over wie heb je het nu precies?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Saisai het volgende:
o ik wist niet dat Pharkus een vrouw was, excuus.
oh noes nu is het aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooohohohhhhhhhhnoooo she didn't...!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat we een vrij domme alles accepterende massa hebben tegenwoordig..quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:
En dit is ook een pareltje
[..]
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?![]()
Inderdaad lol!quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze dat makkelijk combineren, het kantoor van Jeugdzorg staat tegenover het kantoor van de ING.
Ach ja, triestig volk.quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef hellrocker5 het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij in de buurt, stonden ze blaadjes uit te delen. Ik aan een van de hippies gezegd dat ik er geen wilde. Werd ik meteen uitgemaakt voor 99% en dat we de wereld om zeep hielpen. Waar waren zij geweest zonder het kapitalisme? Communisten.
Placeholder, handig.quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
Oh god, hier staan ze ook al.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Handig die bewegwijzering naar de pinautomatenquote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[ afbeelding ]
Nu beter?quote:
Als je leest dat er blijkbaar moeders bij zijn betrokken waarvan de kinderen door jeugdzorg uit huis worden geplaatst, en dat ze zich daar zo te lezen niet echt druk om maakt, heb ik inderdaad ook een beetje het idee dat deze mensen het drab in het afvoerputje van de maatschappij zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
ocupy m'n reet, het zijn gewoon vieze stinkhippies die zo willen verbergen dat ze werkeloos zijn
quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
ocupy m'n reet, het zijn gewoon vieze stinkhippies die zo willen verbergen dat ze werkeloos zijn
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjequote:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjeGeen tentjes, maar een bordje
Dat zal die vuige directeuren leren.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde dat bordje op het plaatjeGeen tentjes, maar een bordje
ja maar daar heb je kennis over. Dat hoeft niet bij onderwerpen als: oorlogen, regering, bonussen en walvisvangst.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:35 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige forum gedeelte zonder posts, daar gaat het hele occupy gebeuren toch over
quote:Charlie: vertelt dat hij buitenaards contact heeft.
Fries voor Leeuwarden. En als je dat niet weet, heb je toch wel een flink gat in je algemene kennis.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik begrijp nog steeds het hele woord louwjert niet.
Hoort Friesland danwel dat rare taaltje bij algemene kennis?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fries voor Leeuwarden. En als je dat niet weet, heb je toch wel een flink gat in je algemene kennis.
Toch is het de officiele naam van Leeuwarden. Ook op het blauwe stadsbordje staat Leeuwarden in het klein eronder.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoort Friesland danwel dat rare taaltje bij algemene kennis?
Louwert lijkt in de verste verte niet eens op Leeuwarden man.
Lijkt me wel gezellig, zo'n occupygroepje.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Stel randfiguren daar bij Occupy. Hebben gewoon weer een nieuw thee/blow-groepje gevonden om hun werkloze dagen mee door te brengen.
In de TT is voorgedaan, hoe je het spelt. Begin daar eerst maar eens mee te oefenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik begrijp nog steeds het hele woord louwjert niet.
http://www.occupyleeuward(...)view&id=252&catid=23quote:d-Charlie: vertelt dat hij buitenaards contact heeft.
Andersom manquote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch is het de officiele naam van Leeuwarden. Ook op het blauwe stadsbordje staat Leeuwarden in het klein eronder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |