Mooi al die scrootjes bashers, ik heb het hier ook in huis, juist aangebracht en ben er vet trots opquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schrootjes![]()
Die hebben we er hier hardhandig af gerukt. Wel leuk om te doen though
Optie twee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
Dilemma...morgen wollen jurkje met maillot waar ik me op een gegeven moment ongemakkelijk in ga voelen maar het staat zo leuk! Of gewoon lekker spijkerbroek en T-shirt?
Of gewoon allebei, eerst jurkje en als ik me er niet meer lekker in voel de relax kleren
Romantique skillz, you haz nonz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahahahha!!!staat zich hier uit te kleden omdat ze gaat douchen...
Zegt ze: 'zoooo, let eens op jonge!! (ja, echt), wat denk je dat ik sta te doen???'
En toen trok ze een moeilijk hoofd, want ze kon niet op het woord komen, dus ik zei:
Ruften??
En toen kreeg ik een ram op mijn kop omdat ze een striptease aan het doen was
LOLquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Zegt ze: 'zoooo, let eens op jonge!! (ja, echt), wat denk je dat ik sta te doen???'
En toen trok ze een moeilijk hoofd, want ze kon niet op het woord komen, dus ik zei:
Ruften??
Lomperd!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
Ruften??
mijn LOL galmde door de keukenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn na een uur toch allemaal naakt![]()
Toch?
Ik kan het niet helpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lomperd!!
You have a one tracked mind
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!quote:
Dat ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!
Waaaattt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje via whatsapp ten huwelijk gevraagd. DAT is pas romantisch jonguh!!
Dank! En oneens over de bril, rond staat me voor geen meter. I haz tried.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Even reageren op oude posts
[..]
Geile kleedjes! Ik vind wel dat je er een andere bril bij op moet, een wat minder "Noordelijke" bril. Dus niet hoekig, maar vrouwelijk wulps, rond en dikkig![]()
Oh ja: Einz!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, vriendin van me is wel echt een kansloos figuur ook af en toe... Haar relatie is sinds een paar maanden over en nu wil ze de sinterklaas die we elk jaar doen met alle mannen erbij ineens met alleen de vrouwen doen...
Volgens mij is iemand zielig en jaloers...
Mogen wij bruidmeisjes zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, vriendin van me is wel echt een kansloos figuur ook af en toe... Haar relatie is sinds een paar maanden over en nu wil ze de sinterklaas die we elk jaar doen met alle mannen erbij ineens met alleen de vrouwen doen...
Volgens mij is iemand zielig en jaloers...
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen wij bruidmeisjes zijn?
Ik heb net een foto van mijn tetten gemaakt, die krijg je te zien als je ja zegt
JA!!! kom maar op met die tettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen wij bruidmeisjes zijn?
Ik heb net een foto van mijn tetten gemaakt, die krijg je te zien als je ja zegt
Laser ogen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank! En oneens over de bril, rond staat me voor geen meter. I haz tried.
Doen wij stiekem ook heel vaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
Maar het was sort of een garpje hoor....doen we wel vaker maar stiekem lijkt het ons ook wel leuk![]()
Ik ga even het snoertje van mijn telefoon pakken en dan uppenquote:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmquote:
X-ray eyesquote:
Ik zit aan het bier, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ga richting het station, dus waag het eens om mijn hele treinreis stil te zijn
Neinz mevrâh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ga richting het station, dus waag het eens om mijn hele treinreis stil te zijn
Ik kan dat zo plat uitspreken, zoals in jouw wildste dromenquote:
Oh ze zijn mislukt, maar ik ben nog steeds je bruidsmeisje toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan dat zo plat uitspreken, zoals in jouw wildste dromen
Lekkere instructeur?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens draag ik in principe gewoon lenzen, alleen vandaag niet, want rijles en instructeur was vroeg.
De mijne sowieso nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ze zijn mislukt, maar ik ben nog steeds je bruidsmeisje toch?
Het is een wief.quote:
Wij lijken ook echt zo op elkaar he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |