Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mijquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef anoniemos5 het volgende:
Misschien leest ze haar berichten wel niet.
Goed plan.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mij
Heb geen telefoonnummer.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Bel der op en vraag of ze je bericht hebt gelezen
Nee ik ga hier niks neerzetten van wat ik heb geschreven.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niks neerzetten van wat ik heb geschreven.
Oke ik heb wel een paar aanvullingen gedaan bij mijn bericht.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ping, sms, msn, whatsapp, bellen, mailen, faxen, brief schrijven of als een echte baas haar stalken
Waarom ben ik dan niet geblokkeerd, want als je geen berichten wilt kun je iemand heel makkelijk blokkeren.quote:
Ze wil je, overduidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan niet geblokkeerd, want als je geen berichten wilt kun je iemand heel makkelijk blokkeren.
Wat had je geschreven dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef anoniemos5 het volgende:
Wat ik had geschreven was misschien een beetje lomp.
Ok, vreemd dat ze niks terugstuurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Het waren er minder.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Je moet niet meer dan 8 gedichtjes sturen hoor.
Sms haar maar ff.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, vreemd dat ze niks terugstuurt.
daar hoef je geen vrouw voor te zijn omdat te snappenquote:
Weet je dan hoe een vrouw in elkaar zit?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef wise het volgende:
[..]
daar hoef je geen vrouw voor te zijn omdat te snappen
Een vrouw wel, alle vrouwen, dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Weet je dan hoe een vrouw in elkaar zit?
Gewoon beschrijven hoe graag je haar zou willen nemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet geen seksueel getinte gedichten sturen.
Ik vind de liefde verklaren aan iemand en verkrachten toch zo ongeveer het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, of je verkracht haar gewoon, nog beter
heb je tekort ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb je een kelder onder je huis?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Een vrouw wel, alle vrouwen, dat niet.
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon beschrijven hoe graag je haar zou willen nemen.
FOK!kers hebben geen hart.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Niet zo gemeen jij, TS weet het ook niet hoor, anders had hij geen adviezen hier gevraagd. Met sarcastische opmerkingen komt hij ook niets verder.quote:
Maare, de meesten houden echt niet van gedichten. Alleen als je wat langer een relatie hebt is dat pas romantisch, anders is het "psycho"quote:
Denk wel een maand geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wanneer heb je het gestuurd dan?
Jongens die gedichten schrijven voor meisjesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Bedankt voor het corrigeren, maar heb je er ook één?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een kelder is altijd onder een huis![]()
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens die gedichten schrijven voor meisjes
Die vinden ze mietjes.
Ik denk dat ze je niet mot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
Sommige meisjes vinden dat best leuk denk ik, maar ligt ook aan de strekking. Als je niks met haar hebt kan je het beter een beetje luchtig houden dan meteen de liefde verklaren op allerlei manierenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Jaquote:
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoningquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Dit, wat boeit het, je bent hier toch anoniem, dus who gives a fuck.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
post gewoon wat je gestuurd hebt, kan je alleen maar van leren voor in het vervolg.
Ik heb voor m'n huidige vriendin ook een paar gedichten geschreven. Niets al te hoogdravends. Ik schrijf wel vaker gedichten (ja als ik het mezelf zie typen dan wil ik op voorhand al mijn begrip uitspreken voor alle kutreacties)... en op een dag toen we nog niet zo lang met elkaar gingen lagen we in bed te praten en er viel een bepaald woord, en dat werd in mijn hoofd een zin en toen dacht ik... Ik ga een gedicht schrijven. En die stuur ik naar haar. Op een mooie en liefst bij het gedicht passende kaart. Van die museumkaarten bv.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens die gedichten schrijven voor meisjes
Die vinden ze mietjes.
Had Angel-joy dan toch gelijk....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoning
Nou.... Hij heeft wel een punt. Je moet er niet te lichtzinnig over denken en rekening houden met de mogelijkheid dat je voor altijd in een verkeerd daglicht komt te staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoning
Ja, ik had toch al ooit aan jou verteld dat ik net zoals ts iemand leuk vond, toen had ik diegene natuurlijk gekidnapt en vermoord in mijn kelder, het werkt prima hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Lhuram het volgende:
[..]
Bedankt voor het corrigeren, maar heb je er ook één?![]()
Omdat het iets persoonlijks is.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Meloewa het volgende:
Als je dat leuke meisje dat '''leuke'' bericht durft te sturen , waarom ons dan niet
Alsof wij geen personen zijn. Gij zoekt ruzie TSquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Omdat het iets persoonlijks is.
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Lhuram het volgende:
[..]
Alsof wij geen personen zijn. Gij zoekt ruzie TS
Open dan geen topic als het persoonlijk isquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Omdat het iets persoonlijks is.
Tegenvaller...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereld
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik had toch al ooit aan jou verteld dat ik net zoals ts iemand leuk vond, toen had ik diegene natuurlijk gekidnapt en vermoord in mijn kelder, het werkt prima hoor![]()
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereld
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef jcdragon het volgende:
Als je volgende keer weer op een meisje valt en haar weer zo een gedicht stuurt, wordt het niks.
[ afbeelding ]
Ik schrijf ook gedichten hoor... Maar niet echt van die emotionele shit, meer humoristische gedichten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n huidige vriendin ook een paar gedichten geschreven. Niets al te hoogdravends. Ik schrijf wel vaker gedichten (ja als ik het mezelf zie typen dan wil ik op voorhand al mijn begrip uitspreken voor alle kutreacties)... en op een dag toen we nog niet zo lang met elkaar gingen lagen we in bed te praten en er viel een bepaald woord, en dat werd in mijn hoofd een zin en toen dacht ik... Ik ga een gedicht schrijven. En die stuur ik naar haar. Op een mooie en liefst bij het gedicht passende kaart. Van die museumkaarten bv.
En dat gebeurde dus wel vaker. Ik vond het leuk, maar vooral ook omdat ik haar mening over het gedicht waardeerde. Dat is dan weer wat minder romantisch, maar ik vroeg haar dus wel altijd wat ze er van vond, "technisch".
Maar het was niet van die zoetsappige shit. Iets meer direct en to the point.
Ben ik nu een mietje? Maybe.
quote:Vogels kruipen op de grond
Auto's vliegen in de lucht
Urine, dat komt uit de kont
Benno L doet niet aan ontucht
Geert Wilders opent een moskee
Amy Winehouse nooit bezopen
Job Cohen houdt niet van thee
Een Fok!er doet de voordeur open
Misschien stuurt ze jou wel een bericht terugquote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.
Als dat zo is, is het misschien maar goed dat ik geen relatie met haar heb. Je wilt niet met een ijskoningin door het leven, denk ik. Dan heb ik me toch wel heel erg vergist.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.
Dat was je al kk pussyquote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
bla bla bla
Ben ik nu een mietje? Maybe.
Gefeliciteerd, ik ken een kikker die alleen muggen eet, geen vliegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.
Sssshhhtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet het wtn, jij had mij jouw slagersmes geleend?!![]()
Post eens een foto van jezelf dan en van het meisje...is ze niet te hoog gegrepen voor je?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het misschien maar goed dat ik geen relatie met haar heb. Je wilt niet met een ijskoningin door het leven, denk ik. Dan heb ik me toch wel heel erg vergist.
Dat het haar niet zal aanspreken dat kan, ik zeg niet dat ze het mooi moet vinden. Maar als een vrouw dat zo zal doen als hierboven beschreven, ja dan vind ik haar echt een ijskoningin en ben ik er ook meteen op uitgekeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.
En dan zeker als stalker worden gezien, ik vind mijn berichten wel genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Ga anders naar haar huis toe en breng een serenade onder haar balkon.
Gr. Lisa
Jammer dit TS, je doet toch wel wat moeite voor je chick?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
En dan zeker als stalker worden gezien, ik vind mijn berichten wel genoeg.
Ik vind dat ook een heel slecht idee.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Naar d'r huis gaan zou ik niet doen
Welk cadeau?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk niet dat ze jou een leuke kado gaat geven. Laat het maar zitten.
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtigquote:
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Crutch het volgende:
Als ze je al leuk vond dan nu alsnog niet meer.
Niet zo tactisch van je.
OF ze is een ijskoningin...en die willen vaak dat een man laat zien dat ze ECHT voor haar gaan. En dan moet je vaak net ff dat beetje extras doen ipv alleen een mailtje...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtig
OT; ik denk niet dat ze interesse heeft, anders had ze heus wel IETS trg getuurd
Zoals deze jongen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Gr. Lisa
Wat zou jij dan als vrouw doen, stel iemand stuurt je een bericht via facebook waarin hij zegt je meer dan leuk te vinden. Ga je dan iets terugsturen en in welk geval niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtig
OT; ik denk niet dat ze interesse heeft, anders had ze heus wel IETS trg getuurd
quote:Ik sluit me ogen en dan ben je daar,
Maar dan open ik ze en dan is het niet waar,
Op dat moment heb ik het even zwaar,
Maar dan denk ik was ik maar bij haar,
En natuurlijk is het soms wat zwaar,
Maar dat komt goed want wij vertrouwen elkaar,
Voor alles wat je voor me doet ben ik je dankbaar,
Je bent voor mij erg dierbaar.
Misschien heeft ze wel een hele grote piemel ipv een kaal geschoren k#tjequote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef anoniemos5 het volgende:
Misschien leest ze haar berichten wel niet.
HEEL erg goed gespeeld idd! Knap staaltje acteerwerk!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Zoals deze jongen?
Ik vind het trouwen wel goed gespeeld.
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Wat zou jij dan als vrouw doen, stel iemand stuurt je een bericht via facebook waarin hij zegt je meer dan leuk te vinden. Ga je dan iets terugsturen en in welk geval niet?
Via haar werk, had ik bijna dagelijks met haar contact een jaar lang.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?
Als ik je niet leuk vind, zou ik iig iets trg sturen van dat ik jou als een vriend zie, of als ik jou niet zo goed ken(ik weet niet hoe goed je haar kent), dan zou ik niks zeggen
Ik heb geen telefoonnummer van haar, dit is de enigste manier.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?
Als ik je niet leuk vind, zou ik iig iets trg sturen van dat ik jou als een vriend zie, of als ik jou niet zo goed ken(ik weet niet hoe goed je haar kent), dan zou ik niks zeggen
Ja hallo! Je overspoelt haar met berichtjes en gedichten en wat niet al..quote:
Brengen jullie dan een bezoek als ik in de cel zit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Gr. Lisa
Niks zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook al dat ze jou een enge creep vindquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Brengen jullie dan een bezoek als ik in de cel zit.
Ben ik mee eens, een netjes een mooi bericht zou bv zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je weet niet hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
Wacht haar op na haar werk.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Via haar werk, had ik bijna dagelijks met haar contact een jaar lang.
Owhquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je wilt niet weten hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
Inderdaad, dat had ze op z'n minst wel even kunnen terugsturen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, een netjes een mooi bericht zou bv zijn.
" Ik vind dat je mooie gedichten hebt geschreven, maar sorry de gevoelens zijn niet wederzijds."
Zo zou ik het denk ik doen.
Ze werkt niet meer waar ik contact met haar had, ik weet trouwens wel waar ze werkt maar heb daar niks te zoeken. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet geweest en ben het ook niet van plan.quote:
Ga gewoon dan ontmoet je haar tenminste in het echt. Of durf je niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ze werkt niet meer waar ik contact met haar had, ik weet trouwens wel waar ze werkt maar heb daar niks te zoeken. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet geweest en ben het ook niet van plan.
Ik ben geen stalker ofzo, ik hou het bij het facebook bericht.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ga gewoon dan ontmoet je haar tenminste in het echt. Of durf je niet?
In films gaat het ook zo.
Dat ben je ook wel een beetje... Wij mannen moeten altijd maar rekening houden met de gevoelens van de vrouw, maar wederzijds en even één klein berichtje terugsturen, ho maar... En die arme jongen maar twijfelen en wachten van 'wanneer stuurt ze nou een berichtje terug'...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Owh
Oké, ik zou het onthouden
maar vind het gewoon raar dat als iemand jou amper kent, jou opeens bericht, 1x gebeurd, en ik heb niet gereageerd
Nu voel ik me een bitch
Nou, srry hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ben je ook wel een beetje... Wij mannen moeten altijd maar rekening houden met de gevoelens van de vrouw, maar wederzijds en even één klein berichtje terugsturen, ho maar... En die arme jongen maar twijfelen en wachten van 'wanneer stuurt ze nou een berichtje terug'...
Maar waarom niet even de moeite nemen om ff iets terug te sturen? Bij een baan zeg je toch ook niet "Ik dacht dat je de hint wel zou begrijpen!" dat we niks meer van ons lieten horen tegen een sollicitant.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, srry hoor
Wist ik veel, ik dacht dat hij mijn "hint" gewoon zou begrijpen
Ik vind het ook respectloos als een vrouw niks zegt, op zoiets belangrijks.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar waarom niet even de moeite nemen om ff iets terug te sturen? Bij een baan zeg je toch ook niet "Ik dacht dat je de hint wel zou begrijpen!" dat we niks meer van ons lieten horen tegen een sollicitant.
Stukje respect voor de ander ofzo vind ik dat
dit werkt andersom ook zoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je wilt niet weten hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
Dat is heel vervelend als iemand zoiets heeft gedaan en kun je er niks tegen doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Walejya het volgende:
Komt ze wel eens op haar FB-profiel dan?
In mijn geval heeft mijn ex een profiel op mijn naam aangemaakt om me te pesten. De berichtjes gaan dan ook naar zijn e-mail.
Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, srry hoor
Wist ik veel, ik dacht dat hij mijn "hint" gewoon zou begrijpen
Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.quote:
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik vind het ook respectloos als een vrouw niks zegt, op zoiets belangrijks.
In welk geval zou je niet weten wat je moet zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.
Je bent toch geen kind meer (als je dat doet iig). Tot je 17e snap ik dat maar daarna kan je dat kleine beetje respect/duidelijkheid naar de ander toch wel opbrengen lijkt me?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar door niks te zeggen maak je het erger.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.
Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.
Ik zei toch al srry? (niet dat diegene er wat aan heeft nuquote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel...
[..]
Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.
Je zou ze de kost geven die dat wel doen... die niks (meer) van zich laten horen..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je bent toch geen kind meer (als je dat doet iig). Tot je 17e snap ik dat maar daarna kan je dat kleine beetje respect/duidelijkheid naar de ander toch wel opbrengen lijkt me?
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.
Ik heb 2x keer een e-mail gestuurd, maar er wordt niks aan gedaan. Zelf heb ik dit soort profielen op internet niet, en mijn familie en vrienden weten dat, maar idd, mensen die dit niet weten hebben mij weleens via "mijn" FB-pagina proberen te bereiken, soms hoor ik dat later van ze, maar wie weet heb ik op deze wijze ook potentiële dates misgelopen. Maar goed, dit is natuurlijk wel een uitzondering.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend als iemand zoiets heeft gedaan en kun je er niks tegen doen?
Stuur hem alsnog een bericht.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei toch al srry? (niet dat diegene er wat aan heeft nu)
Maar ik zou volgende keer wel ff trg berichten dan
Heeft het valse profiel ook veel vrienden ertussen staan?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik heb 2x keer een e-mail gestuurd, maar er wordt niks aan gedaan. Zelf heb ik dit soort profielen op internet niet, en mijn familie en vrienden weten dat, maar idd, mensen die dit niet weten hebben mij weleens via "mijn" FB-pagina proberen te bereiken, soms hoor ik dat later van ze, maar wie weet heb ik op deze wijze ook potentiële dates misgelopen. Maar goed, dit is natuurlijk wel een uitzondering.
dat zijn niet alleen vrouwen die zich daar aan schuldig maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel...
denk dat je eerder een uitzondering op de regel bent danquote:[..]
Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.
Geen idee, omdat ik zélf geen profiel op FB heb. Ik neem aan van niet, omdat het op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn dat ík het niet ben (tenzij ze alleen vrienden sparen). Een paar jaar geleden wel via een vriendin naar laten kijken, maar sindsdien geen aandacht meer aan besteed, totdat ik dit topic tegenkwam ;-)quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Heeft het valse profiel ook veel vrienden ertussen staan?
Dadelijk blijkt het naar jou vals profiel te zijn gestuurd, maar dat is toch gewoon ziek als iemand zoiets doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik heb 2x keer een e-mail gestuurd, maar er wordt niks aan gedaan. Zelf heb ik dit soort profielen op internet niet, en mijn familie en vrienden weten dat, maar idd, mensen die dit niet weten hebben mij weleens via "mijn" FB-pagina proberen te bereiken, soms hoor ik dat later van ze, maar wie weet heb ik op deze wijze ook potentiële dates misgelopen. Maar goed, dit is natuurlijk wel een uitzondering.
Nee dat niet, ik ken haar vrienden/vriendinnen niet. Ze heeft me toen bv verteld dat ze bv geen hyves had.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Walejya het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ik zélf geen profiel op FB heb. Ik neem aan van niet, omdat het op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn dat ík het niet ben (tenzij ze alleen vrienden sparen). Een paar jaar geleden wel via een vriendin naar laten kijken, maar sindsdien geen aandacht meer aan besteed, totdat ik dit topic tegenkwam ;-)
Maar over jouw geval, de vriendin die je geschreven hebt en op haar FB-pagina staat, kende je haar ook als zijnde haar vriendin?
Lijkt me sterk, ik ben echt weer een uitzondering op de regel. Maar geef eens een hint waar ze werkte of nu werkt?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Dadelijk blijkt het naar jou vals profiel te zijn gestuurd, maar dat is toch gewoon ziek als iemand zoiets doet.
Ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor zo'n jongen zijn gevoelens. Zeker niet als ik hem nauwelijks ken. Waarom zou ik iets terug schrijven?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Walejya het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ben echt weer een uitzondering op de regel. Maar geef eens een hint waar ze werkte of nu werkt?
Iets met eten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Walejya het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ben echt weer een uitzondering op de regel. Maar geef eens een hint waar ze werkte of nu werkt?
Ze zouden je in een isoleercel moeten zetten, waar je niet meer in je leven een man ziet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor zo'n jongen zijn gevoelens. Zeker niet als ik hem nauwelijks ken. Waarom zou ik iets terug schrijven?
Je moet eens weten wat een 'gekken' en 'frusties' er rondlopen. Echt niet dat ik daar allemaal op ga reageren.
Waarom niet, wat een kortzichtige egoïstische levensvisie moet je hebben om zo te denken zeg. 10 sec typen en die gast weet waar hij aan toe is. Moeite he?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor zo'n jongen zijn gevoelens. Zeker niet als ik hem nauwelijks ken. Waarom zou ik iets terug schrijven?
Je moet eens weten wat een 'gekken' en 'frusties' er rondlopen. Echt niet dat ik daar allemaal op ga reageren.
Omdat je op bijv hyves wel 10 van die berichten krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom niet, wat een kortzichtige egoïstische levensvisie moet je hebben om zo te denken zeg. 10 sec typen en die gast weet waar hij aan toe is. Moeite he?
Nee, dat ben ik niet. Maar als je haar écht leuk vindt, en de enige andere optie is om naar haar nieuwe werk te gaan, zou ik dat wel doen. Dan heb je tenminste antwoord en weet je zeker dat het niet om een "vals" of oud profiel gaat.quote:
Ligt er bij aan van wie het afkomstig is..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat vrouwen het sws niet echt leuk vinden om via tekst te horen te krijgen dat een man iets voor dr voelt.
Mannen daarentegen maakt het geen donder uit, informatie = informatie
Daarom zijn mannen cool!
Ik bedoel dat had ze toen in het weekend als bijbaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Walejya het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar als je haar écht leuk vindt, en de enige andere optie is om naar haar nieuwe werk te gaan, zou ik dat wel doen. Dan heb je tenminste antwoord en weet je zeker dat het niet om een "vals" of oud profiel gaat.
Nee oke fair, als het een jongen is die je half niet kent kan je ook afvragen hoe reeel het is dat diegene je "leuk" vindt. Maar als het een jongen is die je kent en aangeeft dattie gevoelens voor je heeft?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat je op bijv hyves wel 10 van die berichten krijgt.
Je denkt toch zeker niet dat ik daar allemaal persoonlijk op ga reageren? Ik heb nog wel meer te doen.
Bitch spotted. Serieus, copy/paste desnoods een korte maar duidelijke reactiequote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik daar allemaal persoonlijk op ga reageren? Ik heb nog wel meer te doen.
De isoleercel in en je hele leven geen man meer, dan ga je het misschien na een tijdje wel waarderenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je tussen de 20 en 30 jaar?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Walejya het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar als je haar écht leuk vindt, en de enige andere optie is om naar haar nieuwe werk te gaan, zou ik dat wel doen. Dan heb je tenminste antwoord en weet je zeker dat het niet om een "vals" of oud profiel gaat.
Dat ligt er dus aan hoe goed ik hem ken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee oke fair, als het een jongen is die je half niet kent kan je ook afvragen hoe reeel het is dat diegene je "leuk" vindt. Maar als het een jongen is die je kent en aangeeft dattie gevoelens voor je heeft?
Jij reageert bijv wel op al je spam mail?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bitch spotted. Serieus, copy/paste desnoods een korte maar duidelijke reactie
Tikje bitchy naar mijn mening. OF je neemt jezelf te serieus of andere mensen niet serieus genoeg!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan hoe goed ik hem ken.
Is het een vage kennis, dan reageer ik niet.
Ook niet als ik iemand bijv al een maand niet gesproken heb en alleen ken van stappen of zo.
Dat gaat toch niet om de gevoelens van iemand...tering wat ben jij kk dom zegquote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij reageert bijv wel op al je spam mail?
Dat filter je toch ook uit?
Dus verliefdheid zie je als spam?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om die berichtjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Dus verliefdheid zie je als spam?
Dus persoonlijke, verliefde interesse vergelijk jij met onpersoonlijke viagra spam?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten weten wat TS precies gestuurd heeftquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus persoonlijke, verliefde interesse vergelijk jij met onpersoonlijke viagra spam?
Bitch spotted, indeed. Mensen als jij is wat er mis is met de wereld tegenwoordig. Onpersoonlijk, ik ik ik, en als ik er geen persoonlijk belang meer bij hebt kan het me gestolen worden.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de bitchiness.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tikje bitchy naar mijn mening. OF je neemt jezelf te serieus of andere mensen niet serieus genoeg!
Dat ga ik niet uit de doeken doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten weten wat TS precies gestuurd heeft
daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Uhm en je leest geen spam.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen weekendbaantje.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ben je tussen de 20 en 30 jaar?
Je verpest alles!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Walejya het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen weekendbaantje.
Maar zoals ik al zei, ik zou 1x naar haar nieuwe werk gaan en haar op een ongedwongen manier begroeten en mee uit vragen. Zelf zou ik dat sowieso waarderen, ook wanneer ik een man niet op die manier aantrekkelijk vind. In dat geval vind ik het nog altijd moedig dat hij op me af is gestapt en laat ik op een nette manier weten dat het niets kan worden.
Die roos zou ik trouwens thuislaten, zeker als ze boven de 20 is, want dat is roddelvoer voor glurende collega's.
Ik verplaats die berichten overigens wel naar een speciaal mapje..ik gooi ze niet meteen weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze weet niet goed wat erop te zeggen, omdat de interesse niet wederzijds is, dus negeert ze het maar omdat blokkeren en verwijderen zo hard aankomt.
waarom bewaar je ze? zodat je er met je vriendinnen om kunt lachen?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik verplaats die berichten overigens wel naar een speciaal mapje..ik gooi ze niet meteen weg.
Nee, niet persee. Maar waarom zou ik het meteen weggooien dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom bewaar je ze? zodat je er met je vriendinnen om kunt lachen?
Liefquote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Walejya het volgende:
[..]Normaal hou ik ook wel van een grapje, maar ik heb het echt met hem te doen!
Heb je ook niet een weekendbaantje gehad, eigenlijk weet ik niet of ze dat nu nog heeft?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Walejya het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen weekendbaantje.
...
Ik vind negeren juist hard aankomen, voor mij komt dat juist over alsof je helemaal niks waard bent voor de ander. Ik heb liever dat ze dan zegt "sorry maar de gevoelens zijn niet wederzijds". Ik dwing iemand niet om me leuk te vinden, maar een beetje respect kan toch wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze weet niet goed wat erop te zeggen, omdat de interesse niet wederzijds is, dus negeert ze het maar omdat blokkeren en verwijderen zo hard aankomt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon nog meer berichten, stalken enzo, jwz![]()
ik vermoed trouwens wel dat ik de eerste ben die haar gedichten heeft gestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Walejya het volgende:
[..]Normaal hou ik ook wel van een grapje, maar ik heb het echt met hem te doen!
Egoboost.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom bewaar je ze? zodat je er met je vriendinnen om kunt lachen?
Maar toch moet je niet raar opkijken als mensen het doen, want als je met gedichten en zo aan komt zetten zit die kans er dik in.quote:Op donderdag 10 november 2011 06:54 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik vind negeren juist hard aankomen, voor mij komt dat juist over alsof je helemaal niks waard bent voor de ander. Ik heb liever dat ze dan zegt "sorry maar de gevoelens zijn niet wederzijds". Ik dwing iemand niet om me leuk te vinden, maar een beetje respect kan toch wel.
Als dat zo is, is het maar goed dat het niks zou worden als het zo'n oppervlakkige heks zou zijn. Maar ik geloof nog steeds dat ze niet zo oppervlakkig is, ik zoek diepgang.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar toch moet je niet raar opkijken als mensen het doen, want als je met gedichten en zo aan komt zetten zit die kans er dik in.
Als je diep wil gaan moet je eerst langs de oppervlakte.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:56 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het maar goed dat het niks zou worden als het zo'n oppervlakkige heks zou zijn. Maar ik geloof nog steeds dat ze niet zo oppervlakkig is, ik zoek diepgang.
Zoals ik zij, ik weet van een hele knappe vrouw die ik een gedicht heb laten lezen en die ook een reactie terug gaf dat ze die mooi vondquote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je diep wil gaan moet je eerst langs de oppervlakte.
Ok, en wat is daar uit gekomen?quote:Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Zoals ik zij, ik weet van een hele knappe vrouw die ik een gedicht heb laten lezen en die ook een reactie terug gaf dat ze die mooi vond
Niks, het ging ook niet over haar.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, en wat is daar uit gekomen?
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Niks, het ging ook niet over haar.
Wel door een willekeurige dame laten lezen maar niet door ons? Jammer.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Wilde weten wat ze ervan vond, maar ze weet niet voor wie het is bedoeld.
Autisten die niet snappen dat ze dat uit beleefdheid zeiquote:Op donderdag 10 november 2011 08:59 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Zoals ik zij, ik weet van een hele knappe vrouw die ik een gedicht heb laten lezen en die ook een reactie terug gaf dat ze die mooi vond
Dat geloof ik niet, ze heeft geen enkel belang om dat dan te zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Autisten die niet snappen dat ze dat uit beleefdheid zei
Logisch dat ze dat zegt om je niet te beledigen en onzeker te maken.
Jawel, dan is ze ervan af.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ze heeft geen enkel belang om dat dan te zeggen.
duh, om beleefd te zijn en jou niet te kwetsen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ze heeft geen enkel belang om dat dan te zeggen.
Of het meisje schaamt zich omdat al haar facebookvrienden het dan hebben kunnen lezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Stralend het volgende:
Heb je het op haar wall gepost? Dan kan het best zijn dat ze het gemist heeft of nog moet lezen. Probeer het nog eens irl.
haha wat heeft dit nou weer met respect te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 06:54 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik vind negeren juist hard aankomen, voor mij komt dat juist over alsof je helemaal niks waard bent voor de ander. Ik heb liever dat ze dan zegt "sorry maar de gevoelens zijn niet wederzijds". Ik dwing iemand niet om me leuk te vinden, maar een beetje respect kan toch wel.
Ik heb niks op haar wall gepostquote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Stralend het volgende:
Heb je het op haar wall gepost? Dan kan het best zijn dat ze het gemist heeft of nog moet lezen. Probeer het nog eens irl.
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
duh, om beleefd te zijn en jou niet te kwetsen.
Dit topic is een hoax.
quote:
quote:
Kijk, zij begrijpt het!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Sommige mensen zitten niet dagelijks op Facebook, hyves of dat soort onzin.
Als je haar IRL kent, ga je er gewoon als een echte vent op af....
Facebook is voor gaylords.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Ja TS ga haar vooral stalkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef secret-girl het volgende:
Ik denk dat ze geen interesse heb? Misschien kan je via facebook haar email adres vinden? Dan daar een mailtje heensturen?
Dat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS ga haar vooral stalken![]()
Het is toch al duidelijk dat ze niks van ts moet hebben.
Ze vraagt of je haar met rust wilt laten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef anoniemos5 het volgende:
Ik vind een vrouw heel leuk en heb haar dat laten weten via facebook, maar ze zegt niks terug en ook een vriendin van haar zegt niks terug en nu?
Ik zit er ook niet veel op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Dan had ze dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze vraagt of je haar met rust wilt laten.
Aan hints hebben mannen een broertje dood, wij doen zelden aan hints.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Nee hr, sommige vrouwen vinden het moeilijk om zoiets te moeten zeggen want ze willen niemand kwetsen of geen ruzie. Het is ook aan jou om hints te begrijpen, als zij er niet op in gaat, dan vind ze je dus ook niet leuk of boeiend.
Ik vind het juist kwetsend door niks te zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Nee hr, sommige vrouwen vinden het moeilijk om zoiets te moeten zeggen want ze willen niemand kwetsen of geen ruzie. Het is ook aan jou om hints te begrijpen, als zij er niet op in gaat, dan vind ze je dus ook niet leuk of boeiend.
Waarom ben je zo opdringerig? Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef anoniemos5 het volgende:
citeer " Jammer TS, zoek je volgende slachtoffer maar om te stalken" Ik ben misschien weleens wat opdringerig naar vrouwen.
Meestal loopt het wel wat uit de hand.quote:Op zondag 13 november 2011 02:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom ben je zo opdringerig? Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?
Misschien?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef anoniemos5 het volgende:
citeer " Jammer TS, zoek je volgende slachtoffer maar om te stalken" Ik ben misschien weleens wat opdringerig naar vrouwen.
Hahaha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |