Soms dacht ik weleens dat hij meer oestrogeen had dan hupsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?
Ik las: Tering weet je zeker dat ik geen omgebouwde vrouw was?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, weet je zeker dat het niet gewoon een omgebouwde vrouw was?
Dat dacht iedereenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soms dacht ik weleens dat hij meer oestrogeen had dan hups
Het lag dus niet aan mijquote:
Hij kreeg constant te horen dat ie de vrouw in onze relatie wasquote:
Was hij ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kreeg constant te horen dat ie de vrouw in onze relatie was![]()
Maar hij zette zichzelf ook compleet in die positie!
Succesquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Draadloos modem is er![]()
Ik ga even een netwerkje aanleggen dus
Ja echt!quote:
En toch was jij meestal diegene die me thee op bed bracht.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Ik hoefde maar te kijken naar mn lege glas en hij rende al naar de keuken.
Ik zat voetbal te kijken en hij zorgde voor bier
Dat is wel heel erg liefquote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Ik hoefde maar te kijken naar mn lege glas en hij rende al naar de keuken.
Ik zat voetbal te kijken en hij zorgde voor bier
Omdat ik gewoon teringvroeg wakker was altijdquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch was jij meestal diegene die me thee op bed bracht.
Op zich wel. Werd me alleen constant voor mn poten gegooid.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief![]()
GOED NIEUWSquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MN BROERTJE IS ONTSLAGEN UIT HET ZIEKENHUIS.
Inderdaadquote:
Haha beterrquote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Eindelijk![]()
Laptoppen zonder LAN-kabel aan mn laptopje
Ja echt!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Haha beterr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |