over wie heb je het nu precies?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Saisai het volgende:
o ik wist niet dat Pharkus een vrouw was, excuus.
oh noes nu is het aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat we een vrij domme alles accepterende massa hebben tegenwoordig..quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:
En dit is ook een pareltje
[..]
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?![]()
Inderdaad lol!quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.
Ach ja, triestig volk.quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Placeholder, handig.quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
Oh god, hier staan ze ook al.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Handig die bewegwijzering naar de pinautomatenquote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Nu beter?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |