Dan ben je een wortelquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een appel.
Ofnee, meer een peer op z'n kop
Meten is zo raar, ik heb niet 1 vaste maat, ligt eraan bij welke winkel ik het haalquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beter
Goed zo, want (slappe) mini billetjes, vind ik echt een turn off...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, meer mega bovenkantheb wel een ass, maar relatief smalle heupen
Ik heb juist kei brede heupenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, meer mega bovenkantheb wel een ass, maar relatief smalle heupen
ik ben dan eerder een rettich!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben je een wortel
Volgens mijn vriendinnen ben ik een asperge
Dat maakt bij mij wel verschil in de cupmaat (A of Bquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meten is zo raar, ik heb niet 1 vaste maat, ligt eraan bij welke winkel ik het haal
Oh mijn cup blijft juist hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij wel verschil in de cupmaat (A of B), maar zelden in de omvang. Heb nog wel eens 75 geprobeerd, maar dat zit in de praktijk nooit echt lekker...
Da's omdat jij uberhaubt boobies hebtquote:
Hm truequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat jij uberhaubt boobies hebt
Doe maar 80E danquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pick one, ik kan er maar 1 kwijt. Welke vind je het mooiste?
Zien!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Ik heb speciaal voor jullie een duckface en tetten foto gemaakt!
ZIEN:9quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Nomquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik presenteer u:
[ afbeelding ]
Oreobonbons
Wijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Joysa het volgende:
DIE ZIJN ALLEMAAL VOOR NIKIE![]()
![]()
Oh nagel, ik heb de wijn
ja, laat zien dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe maar 80E dan
Geen! Alleen stukjes chocolade en stukjes oreo opquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoeveel heb je er zelf tijdens het maken al weg gesnackt Dico?
Zoe heej, goed van u!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen! Alleen stukjes chocolade en stukjes oreo opga zo eentje proeven
Lekker natte lipjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een foto gemaakt door een professionele bjoetoeblochstur![]()
Godsamme, dat ziet eruit alsof het aan de binnenkant van je lichaam zou moeten zittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een foto gemaakt door een professionele bjoetoeblochstur![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, dat ziet eruit alsof het aan de binnenkant van je lichaam zou moeten zitten
Niet allesquote:
Foto posten van hoe ze nu zijn, dan bepalen wij het wel of dat magquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook tiwten. Even sparen nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |