Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROOquote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inspiratieloosen dat # durftevragen kwam het topic ervoor!
Ja dat is waarquote:Op donderdag 10 november 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROO
Ik heb er al een, maar bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
In mijn link staan een aantal gratis PDF editors![]()
moet om half 8 pasquote:
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezenquote:
Waarom ben je zwart?quote:
Niet boos wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las: waar we allemaal stoppen met Champagne
Ik wilde al boos worden
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezen
gèèn ideequote:
true story half 8 tot half 11quote:
Ben je stout geweest?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
[..]
gèèn idee
nooitquote:
Alsof ik dat geloofquote:
Ah, wat voor programmeertaal als ik vragen mag? In principe valt er natuurlijk wel wat droge stof door te lezen in dat geval, niet dat je daar blij van wordtquote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
Ik had gisteren op de terugweg weer geen files hequote:
Waarom? Wanneer? Hoe lang? Met wie?quote:
Javaquote:Op donderdag 10 november 2011 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, wat voor programmeertaal als ik vragen mag? In principe valt er natuurlijk wel wat droge stof door te lezen in dat geval, niet dat je daar blij van wordt
quote:
Muts, hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gisteren op de terugweg weer geen files he![]()
Ik snap er geen zak van, had op een gegeven moment foto van de lege A2 gemaakt en naar iemand gewhatsappt en die had ook zoiets van WTF
quote:
Begrijpelijk, java is knap saai, om te schrijven ook trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef leeell het volgende:
en daar droge code van door gaan lezen trek ik niet
Ben zeevaarderquote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Wanneer? Hoe lang? Met wie?
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweerquote:Op donderdag 10 november 2011 11:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Muts, hoe krijg je het voor elkaar!
[..]
[..]
Begrijpelijk, java is knap saai, om te schrijven ook trouwens.
Vroeger zei ik altijd: ik wil een vent die vaart, 3 weken weg, 1 weekend thuis en dan weer oprotten lijkt me ideaal!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ben zeevaarderergens volgende week, 10 weken, met het schip
Mutsjee, wat is dat met al die tetten in je UI ?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweer![]()
Het stomme is. Dinsdag heen tijdens de avondspits en stond er wel file maar aan de andere kant van de vangrail. Woensdag terug in de avondspits en weer file aan de andere kant van de vangrail.
Ik bedoel wie doet nou tijdens de spits een uurtje over dat traject
Goede muziek trouwens, wat je doorstuurde! In ander nieuws: Mijn neef dobbert daar ook in de buurt geloof ik!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ben zeevaarderergens volgende week, 10 weken, met het schip
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikquote:Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweer![]()
Het stomme is. Dinsdag heen tijdens de avondspits en stond er wel file maar aan de andere kant van de vangrail. Woensdag terug in de avondspits en weer file aan de andere kant van de vangrail.
Ik bedoel wie doet nou tijdens de spits een uurtje over dat traject
Heb ik een man?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mutsjee, wat is dat met al die tetten in je UI ?ik niet begijp, ik zie dat je vrouw bent man hebt dit dta alles, ik kan het niet aan ik moet het weten
Vriend van me zit op baggerschip in Abudabi 6 weken weg 6 weken terug, en krijgt binnenkort een kleinequote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd: ik wil een vent die vaart, 3 weken weg, 1 weekend thuis en dan weer oprotten lijkt me ideaal!
Het ergste is dat ik er dinsdag van uit ging dat ik wel uurtje file zou hebben. Gevolg ik was veeeeeeeeel te vroeg voor mn afspraakquote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede muziek trouwens, wat je doorstuurde! In ander nieuws: Mijn neef dobbert daar ook in de buurt geloof ik!(ook op zee inderdaad)
[..]
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikmaar het is wel verdomde toevallig dat jij elke keer geen file hebt en de andere kant wel, ik zou haast denken dat er een vloek op rust!
Ja maar dat is echt niet mijn man hoorquote:
Dat noemt men een kijkersfile.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikmaar het is wel verdomde toevallig dat jij elke keer geen file hebt en de andere kant wel, ik zou haast denken dat er een vloek op rust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat aan het punt voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt niet mijn man hoor
Mn ex zat op een booreiland. 2 op 2 af.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vriend van me zit op baggerschip in Abudabi 6 weken weg 6 weken terug, en krijgt binnenkort een kleineboert wel ff lekker 4/5 duizend euro netto
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat noemt men een kijkersfile.Nee er lag gisteren een betonplaat op de A2 ofzo. Die file was zo lang he, ik reed er hard lachend langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja maar 2 is nog te doen, maar 6? je ziet hem 6 weken niet, dan is hij 6 weken hele dag geen flikker aan het uitvoeren want niet werken.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zat op een booreiland. 2 op 2 af.
Ik vond het ideaal, hij niet.
Heb je een probleem dan met de tetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je gaat aan het punt voorbij.
Dinsdag is meestal de drukste dag op de weg, geloof ik! Nouja, in het vervolg dus maar wat later van huisquote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik er dinsdag van uit ging dat ik wel uurtje file zou hebben. Gevolg ik was veeeeeeeeel te vroeg voor mn afspraak
Rubbernekken, ja, daar ben ik wel bekend mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat noemt men een kijkersfile.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een probleem dan met de tetten?
Van mij had ie zo 6 weken mogen gaan hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja maar 2 is nog te doen, maar 6? je ziet hem 6 weken niet, dan is hij 6 weken hele dag geen flikker aan het uitvoeren want niet werken.
Nee!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dinsdag is meestal de drukste dag op de weg, geloof ik! Nouja, in het vervolg dus maar wat later van huis
[..]
Rubbernekken, ja, daar ben ik wel bekend mee ja.
Volgende keer kom je maar een bakkie thee halen als je merkt dat er totaal geen files staanquote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Want toen ik in Purmerend reed, ruim een uur te vroeg dus, kreeg ik door dat er eindelijk file stond op de A27 en de A2![]()
Ach ben gewoon ff door gereden naar Hoorn, daar ff gebuurt
Valt heul wel mee, als je thuis ben ga je ook dingen doen hoor :pquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja maar 2 is nog te doen, maar 6? je ziet hem 6 weken niet, dan is hij 6 weken hele dag geen flikker aan het uitvoeren want niet werken.
Geef je nummer maar dan whatsappen we welquote:Op donderdag 10 november 2011 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer kom je maar een bakkie thee halen als je merkt dat er totaal geen files staan
Kijk dat gedeelte vergat mijn ex dus altijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Valt heul wel mee, als je thuis ben ga je ook dingen doen hoor :p
Ik heb Jan ook zo lang niet gezien toen ik op vakantie ging.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar wel elk weekend?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb Jan ook zo lang niet gezien toen ik op vakantie ging.
Whatsappen doe ik niet aan, vind ik allemaal een beetje overratedquote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef je nummer maar dan whatsappen we wel
Hehehe, ik PM/DM je zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar wel elk weekend?
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whatsappen doe ik niet aan, vind ik allemaal een beetje overrateden m'n nummer kun je vinden op Feestboek geloof ik
OH SPANNEND!!quote:
okquote:
Jij was zijn grootste hobby toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat gedeelte vergat mijn ex dus altijd.
Dingen gaan doen als je thuis bent.
Die vond het fijner om als een siamese tweeling mij constant te volgen
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij was zijn grootste hobby toch?
Dat is gewoon zwaar vervelend,,, ik ga bijvoorbeeld meetje beunen bij me broer. Of een maat helpen in de kroeg, ik heb echt een hekel aan stil zitten en plakkerig zijn,,,quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat gedeelte vergat mijn ex dus altijd.
Dingen gaan doen als je thuis bent.
Die vond het fijner om als een siamese tweeling mij constant te volgen
Ik mocht als hij op eiland zat niet naar mijn eigen zus toe en als hij thuis was wilde hij niet mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwaar vervelend,,, ik ga bijvoorbeeld meetje beunen bij me broer. Of een maat helpen in de kroeg, ik heb echt een hekel aan stil zitten en plakkerig zijn,,,
hahahahah serieus? Ik had wel meegekregen dat hij een nieuwe vriendin heeft (maar wel steeds vragen of ik weer een x langskom zodat we naar Sensa kunnen gaan), maar dat niet. Misschien heeft hij er uiteindelijk wel van geleerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En de grap is. Hij heeft nu een nieuwe vriendin en zegt tegen haar dat het niet goed is om ieder vrij moment samen te zijn, dat het belangrijk is om toch je eigen ding/vrienden te doen/houden.
Maw alles wat ik 4 jaar lang tegen hem zei
Ja maar, elke keer 6 weken wel 6 weken niet, lijkt me ontzettend kut.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb Jan ook zo lang niet gezien toen ik op vakantie ging.
Ik heb hem al ruim een maand niet gesproken en kan er verder ook niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hahahahah serieus? Ik had wel meegekregen dat hij een nieuwe vriendin heeft (maar wel steeds vragen of ik weer een x langskom zodat we naar Sensa kunnen gaan), maar dat niet. Misschien heeft hij er uiteindelijk wel van geleerd.
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik maak me al heel lang niet meer druk over dit soort dingen, hoe vind je die?
Ja inderdaad, vond ik ook wat raar. Haalde opeens uit alle hoeken en gaten vrienden tevoorschijn. Zal wel door Mark komen ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem al ruim een maand niet gesproken en kan er verder ook niet wakker van liggen.
4 jaar lang heb ik geroepen dat we vaker iets leuks moesten gaan doen en of hij ook nog met leuke mensen (vooral vrouwen) omging. 4 jaar lang kreeg ik te horen van nee.
Ik dump hem en spontaan blijkt dat ie heleboel vriendinnen heeft die ook nog eens super gezellig zijn enz.
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vond ik ook wat raar. Haalde opeens uit alle hoeken en gaten vrienden tevoorschijn. Zal wel door Mark komen ofzo..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu heb ik eigenlijk geen recht van spreken natuurlijk
Over exen praten is altijd erg leuk ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
En ook dat ie nu opeens wel vriendschap belangrijk vindt. Toen wij samen waren liet hij al zn vrienden barsten met als gevolg dat die dachten dat ik hem bij ze weg hield![]()
Verder heb ik heus geen zin om nog over mn ex te kletsen hoor. PM gelezen?
Was ook meer ter info.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Over exen praten is altijd erg leuk ja.
Ik heb het gelezen ja, maar weet niet echt hoe ik erop moet reageren...
Ik moet er niet aan denken. Met mijn mazzel heb ik dan zo'n vent die elke dag met het trouwboekje staat te zwaaien en staat te roepen dat ik nu zijn bezit benquote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Getrouwd en alles, dan maken dat soort dingen allemaal niet meer uit
ha leeellquote:
Oeiii ik ben wel gestopt met roken laatst en met alcoholische versnaperingen en allemaal rokers om me heen ben ik wel bang dat ik de fout weer ingaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch mee naar de ROO meet?
Misschien kan je wel met mij meerijden, ik zit nu in Gorinchem dus
Okequote:
Pfff bezitquote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Met mijn mazzel heb ik dan zo'n vent die elke dag met het trouwboekje staat te zwaaien en staat te roepen dat ik nu zijn bezit ben
Je moet gewoon van KliBoquote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ik ben wel gestopt met roken laatst en met alcoholische versnaperingen en allemaal rokers om me heen ben ik wel bang dat ik de fout weer ingamaar ik wil wel even langskomen ja
Dat deed Raph ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke
[..]
Pfff bezitAls een vent zo zou beginnen tegen mij, zou ik hem al snel weer zat zijn.
Bwhehehe, dat klinkt ook niet gezond neequote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Met mijn mazzel heb ik dan zo'n vent die elke dag met het trouwboekje staat te zwaaien en staat te roepen dat ik nu zijn bezit ben
Ach ik trek altijd van dat soort mafkezen aanquote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwhehehe, dat klinkt ook niet gezond nee
Serieus?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed Raph ook hoor![]()
Hij had alleen niet het lef om het ook daadwerkelijk te zeggen
Nogmaals, je kan wel meerijden danquote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekerdus ik kom ook even langswippen hoor
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals, je kan wel meerijden dan![]()
Ik rij bijna langs jouw huis dan dus
Hij was echt niet zo lief als je dacht hoorquote:
Ik zou niet durven!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Geen rare dingen met hem doen hoor.
Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was echt niet zo lief als je dacht hoor![]()
Als hij op een eiland zat en ik zei dat ik naar mijn familie wilde gaan mocht ik niet he. Want dan wilde hij mee. Als hij thuis was had hij er geen zin in.
Maar als je het aan hem vraagt had ik alle vrijheid, ja klopt ik nam gewoon mn vrijheid.
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.Sowieso dat geobsedeerde gedrag
ik kan daar zo niet tegen..
Ach ik ben er vanafquote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.Sowieso dat geobsedeerde gedrag
ik kan daar zo niet tegen..
Klopt, ik had er ook nog wel een handje van, maar dat is er tegenwoordig wel uit geslagenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.sommige vrouwen kunnen dat ook trouwens.
Ik begin gewoon een ontzettende feminist met een hekel aan mannen te worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ben er vanaf![]()
En vermaak me nu prima met scharrelen en dus geen verplichtingen
Meestal doen de vrouwen dat ookquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.sommige vrouwen kunnen dat ook trouwens.
Sowieso zijn alle mannen klootzakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een ontzettende feminist met een hekel aan mannen te worden.
Heujheuj.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle mannen klootzakken
Whehe!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, ik had er ook nog wel een handje van, maar dat is er tegenwoordig wel uit geslagen
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal doen de vrouwen dat ook![]()
Bij ons was het omgekeerd.
Weet je hoe ik mn ex bij zijn vrienden kreeg? Dan ging ik enthousiast doen over een pauperfeest in het dorp, gingen we er samen heen, na half uur deed ik alsof ik huge koppijn had en ging ik naar huis en liet hem daar achter.
Hij had echt nooit zoiets van hey ik ga ff alleen bij die of die buurten![]()
En als ik dat wel wilde dan wilde hij mee
Kusjekroelquote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, maar toch ga ik liever met mannen om dan met vrouwen. Zolang het platonisch blijft, is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe!dat geloof ik letterlijk!
Op internet heb je ook van die figuren, constanten
en
...bleh! Een keer kan, maar niet continue, alsjeblieft zeg!
Gatverdamme, alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, alsjeblieft zeg!
Ik doe dat met iedereen, dus dan valt het niet meer op dat ik het met mijnquote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
en
[..]
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoor
Ahhhh, dat is toch ergens best schattigwel raar hoor, dat soort mensen. Nu moet ik zeggen dat wij wel samen naar vrienden en familie gaan, maar we hebben dan ook dezelfde vriendengroep, dat maakt het wat makkelijker
[..]
Kusjekroel
Oh als ik mee ging dan ging hij wel naar vrienden hoor. Maar ik hoef er echt niet altijd bij te zitten en ik vind het ook niet gezond om alles maar samen te doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
en
[..]
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoor
Ahhhh, dat is toch ergens best schattigwel raar hoor, dat soort mensen. Nu moet ik zeggen dat wij wel samen naar vrienden en familie gaan, maar we hebben dan ook dezelfde vriendengroep, dat maakt het wat makkelijker
[..]
Kusjekroel
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gatverdamme, alsjeblieft zeg!
Meisje zegt zequote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leukquote:Op donderdag 10 november 2011 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe dat met iedereen, dus dan valt het niet meer op dat ik het met mijnook doe. Maar altijd stom ouwehoeren ben ik ook goed in, word vaak ook niet echt gewaardeerd
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh als ik mee ging dan ging hij wel naar vrienden hoor. Maar ik hoef er echt niet altijd bij te zitten en ik vind het ook niet gezond om alles maar samen te doen.
Ik had er ook vaak zat behoefte aan om even over hem te bitchen tegen een vriendin, dat was niet mogelijk want hij wilde altijd mee
Ik moest even grinniken!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!
Ja tegen hem bitchen was niet leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leuk
[..]
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodig
[..]
Ik moest even grinniken!
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tegen hem bitchen was niet leuk.
Hij voelde zich dan meteen aangevallen en schoot zwaar in de verdediging en dan had ik weer paar dagen ruzie
Misschien komt dat ook doordat ik geen vent heb op het moment, daar heb ik toch geen tijd voor!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leuk
[..]
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodig
[..]
Ik moest even grinniken!
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?
Soms dacht ik weleens dat hij meer oestrogeen had dan hupsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las: Tering weet je zeker dat ik geen omgebouwde vrouw was?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dacht iedereenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soms dacht ik weleens dat hij meer oestrogeen had dan hups
Het lag dus niet aan mijquote:
Hij kreeg constant te horen dat ie de vrouw in onze relatie wasquote:
Was hij ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kreeg constant te horen dat ie de vrouw in onze relatie was![]()
Maar hij zette zichzelf ook compleet in die positie!
Succesquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Draadloos modem is er![]()
Ik ga even een netwerkje aanleggen dus
Ja echt!quote:
En toch was jij meestal diegene die me thee op bed bracht.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Ik hoefde maar te kijken naar mn lege glas en hij rende al naar de keuken.
Ik zat voetbal te kijken en hij zorgde voor bier
Dat is wel heel erg liefquote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Ik hoefde maar te kijken naar mn lege glas en hij rende al naar de keuken.
Ik zat voetbal te kijken en hij zorgde voor bier
Omdat ik gewoon teringvroeg wakker was altijdquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch was jij meestal diegene die me thee op bed bracht.
Op zich wel. Werd me alleen constant voor mn poten gegooid.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief![]()
GOED NIEUWSquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MN BROERTJE IS ONTSLAGEN UIT HET ZIEKENHUIS.
Inderdaadquote:
Haha beterrquote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Eindelijk![]()
Laptoppen zonder LAN-kabel aan mn laptopje
Ja echt!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Haha beterr
Scheer je weg naar de keuken jij vrouwmensch!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Kan ik tenminste met mn laptop door het huis heen enz
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scheer je weg naar de keuken jij vrouwmensch!
Bel naar schoolquote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De schoolsite uit de luchtHoe ga ik dingen inleveren zo?
Geen mailadres?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De schoolsite uit de luchtHoe ga ik dingen inleveren zo?
Ik hou niet van bellen.quote:
Meerdere mensen hebben er last van. En het moet via een speciaal inleverloket ingeleverd wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen mailadres?
Maak wel ff een screen ervan want geheid dat je leraar niet weet dat de site plat ligt en dat ook niet als smoes gaat accepteren
Ik las op je FB dat de site het alweer doetquote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou niet van bellen.
[..]
Meerdere mensen hebben er last van. En het moet via een speciaal inleverloket ingeleverd worden
Superquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MN BROERTJE IS ONTSLAGEN UIT HET ZIEKENHUIS.
Hmm hier nog niet!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las op je FB dat de site het alweer doet
quote:
Hij is tv aan het kijkenquote:
Oude gewoontes wennen snel ehquote:Op donderdag 10 november 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is tv aan het kijken![]()
Alsof hij niet weggeweest is.
Trots broertjequote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje kreeg zelfs een cliniclown op de kamerEn alles wat die clown ook deed kon hem niet aan het lachen maken!
Gek broertjequote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Trots broertje, Super trouwens dat hij ontslagen is uit het ziekenhuis
Wacht wat. Nu moet je toch meer uitleggenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef Vincpod het volgende:
Je mag feest vierenover 2 weken heb je 8 weken geen last meer van me
Geen internet als ik buiten Europa vaar waarschijnlijk
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef Vincpod het volgende:
Dank!quote:
Hebben jullie niet satelliettv en satellietradio en satellietinternet enzo?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:57 schreef Vincpod het volgende:
Njaa kregen vanmorgen een belletje of we misschien naar Brazilie wilden. Voor een kustvaarder best uniek en me Kapitein vondt het opzich wel een strak plan. Dus lekker de warmte van Brazilie opzoeken
Geen satelietverbinding op de boot dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef Vincpod het volgende:
We hebben Satelliet internet, alleen het is allemaal erg kortaf. We kunnen waarschijnlijk niet meer de rechten krijgen om op de satelliet die daar vliegt te kunnen. Het is even afwachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben jullie niet satelliettv en satellietradio en satellietinternet enzo?
En het is dan ook nog supertraag en bijna alles geblokt zeker? Dat was op de booreilanden wel altijd zoquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Vincpod het volgende:
[..]
We hebben Satelliet internet, alleen het is allemaal erg kortaf. We kunnen waarschijnlijk niet meer de rechten krijgen om op de satelliet die daar vliegt te kunnen. Het is even afwachten.
Nouja het is niet het snelste, maar wel sneller als bij me oma bijvoorbeeld. En niks is geblokkeerd er mag alleen niet gedownload worden via torrents of iets dergelijks.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is dan ook nog supertraag en bijna alles geblokt zeker? Dat was op de booreilanden wel altijd zo
No pr0n for youuquote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nouja het is niet het snelste, maar wel sneller als bij me oma bijvoorbeeld. En niks is geblokkeerd er mag alleen niet gedownload worden via torrents of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
youpron is gewoon bereikbaar hoor, en anders heb ik KPD nog
Hihi receptiereceptjequote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]True.
Tevens, moet morgen naar een receptie. Moet een leuk receptje meenemen iemand een idee ?
Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:08 schreef Maringo het volgende:
Zakje marshmallows kopen, die heel even boven het vuur houden dat ze wat aangebrand lijken, in een kom doen en dan meenemen onder het mom van zelfgemaakte marshmallows.
Oh! Verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?
Neem anders gewoon een fles hoestdrank mee!
Dat is idd mooi kit. Maar ben je nu al klaar dan? Je hebt nog tot 23:59 hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MensenliefICT'ers die niet in de vakantie aan de schoolsite gaan werken maar de dag dat alle studenten werk in moeten leveren.
Om te huilen dit.
MBOers ehquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MensenliefICT'ers die niet in de vakantie aan de schoolsite gaan werken maar de dag dat alle studenten werk in moeten leveren.
Om te huilen dit.
Ja, het receptje inderdaad. Je bent de enige die het snaptquote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?
Neem anders gewoon een fles hoestdrank mee!
Beunhazen noemen we dat in vaktermenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Om te huilen dit.
Juist, Dit precies eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beunhazen noemen we dat in vaktermen
Welke mensen met kennis?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef Maringo het volgende:
De mensen met de kennis de schuld geven![]()
LOL! Nog steedsquote:
Ja bijna klaar men men men ik wil het achter de rug hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd mooi kit. Maar ben je nu al klaar dan? Je hebt nog tot 23:59 hoor!
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beunhazen noemen we dat in vaktermen
Die kende ik al, geweldigquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht eigenlijk hieraan:
Eend met whiskey
• Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
• De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper.
• De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten.
• Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey.
• De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven.
• De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken.
• Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen.
• Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey.
• De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen.
• Nog een aalff klas insjenke en opdlinke.
• Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
• Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
• Denove nesjot geve.
• Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe.
• De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke.
• De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape.
• Dander glasse bisski oepdrinke.
• Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege.
• Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape.
• Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte.
• Deent oprape en den ove opedoen.
• De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor.
• Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege.
• Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte.
• De bles op de grond sette.
• Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot.
• Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke.
• De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
• De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen.
• De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen.
Hij is o.k. verander het alleen in "Whisky", "Whiskey" is Iers namelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht eigenlijk hieraan:
Eend met whiskey
• Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
• De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper.
• De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten.
• Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey.
• De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven.
• De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken.
• Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen.
• Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey.
• De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen.
• Nog een aalff klas insjenke en opdlinke.
• Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
• Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
• Denove nesjot geve.
• Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe.
• De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke.
• De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape.
• Dander glasse bisski oepdrinke.
• Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege.
• Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape.
• Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte.
• Deent oprape en den ove opedoen.
• De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor.
• Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege.
• Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte.
• De bles op de grond sette.
• Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot.
• Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke.
• De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
• De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen.
• De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen.
Een man naar mijn hartquote:Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is o.k. verander het alleen in "Whisky", "Whiskey" is Iers namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart
Liefde allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toentertijd bij een school stage gelopen. Wij mochten toen alleen maar van 9-5 werken. En toen we met dat standpunt kwamen, werd er gelachen en gezegd dat dat ons probleem was. We mochten dus niet eens op de tijden werken dat zo weinig mogelijk mensen er last van hadden. En in vakanties al helemaal niet..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke mensen met kennis?als je onderhoud doet, doe je dat als mensen er het minst last van hebben, ergo: In de vakantie of in de avonduren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |