Wat, hoewel triest, op zich geen slechte zaak is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef Pharkus het volgende:
+1 voor het kamperen/creperen in de regen. Voor de rest lijkt het wel of ieder gehucht een occupy krijgt
Tussen de Achmea en ING (oude Postbank) zeg maar. Bij de Verlaatbrug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:59 schreef CorwinofAmber het volgende:
Leeuwarden..
Zitten ze nu vlakbij het nieuwe Leeuwarder Courant gebouw of bij het World Trade Centre?
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.quote:
OccupyVisvijverquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef babipangang het volgende:
Volgens mij zitten ze daar gewoon te vissen
...en daar hebben we de eerste...quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Hoe denk je anders dat die melk netjes in die pakken bij de Appie komt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Eerste wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
...en daar hebben we de eerste...
Er is ook nog wel wat industrie links en rechts, en de (grote) kantoren van Achmea en Aegon in Leeuwarden etc etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerste wat?
Ik kom nooit in friesland, ken het alleen van films ala de Kameleon. Boerderijen, groene weilanden, slootjes. Rust en ruimte waar de tijd stil staat.
Wat is er mis met in een tentje blowen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een tentje blowen?
En van Friesland Campina. Een van de grootste zuivelcoöperaties, ter wereld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerste wat?
Ik kom nooit in friesland, ken het alleen van films ala de Kameleon. Boerderijen, groene weilanden, slootjes. Rust en ruimte waar de tijd stil staat.
quote:Hierbij ff wat leuzen voor morgen...
Our future not your busyness
Dit ziet er best fraai uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in het centrum. De hoogste heeft 25 verdiepingen + 3 onderhouds + 10 meter hoge hal.
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?quote:sorry dat ik niet kon komen op de meeting in leeuwarden.
maar heb nog maar tot woensdag met me 1 na oudste dochter.
dan komt bjz haar bij me weg halen.
ik zal daarna wel wat aktiever gaan helpen.
hoop dat jullie begrip hiervoor hebben.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:
En dit is ook een pareltje
[..]
Jeugdzorg komt haar kind weghalen, en daarna kan ze wat meer komen helpen?![]()
quote:18)Harmen kwam met struikeldraad rondom kampement,met bellen eraan...i.p.v een hekwerk,en een energetisch veld,door meditatie creeren.zie ook punt 19)20)en 21)
Als reactie op het vertonen van films via de te regelen beamer.quote:Wees voorzichtig met aandacht geven aan deze angstzaaiende films,ik kan er positief tegenaan kijken,en mijn liefdevolle eenzijnsbewustzijn behouden,maar sommige mensen zouden in paranoia en angst kunnen schieten hierdoor,en deze sickos(lees:new world order) door aandacht laten groeien,wat niet jou bedoeling is.
quote:X heeft er moeite mee dat er alcohol genuttigd wordt tijdens de vergadering. Na een nogal heftige discussie bieden de mensen die alcohol drinken aan om in het vervolg erwtensoep en chocolademelk te drinken in plaats van bier.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:15 schreef fruityloop het volgende:
Er zijn ook al wat interne strubbelingen..
[..]
quote:1)Geldsysteem;Nemen we een bankrekening of gebruiken we een geldpot?Consensus bereikt voor een geldpot,deze zal beheerd worden door twee door G.A aan te wijzen personen.
quote:18)Harmen kwam met struikeldraad rondom kampement,met bellen eraan...i.p.v een hekwerk,en een energetisch veld,door meditatie creeren.zie ook punt 19)20)en 21)
quote:Net gehoord op nibururadio: de crew van niburu gaat alle auto's ombouwen op water. De bouwtekeningen worden binnenkort vrijgegeven. Voor mensen die dat niet kunnen zal dit om en nabij de ¤ 1000 gaan kosten.
Omdat het regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.
Kan de gemeente gelijk kijken waar de uitkeringstrekkers zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:44 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat, hoewel triest, op zich geen slechte zaak is.
Leeuwardenquote:Zaterdag zijn de beeldend kunstenaressen Christel van den Dobbelsteen uit Terneuzen en Christa van der Heide neergestreken op
het Stadhuisplein in Terneuzen. Zij sluiten zich aan bij de wereldwijde Occupy-demonstraties en hebben een oproep op Facebook geplaatst
voor een 'occupy' in Terneuzen. "Nederland moet wakker worden en gaan 'consuminderen': zegt de 67-jarige Christel. Minder belang
hechten aan het materialisme, terug naar de basis. Vooralsnog is het niet de bedoeling om ook te overnachten op het Stadhuisplein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |