Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whatsappen doe ik niet aan, vind ik allemaal een beetje overrateden m'n nummer kun je vinden op Feestboek geloof ik
OH SPANNEND!!quote:
okquote:
Jij was zijn grootste hobby toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat gedeelte vergat mijn ex dus altijd.
Dingen gaan doen als je thuis bent.
Die vond het fijner om als een siamese tweeling mij constant te volgen
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij was zijn grootste hobby toch?
Dat is gewoon zwaar vervelend,,, ik ga bijvoorbeeld meetje beunen bij me broer. Of een maat helpen in de kroeg, ik heb echt een hekel aan stil zitten en plakkerig zijn,,,quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat gedeelte vergat mijn ex dus altijd.
Dingen gaan doen als je thuis bent.
Die vond het fijner om als een siamese tweeling mij constant te volgen
Ik mocht als hij op eiland zat niet naar mijn eigen zus toe en als hij thuis was wilde hij niet mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwaar vervelend,,, ik ga bijvoorbeeld meetje beunen bij me broer. Of een maat helpen in de kroeg, ik heb echt een hekel aan stil zitten en plakkerig zijn,,,
hahahahah serieus? Ik had wel meegekregen dat hij een nieuwe vriendin heeft (maar wel steeds vragen of ik weer een x langskom zodat we naar Sensa kunnen gaan), maar dat niet. Misschien heeft hij er uiteindelijk wel van geleerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En de grap is. Hij heeft nu een nieuwe vriendin en zegt tegen haar dat het niet goed is om ieder vrij moment samen te zijn, dat het belangrijk is om toch je eigen ding/vrienden te doen/houden.
Maw alles wat ik 4 jaar lang tegen hem zei
Ja maar, elke keer 6 weken wel 6 weken niet, lijkt me ontzettend kut.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb Jan ook zo lang niet gezien toen ik op vakantie ging.
Ik heb hem al ruim een maand niet gesproken en kan er verder ook niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hahahahah serieus? Ik had wel meegekregen dat hij een nieuwe vriendin heeft (maar wel steeds vragen of ik weer een x langskom zodat we naar Sensa kunnen gaan), maar dat niet. Misschien heeft hij er uiteindelijk wel van geleerd.
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik maak me al heel lang niet meer druk over dit soort dingen, hoe vind je die?
Ja inderdaad, vond ik ook wat raar. Haalde opeens uit alle hoeken en gaten vrienden tevoorschijn. Zal wel door Mark komen ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem al ruim een maand niet gesproken en kan er verder ook niet wakker van liggen.
4 jaar lang heb ik geroepen dat we vaker iets leuks moesten gaan doen en of hij ook nog met leuke mensen (vooral vrouwen) omging. 4 jaar lang kreeg ik te horen van nee.
Ik dump hem en spontaan blijkt dat ie heleboel vriendinnen heeft die ook nog eens super gezellig zijn enz.
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vond ik ook wat raar. Haalde opeens uit alle hoeken en gaten vrienden tevoorschijn. Zal wel door Mark komen ofzo..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu heb ik eigenlijk geen recht van spreken natuurlijk
Over exen praten is altijd erg leuk ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
En ook dat ie nu opeens wel vriendschap belangrijk vindt. Toen wij samen waren liet hij al zn vrienden barsten met als gevolg dat die dachten dat ik hem bij ze weg hield![]()
Verder heb ik heus geen zin om nog over mn ex te kletsen hoor. PM gelezen?
Was ook meer ter info.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Over exen praten is altijd erg leuk ja.
Ik heb het gelezen ja, maar weet niet echt hoe ik erop moet reageren...
Ik moet er niet aan denken. Met mijn mazzel heb ik dan zo'n vent die elke dag met het trouwboekje staat te zwaaien en staat te roepen dat ik nu zijn bezit benquote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Getrouwd en alles, dan maken dat soort dingen allemaal niet meer uit
ha leeellquote:
Oeiii ik ben wel gestopt met roken laatst en met alcoholische versnaperingen en allemaal rokers om me heen ben ik wel bang dat ik de fout weer ingaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch mee naar de ROO meet?
Misschien kan je wel met mij meerijden, ik zit nu in Gorinchem dus
Okequote:
Pfff bezitquote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Met mijn mazzel heb ik dan zo'n vent die elke dag met het trouwboekje staat te zwaaien en staat te roepen dat ik nu zijn bezit ben
Je moet gewoon van KliBoquote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ik ben wel gestopt met roken laatst en met alcoholische versnaperingen en allemaal rokers om me heen ben ik wel bang dat ik de fout weer ingamaar ik wil wel even langskomen ja
Dat deed Raph ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke
[..]
Pfff bezitAls een vent zo zou beginnen tegen mij, zou ik hem al snel weer zat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |