Wat, hoewel triest, op zich geen slechte zaak is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef Pharkus het volgende:
+1 voor het kamperen/creperen in de regen. Voor de rest lijkt het wel of ieder gehucht een occupy krijgt
Tussen de Achmea en ING (oude Postbank) zeg maar. Bij de Verlaatbrug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:59 schreef CorwinofAmber het volgende:
Leeuwarden..
Zitten ze nu vlakbij het nieuwe Leeuwarder Courant gebouw of bij het World Trade Centre?
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.quote:
OccupyVisvijverquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef babipangang het volgende:
Volgens mij zitten ze daar gewoon te vissen
...en daar hebben we de eerste...quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Hoe denk je anders dat die melk netjes in die pakken bij de Appie komt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Eerste wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
...en daar hebben we de eerste...
Er is ook nog wel wat industrie links en rechts, en de (grote) kantoren van Achmea en Aegon in Leeuwarden etc etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerste wat?
Ik kom nooit in friesland, ken het alleen van films ala de Kameleon. Boerderijen, groene weilanden, slootjes. Rust en ruimte waar de tijd stil staat.
Wat is er mis met in een tentje blowen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een tentje blowen?
En van Friesland Campina. Een van de grootste zuivelcoöperaties, ter wereld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerste wat?
Ik kom nooit in friesland, ken het alleen van films ala de Kameleon. Boerderijen, groene weilanden, slootjes. Rust en ruimte waar de tijd stil staat.
quote:Hierbij ff wat leuzen voor morgen...
Our future not your busyness
Dit ziet er best fraai uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in het centrum. De hoogste heeft 25 verdiepingen + 3 onderhouds + 10 meter hoge hal.
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?quote:sorry dat ik niet kon komen op de meeting in leeuwarden.
maar heb nog maar tot woensdag met me 1 na oudste dochter.
dan komt bjz haar bij me weg halen.
ik zal daarna wel wat aktiever gaan helpen.
hoop dat jullie begrip hiervoor hebben.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:
En dit is ook een pareltje
[..]
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?![]()
quote:18)Harmen kwam met struikeldraad rondom kampement,met bellen eraan...i.p.v een hekwerk,en een energetisch veld,door meditatie creeren.zie ook punt 19)20)en 21)
Als reactie op het vertonen van films via de te regelen beamer.quote:Wees voorzichtig met aandacht geven aan deze angstzaaiende films,ik kan er positief tegenaan kijken,en mijn liefdevolle eenzijnsbewustzijn behouden,maar sommige mensen zouden in paranoia en angst kunnen schieten hierdoor,en deze sickos(lees:new world order) door aandacht laten groeien,wat niet jou bedoeling is.
quote:X heeft er moeite mee dat er alcohol genuttigd wordt tijdens de vergadering. Na een nogal heftige discussie bieden de mensen die alcohol drinken aan om in het vervolg erwtensoep en chocolademelk te drinken in plaats van bier.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:15 schreef fruityloop het volgende:
Er zijn ook al wat interne strubbelingen..
[..]
quote:1)Geldsysteem;Nemen we een bankrekening of gebruiken we een geldpot?Consensus bereikt voor een geldpot,deze zal beheerd worden door twee door G.A aan te wijzen personen.
quote:18)Harmen kwam met struikeldraad rondom kampement,met bellen eraan...i.p.v een hekwerk,en een energetisch veld,door meditatie creeren.zie ook punt 19)20)en 21)
quote:Net gehoord op nibururadio: de crew van niburu gaat alle auto's ombouwen op water. De bouwtekeningen worden binnenkort vrijgegeven. Voor mensen die dat niet kunnen zal dit om en nabij de ¤ 1000 gaan kosten.
Omdat het regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.
Kan de gemeente gelijk kijken waar de uitkeringstrekkers zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:44 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat, hoewel triest, op zich geen slechte zaak is.
Leeuwardenquote:Zaterdag zijn de beeldend kunstenaressen Christel van den Dobbelsteen uit Terneuzen en Christa van der Heide neergestreken op
het Stadhuisplein in Terneuzen. Zij sluiten zich aan bij de wereldwijde Occupy-demonstraties en hebben een oproep op Facebook geplaatst
voor een 'occupy' in Terneuzen. "Nederland moet wakker worden en gaan 'consuminderen': zegt de 67-jarige Christel. Minder belang
hechten aan het materialisme, terug naar de basis. Vooralsnog is het niet de bedoeling om ook te overnachten op het Stadhuisplein.
quote:2. Huidige situatie
Vanochtend heeft Frank een gesprek gehad met de politie en de gemeente over protestmarsen en een kamp. De gemeente werkt mee en heeft geen bezwaar of aanvulling op onze plannen, behalve dat zondag ochtend rustig moet zijn. De politie heeft bezwaar tegen het plan van het kamp. Samengevat komt het erop neer dat ze verwachten dat een kamp in het uitgaansgebied (binnenstad en station) tot confrontaties zal leiden waar ze moeten ingrijpen. Hier heeft de politie te weinig capaciteit voor en geeft daarom aan niet in te staan voor onze veiligheid.
Frank maakt zich om deze reden zorgen over de veiligheid van de mensen in het kamp en heeft groot bezwaar om deze op te zetten.
Charlie legt uit dat er meditatietechnieken zijn om agressie af te wenden.
quote:Jacinta verteld (vertaald uit Spaans) dat het belangrijk is dat de mensen elke dag de beweging op straat zien. Het is ook heel belangrijk om borden neer te zetten die aangeven dat het de occupy beweging is en waar het voor staat. De beweging zal vanzelf groeien omdat iedereen vroeg of laat aangetast wordt door de problemen.
Harmen heeft materiaal voor het maken van borden.
Alex geeft aan dat hij geïnteresseerd is in een workshop Spaanse taal.
quote:Ik heb een opzet gemaakt voor de livestream.
Hij is online maar we zenden nog niet live uit, vergt ook nog wel even uitzoekwerk geloof ik.
Misschien is het handig als iedereen die hierbij kan en wil helpen dat aangeeft op de GA's. Misschien tijd om een mediateam op te zetten?
Ik heb er voorlopig wat algemene filmpjes (vooral van 15 oktober) op gezet. Indien je tips hebt voor goede filmpjes, zet ze dan aub in dit topic neer.
check it out: http://www.livestream.com/occupyleeuwarden
Groet,
Kaj
quote:Op zaterdag 12 november (3e occupy week) vaart Sinterklaas Leeuwarden in. De gemeente heeft geadviseerd om na te denken wat er dan met de occupy gebeurt. Het zou erg slecht staan als we de intocht zouden hinderen.
Ja stel je voor dat je 1 van de grootste commerciele evenementen verstoord.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef fruityloop het volgende:
En ze lopen natuurlijk tegen wat praktische problemen aan in de Prinsentuin.
[..]
wat een baas die rechterquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef Beardslasher het volgende:
05.11.2011 OCCUPY BEREIKT TERNEUZEN
[ afbeelding ]
[..]
Leeuwarden
Zeeland![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:40 schreef Saisai het volgende:
waarom meteen belachelijk maken? weet je überhaupt wel waarom ze daar staan?
en hieromquote:"sorry dat ik niet kon komen op de meeting in leeuwarden.
maar heb nog maar tot woensdag met me 1 na oudste dochter.
dan komt bjz haar bij me weg halen.
ik zal daarna wel wat aktiever gaan helpen.
hoop dat jullie begrip hiervoor hebben."
OMGquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef fruityloop het volgende:
Charlie legt uit dat er meditatietechnieken zijn om agressie af te wenden.
Ohja, daarom is de welvaart hier zo hoog.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef Saisai het volgende:
elke groep heeft zn mongolen. feit is wel dat de huidige economie een bende is, daar hoef je inderdaad geen woorden meer aan vuil je maken.
Waar zitten die?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Mishu het volgende:
In Alkmaar is ook al een Occupy. Wel knap om met weinig mensen toch een punt te willen maken.
Gast hoe kom je erbij dat de "welvaart hier hoog is"? En als het de schuld is van Griekenland, wie heeft Griekenland dan uitgenodigd? jij? mensen die jij hebt gekozen? is er een referendum geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Ohja, daarom is de welvaart hier zo hoog.
Als de economie hier kapot gaat komt dat door landen als Griekenland.
En dan nog, "de economie is een bende, dus occupy"? Wtf?
Waar zitten die?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:51 schreef Saisai het volgende:
Ik heb trouwens "nee" gestemd op de Euro, net zoals de meerderheid met mij.
Was dat niet de europese grondwet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:51 schreef Saisai het volgende:
Ik heb trouwens "nee" gestemd op de Euro, net zoals de meerderheid met mij.
BNP Nederland: $40300,-quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gast hoe kom je erbij dat de "welvaart hier hoog is"?
BNP Luxemburg: $82.600,-quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
BNP Nederland: $40300,-
BNP België : $37800,-
BNP Duitsland: $35700,-
BNP Congo : $300,-
http://www.indexmundi.com/map/?v=67&l=nl
protesterende junksquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.
komt toch op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was dat niet de europese grondwet?
Nee.quote:
bitch please.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik moet nu echt oppassen. Voortaan denk ik wel na voordat ik wat zeg. Straks vinden ze me nog dom hier.
Wat de fuckquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:15 schreef fruityloop het volgende:
Er zijn ook al wat interne strubbelingen..
[..]
Dat was volgens mij ook een beetje een probleem destijds. Dat mensen nogal ongeïnformeerd stemden. Ik zou ze ook schijt hebben aan die mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was dat niet de europese grondwet?
Ik neem maandagochtend een megafoon mee, zal ik ze ff wakker schreeuwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:49 schreef Mishu het volgende:
Voor de Grote Kerk. Naast de ABN-Amro.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Mishu het volgende:
In Alkmaar is ook al een Occupy. Wel knap om met weinig mensen toch een punt te willen maken.
De tyfusquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef Saisai het volgende:
ik ben altijd zo blij als iemand een fout maakt! dan lijkt het net of ik slim ben!
ik ben niet bang om fouten te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!
Kweek wat eelt op je dunne huidje
Hey die rooie ken ik van occupy Amsterdam, daarmee heb ik nog een droger opgehaaldquote:
Je begint wel erg hard te piepen als je er op gewezen wordtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben niet bang om fouten te maken.
Alsof ze ook maar 1% van mij willen aannemen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Saisai het volgende:
He anders gaan jullie ze dat zelf vertellen en leggen jullie ze ff uit waarom het geen zin heeft.
ik irriteer me aan het geenstijl gedrag hier. bagatelliseren en uitlachen is natuurlijk ook veel gemakkelijker dan erover nadenken of in discussie gaan met zulke mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je begint wel erg hard te piepen als je er op gewezen wordt
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik irriteer me aan het geenstijl gedrag hier. bagatelliseren en uitlachen is natuurlijk ook veel gemakkelijker dan erover nadenken of in discussie gaan met zulke mensen.
sowieso, mensen met een standpunt, het zal verboden moeten worden.
over wie heb je het nu precies?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Saisai het volgende:
o ik wist niet dat Pharkus een vrouw was, excuus.
oh noes nu is het aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat we een vrij domme alles accepterende massa hebben tegenwoordig..quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:
En dit is ook een pareltje
[..]
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?![]()
Inderdaad lol!quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.
Ach ja, triestig volk.quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Placeholder, handig.quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
Oh god, hier staan ze ook al.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Handig die bewegwijzering naar de pinautomatenquote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Nu beter?quote:
Als je leest dat er blijkbaar moeders bij zijn betrokken waarvan de kinderen door jeugdzorg uit huis worden geplaatst, en dat ze zich daar zo te lezen niet echt druk om maakt, heb ik inderdaad ook een beetje het idee dat deze mensen het drab in het afvoerputje van de maatschappij zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
ocupy m'n reet, het zijn gewoon vieze stinkhippies die zo willen verbergen dat ze werkeloos zijn
quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
ocupy m'n reet, het zijn gewoon vieze stinkhippies die zo willen verbergen dat ze werkeloos zijn
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjequote:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjeGeen tentjes, maar een bordje
Dat zal die vuige directeuren leren.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjeGeen tentjes, maar een bordje
ja maar daar heb je kennis over. Dat hoeft niet bij onderwerpen als: oorlogen, regering, bonussen en walvisvangst.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:35 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige forum gedeelte zonder posts, daar gaat het hele occupy gebeuren toch over
quote:Charlie: vertelt dat hij buitenaards contact heeft.
Fries voor Leeuwarden. En als je dat niet weet, heb je toch wel een flink gat in je algemene kennis.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik begrijp nog steeds het hele woord louwjert niet.
Hoort Friesland danwel dat rare taaltje bij algemene kennis?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fries voor Leeuwarden. En als je dat niet weet, heb je toch wel een flink gat in je algemene kennis.
Toch is het de officiele naam van Leeuwarden. Ook op het blauwe stadsbordje staat Leeuwarden in het klein eronder.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoort Friesland danwel dat rare taaltje bij algemene kennis?
Louwert lijkt in de verste verte niet eens op Leeuwarden man.
Lijkt me wel gezellig, zo'n occupygroepje.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Stel randfiguren daar bij Occupy. Hebben gewoon weer een nieuw thee/blow-groepje gevonden om hun werkloze dagen mee door te brengen.
In de TT is voorgedaan, hoe je het spelt. Begin daar eerst maar eens mee te oefenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik begrijp nog steeds het hele woord louwjert niet.
http://www.occupyleeuward(...)view&id=252&catid=23quote:d-Charlie: vertelt dat hij buitenaards contact heeft.
Andersom manquote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch is het de officiele naam van Leeuwarden. Ook op het blauwe stadsbordje staat Leeuwarden in het klein eronder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |