komt toch op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was dat niet de europese grondwet?
Nee.quote:
bitch please.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik moet nu echt oppassen. Voortaan denk ik wel na voordat ik wat zeg. Straks vinden ze me nog dom hier.
Wat de fuckquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:15 schreef fruityloop het volgende:
Er zijn ook al wat interne strubbelingen..
[..]
Dat was volgens mij ook een beetje een probleem destijds. Dat mensen nogal ongeïnformeerd stemden. Ik zou ze ook schijt hebben aan die mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was dat niet de europese grondwet?
Ik neem maandagochtend een megafoon mee, zal ik ze ff wakker schreeuwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:49 schreef Mishu het volgende:
Voor de Grote Kerk. Naast de ABN-Amro.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Mishu het volgende:
In Alkmaar is ook al een Occupy. Wel knap om met weinig mensen toch een punt te willen maken.
De tyfusquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef Saisai het volgende:
ik ben altijd zo blij als iemand een fout maakt! dan lijkt het net of ik slim ben!
ik ben niet bang om fouten te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!
Kweek wat eelt op je dunne huidje
Hey die rooie ken ik van occupy Amsterdam, daarmee heb ik nog een droger opgehaaldquote:
Je begint wel erg hard te piepen als je er op gewezen wordtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben niet bang om fouten te maken.
Alsof ze ook maar 1% van mij willen aannemen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Saisai het volgende:
He anders gaan jullie ze dat zelf vertellen en leggen jullie ze ff uit waarom het geen zin heeft.
ik irriteer me aan het geenstijl gedrag hier. bagatelliseren en uitlachen is natuurlijk ook veel gemakkelijker dan erover nadenken of in discussie gaan met zulke mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je begint wel erg hard te piepen als je er op gewezen wordt
Met gelovigen ga ik ook niet in discussie, zodra de logica weg is, is mijn zin in discussie ook weg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik irriteer me aan het geenstijl gedrag hier. bagatelliseren en uitlachen is natuurlijk ook veel gemakkelijker dan erover nadenken of in discussie gaan met zulke mensen.
sowieso, mensen met een standpunt, het zal verboden moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |