Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:08 schreef Maringo het volgende:
Zakje marshmallows kopen, die heel even boven het vuur houden dat ze wat aangebrand lijken, in een kom doen en dan meenemen onder het mom van zelfgemaakte marshmallows.
Oh! Verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?
Neem anders gewoon een fles hoestdrank mee!
Dat is idd mooi kit. Maar ben je nu al klaar dan? Je hebt nog tot 23:59 hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MensenliefICT'ers die niet in de vakantie aan de schoolsite gaan werken maar de dag dat alle studenten werk in moeten leveren.
Om te huilen dit.
MBOers ehquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MensenliefICT'ers die niet in de vakantie aan de schoolsite gaan werken maar de dag dat alle studenten werk in moeten leveren.
Om te huilen dit.
Ja, het receptje inderdaad. Je bent de enige die het snaptquote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij moet het recept meenemen, niet het eten zelf toch?
Neem anders gewoon een fles hoestdrank mee!
Beunhazen noemen we dat in vaktermenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Om te huilen dit.
Juist, Dit precies eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beunhazen noemen we dat in vaktermen
Welke mensen met kennis?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef Maringo het volgende:
De mensen met de kennis de schuld geven![]()
LOL! Nog steedsquote:
Ja bijna klaar men men men ik wil het achter de rug hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd mooi kit. Maar ben je nu al klaar dan? Je hebt nog tot 23:59 hoor!
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beunhazen noemen we dat in vaktermen
Die kende ik al, geweldigquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht eigenlijk hieraan:
Eend met whiskey
• Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
• De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper.
• De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten.
• Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey.
• De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven.
• De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken.
• Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen.
• Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey.
• De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen.
• Nog een aalff klas insjenke en opdlinke.
• Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
• Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
• Denove nesjot geve.
• Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe.
• De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke.
• De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape.
• Dander glasse bisski oepdrinke.
• Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege.
• Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape.
• Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte.
• Deent oprape en den ove opedoen.
• De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor.
• Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege.
• Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte.
• De bles op de grond sette.
• Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot.
• Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke.
• De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
• De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen.
• De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen.
Hij is o.k. verander het alleen in "Whisky", "Whiskey" is Iers namelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht eigenlijk hieraan:
Eend met whiskey
• Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
• De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper.
• De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten.
• Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey.
• De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven.
• De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken.
• Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen.
• Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey.
• De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen.
• Nog een aalff klas insjenke en opdlinke.
• Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
• Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
• Denove nesjot geve.
• Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe.
• De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke.
• De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape.
• Dander glasse bisski oepdrinke.
• Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege.
• Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape.
• Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte.
• Deent oprape en den ove opedoen.
• De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor.
• Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege.
• Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte.
• De bles op de grond sette.
• Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot.
• Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke.
• De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
• De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen.
• De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen.
Een man naar mijn hartquote:Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is o.k. verander het alleen in "Whisky", "Whiskey" is Iers namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart
Liefde allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toentertijd bij een school stage gelopen. Wij mochten toen alleen maar van 9-5 werken. En toen we met dat standpunt kwamen, werd er gelachen en gezegd dat dat ons probleem was. We mochten dus niet eens op de tijden werken dat zo weinig mogelijk mensen er last van hadden. En in vakanties al helemaal niet..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke mensen met kennis?als je onderhoud doet, doe je dat als mensen er het minst last van hebben, ergo: In de vakantie of in de avonduren
Kansloos in dat geval, een beetje school gaat met z'n tijd mee en zorgt voor een degelijk IT-beleid, als ze dat niet kunnen implementeren zijn het nogal vreemde mensen, in mijn ogen is het zelfs totaal not-done om gewoon tussen 9-5 onderhoud uit te voeren en in de vakanties geen reet te doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd bij een school stage gelopen. Wij mochten toen alleen maar van 9-5 werken. En toen we met dat standpunt kwamen, werd er gelachen en gezegd dat dat ons probleem was. We mochten dus niet eens op de tijden werken dat zo weinig mogelijk mensen er last van hadden. En in vakanties al helemaal niet..
Maar ondertussen kregen wij wel de schuld als de halve vakantie Blackboard eruit lag.. En ik weet van klasgenoten van toen dat dat bij meerdere scholen zo was...
Nee joh dat is toch niet leukquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke mensen met kennis?als je onderhoud doet, doe je dat als mensen er het minst last van hebben, ergo: In de vakantie of in de avonduren
Echt he! Ik heb er totaal geen verstand van maar ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos in dat geval, een beetje school gaat met z'n tijd mee en zorgt voor een degelijk IT-beleid, als ze dat niet kunnen implementeren zijn het nogal vreemde mensen, in mijn ogen is het zelfs totaal not-done om gewoon tussen 9-5 onderhoud uit te voeren en in de vakanties geen reet te doen.
Bij een aantal scholen hier in de omgeving ligt het gelukkig anders, daar heb ik ook nog een steentje aan bijgedragen
Het lijkt me logisch dat je onderhoud doet op een tijdstip dat het de minste overlast geeft. HHelaas zijn er nog genoeg bedrijven die een 9 tot 5 mentaliteit hebben en niet denken aan de klanten.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos in dat geval, een beetje school gaat met z'n tijd mee en zorgt voor een degelijk IT-beleid, als ze dat niet kunnen implementeren zijn het nogal vreemde mensen, in mijn ogen is het zelfs totaal not-done om gewoon tussen 9-5 onderhoud uit te voeren en in de vakanties geen reet te doen.
Bij een aantal scholen hier in de omgeving ligt het gelukkig anders, daar heb ik ook nog een steentje aan bijgedragen
Dat tot daaraantoe maar ik zit hier met maintenance windows van 1 uur ergens op een godvergeten vrijdag nachtquote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies! Nu was dit al wel 8 jaar geleden, maar volgens mij heeft mijn huidige school, waar ik zit voor mn HBO opleiding, hetzelfde beleid..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Ik heb zelf echt een schijthekel aan onderhoud, omdat het vaak op de meest onlogische tijden moet. Je kunt het ook wel tussen 9 en 5 plannen, maar doe het dan rond lunchtijdquote:Op donderdag 10 november 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je onderhoud doet op een tijdstip dat het de minste overlast geeft. HHelaas zijn er nog genoeg bedrijven die een 9 tot 5 mentaliteit hebben en niet denken aan de klanten.
Dit dus inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 14:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat tot daaraantoe maar ik zit hier met maintenance windows van 1 uur ergens op een godvergeten vrijdag nachtom 12 minuten over half 2 als de maan heel is en de lucht helder
Nouja, het ligt er natuurlijk aan of het een hoge prioriteit heeft, een Blackboard kun je over het algemeen wel een paar uur zonder, als het nou webmail betreft of iets dergelijks, vind ik dat veel kwalijker. (nu weet ik niet in hoeverre Blackboard nog gebruikt wordt trouwens, zoals ik al zei: prioriteiten stellen)quote:Op donderdag 10 november 2011 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Precies! Nu was dit al wel 8 jaar geleden, maar volgens mij heeft mijn huidige school, waar ik zit voor mn HBO opleiding, hetzelfde beleid..
Als Blackboard er eenmaal uit ligt, dan word dat pas gefixed vanaf de eerstvolgende werkdag 9.00
Ja omgooien vind ik ook, maar mijn collegas in AP en NA en LA zijn het daar niet mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus inderdaadtotaal achterlijk en ook geheel niet wenselijk, zelf zou ik dat dus wel omgooien.
BB is best belangrijk voor onze school. Al het aangeleverde studiemateriaal staat erop, webmail gaat ook via daarzo. Rooster staat erop, daarmee dus ook roosterwijzigingen. Enzovoorts.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het ligt er natuurlijk aan of het een hoge prioriteit heeft, een Blackboard kun je over het algemeen wel een paar uur zonder, als het nou webmail betreft of iets dergelijks, vind ik dat veel kwalijker. (nu weet ik niet in hoeverre Blackboard nog gebruikt wordt trouwens, zoals ik al zei: prioriteiten stellen)
Blackboard is voor mij en vele studenten met mij onmisbaar. Als blackboard op vrijdagnacht uitvalt en de eerstvolgende werkdag weer gefixd wordt ben ik gewoon de klos. In het ergste geval word ik uit mijn vak gezet en mag ik geen tentamen doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Ik heb zelf echt een schijthekel aan onderhoud, omdat het vaak op de meest onlogische tijden moet. Je kunt het ook wel tussen 9 en 5 plannen, maar doe het dan rond lunchtijd
[..]
Dit dus inderdaadtotaal achterlijk en ook geheel niet wenselijk, zelf zou ik dat dus wel omgooien.
[..]
Nouja, het ligt er natuurlijk aan of het een hoge prioriteit heeft, een Blackboard kun je over het algemeen wel een paar uur zonder, als het nou webmail betreft of iets dergelijks, vind ik dat veel kwalijker. (nu weet ik niet in hoeverre Blackboard nog gebruikt wordt trouwens, zoals ik al zei: prioriteiten stellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |