Ik ga toch niet trouwen jongequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Piedepiedepiedepiede![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindy heeft daar goeden tips voor!quote:
Was jij al getrouwd dan?quote:
Wel tettenquote:
Ja maar ik wil heul niet trouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was jij al getrouwd dan?
NOU NOU NOU!!!
Zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lindy heeft daar goeden tips voor!
True.quote:
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?quote:
Maar trouwen is leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil heul niet trouwen
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar trouwen is leuk!
Maar niet getrouwd zijn ook eigenlijk...
Hmmmm, confused, me izzz
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn scherp jonguh!!! Of van die peuterschaartjes?
Ja, je moet natuurlijk wel enen goeien vent uitkiezen die jou kan behagen ende zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer getrouwd geweest en dat is niet zo goed bevallen. Maar ik zou best wel met Petje willen trouwen
Doei babe!! Have fun!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Lindytje het volgende:
Stamppot eten!!!
Hahahaha, ik zei pot!! Die gestampt wordt!! EINZ!!11!!!
Tot vanavond laat, want ik ben weg straks
Dag schatjes
Dank !quote:
Die onderste is ganz geil joah!!quote:
Cupmaat? Lijst?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Daarom zit ik er nu ook aan te voelen, oeeee aaaahhhh oeeeeequote:
De kalender in de OPquote:
Nope. 85 D it isquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stond jouw cupmaat al in de lijst?
Hij staat erbijquote:
Ja, best ernstig eigenlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat erbij. Je zit daarmee ergens in de middenmoot
Pick one, ik kan er maar 1 kwijtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta er ook nog niet bij: 75F of 80E
Ben je rechtshandig of links?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pick one, ik kan er maar 1 kwijt. Welke vind je het mooiste?
doe die F maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pick one, ik kan er maar 1 kwijt. Welke vind je het mooiste?
Ik ben een appelfiguur, mijn omvang zit nog boven de appel-bult zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben in de enige met 95? Of kopen jullie allemaal kenkerstrakke bh's?
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beterquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben in de enige met 95? Of kopen jullie allemaal kenkerstrakke bh's?
Mini billetjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een appel.
Ofnee, meer een peer op z'n kop
telkens als ik tettenzakken koop laat ik meten jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beter
Dan ben je een wortelquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een appel.
Ofnee, meer een peer op z'n kop
Meten is zo raar, ik heb niet 1 vaste maat, ligt eraan bij welke winkel ik het haalquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens op laten meten? Ik heb heel lang 75 gedragen, tot ik het liet meten. Toen zaten BH's beter
Goed zo, want (slappe) mini billetjes, vind ik echt een turn off...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, meer mega bovenkantheb wel een ass, maar relatief smalle heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |