Was al bezig met de OP toen ik je bericht zagquote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ik blijf het verdacht vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik deze post niet kan 'liken'.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hè?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef Confetti het volgende:
Ze kunnen niet met geld gaan zitten smijten zonder erbij na te denken om de Euro te redden.
Nee ze doen het echt perfect he, lekker eensgezindquote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef Confetti het volgende:
Wat word ik moe van de kritiek op regeringsleiders![]()
Ze kunnen niet met geld gaan zitten smijten zonder erbij na te denken om de Euro te redden.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Als we alle schulden van Griekenland kwijtschelden staan ze toch volgend jaar weer voor de deur met nieuwe schulden?
Ze moeten aan het landsbelang denken en niet aan Europa.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze doen het echt perfect he, lekker eensgezindlekker constructief
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze moeten aan het landsbelang denken en niet aan Europa.
Dus ieder voor zich. Gelukkig maar.
Wie ben jij? Moeder Troll?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze moeten aan het landsbelang denken en niet aan Europa.
Dus ieder voor zich. Gelukkig maar.
Ze zit daar beter als bij Elsevier in ieder geval...nu nog die Rosenthal en dan kan het nog wat worden....quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef BradleyQ het volgende:
Ze is wel een simplist.
Geeft aan dat het NRC Handelsblad ook in zwaar weer zit.
Verschrompeld van verdriet.....quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Is Connie gekrompen of zo? Of is het meer 'verschrompeld'?
Ze leeft nogquote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Verschrompeld van verdriet.....
en drank.
Elsevier is ook 'dom rechts'.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
Z
[..]
e zit daar beter als bij Elsevier in ieder geval...nu nog die Rosenthal en dan kan het nog wat worden....
En verzwolgen in mannenhaat....quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Verschrompeld van verdriet.....
en drank.
hahahaquote:Op donderdag 10 november 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Simek is een idioot, een vieze man.
Hoe is jouw Tsjechisch ?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Simek is een idioot, een vieze man.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wijze woorden van de heer Simek (denk ik), maar ik sla ze niet op.
tegenwoordig schrijft ze kwaliteitscolumns voor de Spitsquote:Op donderdag 10 november 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rita Verdonk is afgevallen
Berg je het touw en de scheermesjes wel op?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ga het licht even dimmen en Candlelightmuziek op de achtergrond zetten.
Jaaaa ik las er een, die was slecht johquote:Op donderdag 10 november 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
tegenwoordig schrijft ze kwaliteitscolumns voor de Spits
Ze ging vandaag een deel 2 maken, nog slechterquote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaaa ik las er een, die was slecht joh
Ik woon naast het spoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Berg je het touw en de scheermesjes wel op?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
Dit is toch schrijnend zeg, deze ontbindende mevrouw.
Toch nog niet genoeg gedronken om Korsakov zijn werk te laten doen.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch nog niet genoeg gedronken om Korsakov zijn werk te laten doen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
Het album closer van Joy Division is hierbij vergeleken een carnavalskraker.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
Hoe erg wordt ze nu gemist?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
Het album closer van Joy Division is hierbij vergeleken een carnavalskraker.
Dat klinkt niet helemaal gezond.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef marcodej het volgende:
Foto's van hem gemaakt van na zijn dood? Bah.
Nou zeg, Connie ken ik zelfs...quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Wie is dat lijk eigenlijk en waarom is ze bekend?
*Google is hier uit de lucht i.v.m. onderhoud
Deden ze vroeger ookquote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef marcodej het volgende:
Foto's van hem gemaakt van na zijn dood? Bah.
De muze (minnares/overjarige bakvis) van de ons veel te vroeg ontvallen politicus Hans van Mierlo. Ooit een niet onverdienstelijk schrijfster, nu helaas wat blijven hangen in zelfmedelijden. En gevlucht in de drank, zoals het er naar uit ziet.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Wie is dat lijk eigenlijk en waarom is ze bekend?
*Google is hier uit de lucht i.v.m. onderhoud
Een half jaar geleden dezelfde ellende bij DWDD.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef NDAsilenced het volgende:
pfff, die Palmen, het moet allemaal zo zwaar en moeilijk. Je bent in Rouw, ok, iedereen in Nederland heeft dat wel eens. Als het nou ging over Mierlo, dan kan ik er nog respect voor opbrengen, maar wat ik heb aan een rouwende Palmen, zielig, .... maar aandacht waardig?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Schijnt dat zelfs Hans van Mierlo er op dit moment beter uitziet.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Als je wil zien wat een huwelijk met een D66-er met je doet moet je even naar Connie kijken. Gaat overduidelijk niet in de koude kleren zitten, zeg. Godverdomme wat een afgeleefde vuilcontainer.
Ik lees geen vrouwelijke schrijvers.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand wel eens de vriendschap (proberen) te lezen?
Damn, jij weet het wel scherp neer te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Als je wil zien wat een huwelijk met een D66-er met je doet moet je even naar Connie kijken. Gaat overduidelijk niet in de koude kleren zitten, zeg. Godverdomme wat een afgeleefde vuilcontainer.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Schijnt dat zelfs Hans van Mierlo er op dit moment beter uitziet.
Dat weet niemandquote:
Amen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
"Zielig voor mezelf".
De dag dat ik iets op national television "zielig voor mezelf" ga noemen mogen jullie me doodschieten. Godverdulleme wat een zelfmeelij.
Bon vivant.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ze zou eens een avondje theater van IVO moeten bezoeken.
Zal dr goed doen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik lees geen vrouwelijke schrijvers.
maak daar maar een driedubbele whiskey van... deze vrouw verdrinkt in haar zelfmedelijden.. verdomme zeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat deze vrouw in haar stamkroeg standaard een biertje en een shot wasbenzine bestelt.
Dan word je flink dronken, tijdens het gaatje vullen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
GOOR dat is ze. Je zou dr tandarts maar zijn.
Simek is Tsjechischquote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Neroje het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens kijken, zitten Bart Chabot, een gekke Italiaan en een erg trieste vrouw aan tafel
Een strand vol Connie Palmen is nooit grappigquote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke mop of zo ?
Ja waar is Lee Towers als je hem nodig hebt...quote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke mop of zo ?
Grieks zeker?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, mijn fout, lette toe nog niet goed op
golfer revisitedquote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
Jezus, kunnen jullie jongetjes echt alleen maar stakkerig janken om lekkere wijven?
Ah jah, dan gaan we even selectief quoten natuurlijk.quote:
Voor de rest was ik het met je eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah jah, dan gaan we even selectief quoten natuurlijk.
Dat doe ik de hele dag al. Zij is echt zooooo lekker.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Je gaat haast terugverlangen naar Ingeborg....
Meh, ik ben niet zo gevoelig voor dit soort tv...quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
Jezus, kunnen jullie jongetjes echt alleen maar stakkerig janken om lekkere wijven?
Ik zie Palmen eik als een groupie. Ik heb dat boek I.M. gelezen en vond dat qua verheerlijking al te ver gaan maar nog een beetje lieflijk maar na de dood van Van Mierlo heel triest voor de camera in een oude trui.
Die complete idolatie en adoratie m.b.t zekere dominante mannen. Ik vind haar een tragische vrouw.
Connie was vroegâh niet lelijk:quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
Waarom voelde het hier minstens 3 keer zo lang?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef tong80 het volgende:
Nou ze heeft haar 15 minutes of fame weer gehad.
Alleen jammer dat ze dacht dat de afzuigkap haar föhn was.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Connie was vroegâh niet lelijk:
[ afbeelding ]
Dit was eigenlijk hetzelfde als die damschreeuwer: een psychiatrische patient uitbuiten uit effectbejag.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef UncleDolan het volgende:
Wow, 20 minuten onafgebroken huilie hulie doen.
Ja het is zo zwartgallig dat ik er eerder kotsmisselijk van wordt dan down. Dit is zo afschuwelijk treurig dat het me niet meer raakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:46 schreef BradleyQ het volgende:
Morgen komen er 200,000 kijkers Prozac op recept halen.
Nu al afgebrand.quote:
Je zou bijna fan van Rick Perry worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja het is zo zwartgallig dat ik er eerder kotsmisselijk van wordt dan down. Dit is zo afschuwelijk treurig dat het me niet meer raakt.
Serieus, dit pik je uit mijn post.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toen dronk en rookte ze niet zoveelquote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is Rick Perry ?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Je zou bijna fan van Rick Perry worden.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus, dit pik je uit mijn post.
Schaamteloos ook nog. Uiterlijk, lekker hopen op lekkere wijven. Wat is dit joh.
die is al weer historie , dus vraag maar nietquote:
Niks als je het werkelijk daar van moet hebben. Maar ik vind het wat kansloos eik.quote:
Dat kan haast niet hequote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De Republikein die nog dommer is dan Sarah Palin.
Die man heeft overal evenveel verstand vanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
Zullen we het over de PvdA hebben? Dan hebben we een excuus om Bart Chabot uit te nodigen!
Zullen we het over de politiek hebben? Dan hebben we een excuus om Bart Chabot uit te nodigen!
Zullen we het over Europa hebben? Dan hebben we een excuus om Bart Chabot uit te nodigen!
Zullen we het over het holle niks hebben? Dan hebben we een excuus om Bart Chabot uit te nodigen!
Zullen we het over een suf filmpje hebben? Dan hebben we een excuus om Bart Chabot uit te nodigen!
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Niks als je het werkelijk daar van moet hebben. Maar ik vind het wat kansloos eik.
Oh Die Heerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De Republikein die nog dommer is dan Sarah Palin.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
Zap even terug. Tering zeg. M'n oma´s kat die ik gister heb laten inslapen was nog vrolijker.
Overal nergens verstand vanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die man heeft overal evenveel verstand van
Soms verlang je terug naar de tijd van George W. Clooney.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh Die Heerlijk.
De werkelijkheid is soms mooier dan de fantasie.
Je denk toch niet serieus dat ik naar P&W kijk in de hoop mooie vrouwen te zien?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
Niks als je het werkelijk daar van moet hebben. Maar ik vind het wat kansloos eik.
Ik wilde er slechts op reageren zodat wij het nog harder met elkaar eens zouden zijn en we onszelf nog beter zouden vermakenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn opmerking even uitlegt
Ja geweldig. Lekker dansen en C-artiesten.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
Morgen interessante gast alvast, Joop van den Ende, een groot persoonlijkheid
Zo'n succesvol ondernemer, daar mag je wel wat respect voor hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Lekker dansen en C-artiesten.
Heerlijke TV.
R*E*P*C*E*P*Tquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zo'n succesvol ondernemer, daar mag je wel wat respect voor hebben.
Wie wordt daar beter van dan? De FOK!kers toch niet, he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Ringo het volgende:
Connie Palmen jaagt domme Fokkers van de tillevizie weg. Goeie daad.
Jij wilt ze stuk voor stuk omarmen op internet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Ringo het volgende:
Ik weet niet wat ik met deze post moet. Ik ben niet zo slim.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Ringo het volgende:
Ga je nu zitten lachen om je eigen stukjes, die je ook nog eens zelf quote/linkt? Je wordt steeds zieligerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef pberends het volgende:
FP: 'Ingeborg Beugel vloog uit de bocht'
"Beugel doorspekt haar zinnen met veel Engelse woorden en uitdrukkingen. Binnen een minuut vallen de termen 'landslide', 'mind you', 'womaniser', 'degree' en 'power'. 'En by the way, today: vandaag zijn de beurzen in Athene gesloten', zegt ze. Of, nog internationaler: 'Alle Griekse kranten staan vol met de kop Find a fucking solution, maar dan in het Grieks.'".
Nee, ik lulde maar wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
Jij wilt ze stuk voor stuk omarmen op internet?
Das jouw weinig boeiende mening, die mij totaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je nu zitten lachen om je eigen stukjes, die je ook nog eens zelf quote/linkt? Je wordt steeds zieliger
Jou interesseert überhaupt niets. Dat is nu net wat jou zo sneu maakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Das jouw weinig boeiende mening, die mij totaal niet interesseert.
Ja, vandaar dat ik over bepaalde onderwerpen bericht. Het interesseert me allemaal niets. Goede beargumentatie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jou interesseert überhaupt niets. Dat is nu net wat jou zo sneu maakt.
Dan moet je dat VK-artikel linken en daarover lachen, niet je eigen broddelwerkje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Das jouw weinig boeiende mening, die mij totaal niet interesseert.
En de mening over Beugel komt van Volkskrant-recensent Geelen, niet van mij.
Enige waar jij in geinteresseerd bent is zelfbevlekking.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik over bepaalde onderwerpen bericht. Het interesseert me allemaal niets. Goede beargumentatie.
Daarom doe ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
pberends überhaupt serieus nemen en die stukjes bijeen gestolen vuilnis van hem nieuws noemen is natuurlijk ook vrij zinloos.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
pberends überhaupt serieus nemen en die stukjes bijeen gestolen vuilnis van hem nieuws noemen is natuurlijk ook vrij zinloos.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
M'n nieuwsposts scoren zwaar bovengemiddeld, dus dat kun je niet beweren. Hoewel, dat kun je wel beweren, maar het is feitelijk onjuistquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan moet je dat VK-artikel linken en daarover lachen, niet je eigen broddelwerkje.
En je kunt wel dapper roepen dat het je allemaal niet interesseert wat anderen zeggen, je moet je gewoon realiseren dat Fok niet dankzij jou zo'n succesvolle nieuwssite is, maar ondanks.
Ook, daarom post ik vaak FP-linkies van mij in de daarvoor geschikte topics. En jullie blijven natuurlijk maar klikkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Enige waar jij in geinteresseerd bent is zelfbevlekking.
Bovengemiddeld in wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n nieuwsposts scoren zwaar bovengemiddeld, dus dat kun je niet beweren. Hoewel, dat kun je wel beweren, maar het is feitelijk onjuist.
Dat ligt niet aan je nieuwsposts, dat ligt aan de intelligentie van de gemiddelde bezoeker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n nieuwsposts scoren zwaar bovengemiddeld, dus dat kun je niet beweren. Hoewel, dat kun je wel beweren, maar het is feitelijk onjuist.
Views, reacties. Dat zegt natuurlijk niet veel over de intelligentie van de lezers, dat kloptquote:
Dat zegt juist heel veel, die is vrij laag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Views, reacties. Dat zegt natuurlijk niet veel over de intelligentie van de lezers, dat klopt.
Ah joh, laat toch gaan man.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt juist heel veel, die is vrij laag.
Vind je die ook al aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik lees net dat Beugel ook weer komt
Leuk hoor. Maar waarom nodigen ze hier een Brabantse worstendraaier voor uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef pberends het volgende:
Verhaar en Marijnissen
Over onderzoek PVV naar de gevolgen van de terugkeer van de gulden.
Avondje vol stampvoeters inderdaad. Ik kijk nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond... 'BOOS op de regering'
Verhaar en Marijnissen
Over onderzoek PVV naar de gevolgen van de terugkeer van de gulden.
Joop van den Ende
Mediamagnaat blijft ondanks crisistijd een succesvol ondernemer.
Prins Maurits
Boos over plan Tweede Kamer die de elektrische auto wil belasten
Is er al een musical over Ramses?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef StephanL het volgende:
Welke musical zou dat nou zijn? Wellicht over Hazes?
Geen ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er al een musical over Ramses?
Ja door AV entertainment geproduceerd ! Albert Verlinde Entertainment. ik ga 26 november naar de musical rondom Ramses naar toe..quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
Is er al een musical over Ramses?
Ja precies. Niemand van zijn leeftijd is gewend aan de euro en hij welquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Die Opstelten heeft volgens mij soms geen idee waar ie is.
Geen idee. Hij was al weer een weekje niet op TV geweest en dus weer aan de beurt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Morendo het volgende:
Leuk hoor. Maar waarom nodigen ze hier een Brabantse worstendraaier voor uit?
Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Wat willen jullie, jongens? Gulden terug of niet?
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar ik ben gewend aan de euro.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Niet als we nu minder guldens krijgen dan we destijds inleverden voor de Euro.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Maakt mij geen zak uit. Euro kost wel veel geld, maar goed, Griekenland had met de gulden ook geld gekost.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet als we nu minder guldens krijgen dan we destijds inleverden voor de Euro.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Marijnissen wil eigenlijk het liefst overschakelen op de Roebel.
Ja voor de multinationals. Daar waar de politiek voor werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
De euro heeft het bedrijfsleven inderdaad veel voordelen gebracht.
Sinds ik voor 130 gulden Snes spellen kocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een (nintendo) gamer oom?
Die tijd dat de enige met geld/munten de landheer was?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd waarin je eigen verbouwde groente voor een kip kon ruilen...
En verjaag de blanken!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Sinds ik voor 130 gulden Snes spellen kocht.
Yep...vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die tijd dat de enige met geld/munten de landheer was?
Goed nieuws is geen nieuwsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil eens een keer goed nieuws!
Of bestaat dat niet meer?
Ja, je zit er nu al middenin. Uitzitten, die rit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef alors het volgende:
Gaan ze nu de hele avond nostalgisch doen over de gulden? Want dan sla ik even over
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Pulu het volgende:
Vroeguh kon ik een twix kopen voor 3 kwartjes...
En een raket voor 35 cent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Pulu het volgende:
Vroeguh kon ik een raider kopen voor 3 kwartjes...
Ik kijk zonder geluidquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je zit er nu al middenin. Uitzitten, die rit.
Een PVV-er die zich aan populistisch gedoe ergert...de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat krijg je al snel met dit soort populistisch gedoe.
Die zijn goor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik krijg nu spontaan trek in een Split...
De elektrische auto was zelfs de eerstequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Pulu het volgende:
Promo praat voor het elektrisch rijden....vroeguh hadden we geen elektrische auto's
Ik ben ook geen PVV-er, maar iemand die PVV heeft gestemd en dat waarschijnlijk volgende weer doet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een PVV-er die zich aan populistisch gedoe ergert...de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.
Ik stem nooit PVVquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Ik ben ook geen PVV-er, maar iemand die PVV heeft gestemd en dat waarschijnlijk volgende weer doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |