Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROOquote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inspiratieloosen dat # durftevragen kwam het topic ervoor!
Ja dat is waarquote:Op donderdag 10 november 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat stond ook in een totaal ander forum dan ROO
Ik heb er al een, maar bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
In mijn link staan een aantal gratis PDF editors![]()
moet om half 8 pasquote:
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezenquote:
Waarom ben je zwart?quote:
Niet boos wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las: waar we allemaal stoppen met Champagne
Ik wilde al boos worden
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut is dat, ik zou dat liever zo snel mogelijk gehad hebben, aan de andere kant; je kunt de stof nog een keer doorlezen
gèèn ideequote:
true story half 8 tot half 11quote:
Ben je stout geweest?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
[..]
gèèn idee
nooitquote:
Alsof ik dat geloofquote:
Ah, wat voor programmeertaal als ik vragen mag? In principe valt er natuurlijk wel wat droge stof door te lezen in dat geval, niet dat je daar blij van wordtquote:Op donderdag 10 november 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
is allemaal programmeertaal, kan je niet echt doorlezen
Ik had gisteren op de terugweg weer geen files hequote:
Waarom? Wanneer? Hoe lang? Met wie?quote:
Javaquote:Op donderdag 10 november 2011 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, wat voor programmeertaal als ik vragen mag? In principe valt er natuurlijk wel wat droge stof door te lezen in dat geval, niet dat je daar blij van wordt
quote:
Muts, hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gisteren op de terugweg weer geen files he![]()
Ik snap er geen zak van, had op een gegeven moment foto van de lege A2 gemaakt en naar iemand gewhatsappt en die had ook zoiets van WTF
quote:
Begrijpelijk, java is knap saai, om te schrijven ook trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef leeell het volgende:
en daar droge code van door gaan lezen trek ik niet
Ben zeevaarderquote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Wanneer? Hoe lang? Met wie?
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweerquote:Op donderdag 10 november 2011 11:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Muts, hoe krijg je het voor elkaar!
[..]
[..]
Begrijpelijk, java is knap saai, om te schrijven ook trouwens.
Vroeger zei ik altijd: ik wil een vent die vaart, 3 weken weg, 1 weekend thuis en dan weer oprotten lijkt me ideaal!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ben zeevaarderergens volgende week, 10 weken, met het schip
Mutsjee, wat is dat met al die tetten in je UI ?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweer![]()
Het stomme is. Dinsdag heen tijdens de avondspits en stond er wel file maar aan de andere kant van de vangrail. Woensdag terug in de avondspits en weer file aan de andere kant van de vangrail.
Ik bedoel wie doet nou tijdens de spits een uurtje over dat traject
Goede muziek trouwens, wat je doorstuurde! In ander nieuws: Mijn neef dobbert daar ook in de buurt geloof ik!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ben zeevaarderergens volgende week, 10 weken, met het schip
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikquote:Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment op de A27 stond er 70 op de matrixborden dus ik werd al blij want eindelijk file. Met dat ik dat denk verdween die 70 alweer![]()
Het stomme is. Dinsdag heen tijdens de avondspits en stond er wel file maar aan de andere kant van de vangrail. Woensdag terug in de avondspits en weer file aan de andere kant van de vangrail.
Ik bedoel wie doet nou tijdens de spits een uurtje over dat traject
Heb ik een man?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mutsjee, wat is dat met al die tetten in je UI ?ik niet begijp, ik zie dat je vrouw bent man hebt dit dta alles, ik kan het niet aan ik moet het weten
Vriend van me zit op baggerschip in Abudabi 6 weken weg 6 weken terug, en krijgt binnenkort een kleinequote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd: ik wil een vent die vaart, 3 weken weg, 1 weekend thuis en dan weer oprotten lijkt me ideaal!
Het ergste is dat ik er dinsdag van uit ging dat ik wel uurtje file zou hebben. Gevolg ik was veeeeeeeeel te vroeg voor mn afspraakquote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede muziek trouwens, wat je doorstuurde! In ander nieuws: Mijn neef dobbert daar ook in de buurt geloof ik!(ook op zee inderdaad)
[..]
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikmaar het is wel verdomde toevallig dat jij elke keer geen file hebt en de andere kant wel, ik zou haast denken dat er een vloek op rust!
Ja maar dat is echt niet mijn man hoorquote:
Dat noemt men een kijkersfile.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, toen ik nog elke dag over de A7 reed had ik daar wel een moord voor gepleegd denk ikmaar het is wel verdomde toevallig dat jij elke keer geen file hebt en de andere kant wel, ik zou haast denken dat er een vloek op rust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat aan het punt voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt niet mijn man hoor
Mn ex zat op een booreiland. 2 op 2 af.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vriend van me zit op baggerschip in Abudabi 6 weken weg 6 weken terug, en krijgt binnenkort een kleineboert wel ff lekker 4/5 duizend euro netto
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat noemt men een kijkersfile.Nee er lag gisteren een betonplaat op de A2 ofzo. Die file was zo lang he, ik reed er hard lachend langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja maar 2 is nog te doen, maar 6? je ziet hem 6 weken niet, dan is hij 6 weken hele dag geen flikker aan het uitvoeren want niet werken.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zat op een booreiland. 2 op 2 af.
Ik vond het ideaal, hij niet.
Heb je een probleem dan met de tetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je gaat aan het punt voorbij.
Dinsdag is meestal de drukste dag op de weg, geloof ik! Nouja, in het vervolg dus maar wat later van huisquote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik er dinsdag van uit ging dat ik wel uurtje file zou hebben. Gevolg ik was veeeeeeeeel te vroeg voor mn afspraak
Rubbernekken, ja, daar ben ik wel bekend mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat noemt men een kijkersfile.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een probleem dan met de tetten?
Van mij had ie zo 6 weken mogen gaan hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja maar 2 is nog te doen, maar 6? je ziet hem 6 weken niet, dan is hij 6 weken hele dag geen flikker aan het uitvoeren want niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |