Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was echt niet zo lief als je dacht hoor![]()
Als hij op een eiland zat en ik zei dat ik naar mijn familie wilde gaan mocht ik niet he. Want dan wilde hij mee. Als hij thuis was had hij er geen zin in.
Maar als je het aan hem vraagt had ik alle vrijheid, ja klopt ik nam gewoon mn vrijheid.
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.Sowieso dat geobsedeerde gedrag
ik kan daar zo niet tegen..
Ach ik ben er vanafquote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al. Maar serieus wtf, moeilijk gedoe.Sowieso dat geobsedeerde gedrag
ik kan daar zo niet tegen..
Klopt, ik had er ook nog wel een handje van, maar dat is er tegenwoordig wel uit geslagenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.sommige vrouwen kunnen dat ook trouwens.
Ik begin gewoon een ontzettende feminist met een hekel aan mannen te worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ben er vanaf![]()
En vermaak me nu prima met scharrelen en dus geen verplichtingen
Meestal doen de vrouwen dat ookquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus, gadverdamme, daar moet ik ook niets van hebben.sommige vrouwen kunnen dat ook trouwens.
Sowieso zijn alle mannen klootzakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een ontzettende feminist met een hekel aan mannen te worden.
Heujheuj.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle mannen klootzakken
Whehe!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, ik had er ook nog wel een handje van, maar dat is er tegenwoordig wel uit geslagen
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal doen de vrouwen dat ook![]()
Bij ons was het omgekeerd.
Weet je hoe ik mn ex bij zijn vrienden kreeg? Dan ging ik enthousiast doen over een pauperfeest in het dorp, gingen we er samen heen, na half uur deed ik alsof ik huge koppijn had en ging ik naar huis en liet hem daar achter.
Hij had echt nooit zoiets van hey ik ga ff alleen bij die of die buurten![]()
En als ik dat wel wilde dan wilde hij mee
Kusjekroelquote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, maar toch ga ik liever met mannen om dan met vrouwen. Zolang het platonisch blijft, is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe!dat geloof ik letterlijk!
Op internet heb je ook van die figuren, constanten
en
...bleh! Een keer kan, maar niet continue, alsjeblieft zeg!
Gatverdamme, alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, alsjeblieft zeg!
Ik doe dat met iedereen, dus dan valt het niet meer op dat ik het met mijnquote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
en
[..]
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoor
Ahhhh, dat is toch ergens best schattigwel raar hoor, dat soort mensen. Nu moet ik zeggen dat wij wel samen naar vrienden en familie gaan, maar we hebben dan ook dezelfde vriendengroep, dat maakt het wat makkelijker
[..]
Kusjekroel
Oh als ik mee ging dan ging hij wel naar vrienden hoor. Maar ik hoef er echt niet altijd bij te zitten en ik vind het ook niet gezond om alles maar samen te doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
en
[..]
Mwah, ken ook zat mannen die zo doen hoor
Ahhhh, dat is toch ergens best schattigwel raar hoor, dat soort mensen. Nu moet ik zeggen dat wij wel samen naar vrienden en familie gaan, maar we hebben dan ook dezelfde vriendengroep, dat maakt het wat makkelijker
[..]
Kusjekroel
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gatverdamme, alsjeblieft zeg!
Meisje zegt zequote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leukquote:Op donderdag 10 november 2011 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe dat met iedereen, dus dan valt het niet meer op dat ik het met mijnook doe. Maar altijd stom ouwehoeren ben ik ook goed in, word vaak ook niet echt gewaardeerd
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh als ik mee ging dan ging hij wel naar vrienden hoor. Maar ik hoef er echt niet altijd bij te zitten en ik vind het ook niet gezond om alles maar samen te doen.
Ik had er ook vaak zat behoefte aan om even over hem te bitchen tegen een vriendin, dat was niet mogelijk want hij wilde altijd mee
Ik moest even grinniken!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje, ga jij nu mij tegen mij zeggen wat ik wel en niet mag zeggen? Alsjeblieft zeg!
Ja tegen hem bitchen was niet leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leuk
[..]
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodig
[..]
Ik moest even grinniken!
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tegen hem bitchen was niet leuk.
Hij voelde zich dan meteen aangevallen en schoot zwaar in de verdediging en dan had ik weer paar dagen ruzie
Misschien komt dat ook doordat ik geen vent heb op het moment, daar heb ik toch geen tijd voor!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou valt het ook niet op moet ik zeggen, en slap ouwehoeren is altijd leuk
[..]
Hehe, nee, dat kan ik me heel goed voorstellen, vooral als je ook gewoon echt beiden een andere vriendengroep hebt! En als je behoefte hebt om over je partner te bitchen tegen anderen, zit er IMHO iets niet goed, wij doen dat gewoon tegen elkaar waar nodig
[..]
Ik moest even grinniken!
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |