en niet voor jullie, harrr
Dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader was ook zo'n schrootjesklusserwant lekker makkelijk
Nee, helaasquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar van jullie weet ik al dat julliezijn
Naar je huis ben ik benieuwd
(lul ik me zo er een btje uit?
)
slijmjurk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar van jullie weet ik al dat julliezijn
Naar je huis ben ik benieuwd
(lul ik me zo er een btje uit?
)
Oh dat komt wel goed, we betalen altijd samen het eten enzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En anders lief naar Petje kijken![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Hoor net van
dat er docent is geschorst, omdat ie op zijn computer in de les een sexshop aan het bezoeken was en zijn beamer stond nog aan
![]()
(niet bij haar op school!)
watskebeurt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef Mirjam het volgende:
dity topic moet kennelijk vol, want een nieuw deel openen ging niet :")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |