Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mijquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef anoniemos5 het volgende:
Misschien leest ze haar berichten wel niet.
Goed plan.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mij
Heb geen telefoonnummer.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Bel der op en vraag of ze je bericht hebt gelezen
Nee ik ga hier niks neerzetten van wat ik heb geschreven.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zet dat berichtje hier eens neer dan, ben wel benieuwd dan kan ik je zeggen hoe het over komt op mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niks neerzetten van wat ik heb geschreven.
Oke ik heb wel een paar aanvullingen gedaan bij mijn bericht.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ping, sms, msn, whatsapp, bellen, mailen, faxen, brief schrijven of als een echte baas haar stalken
Waarom ben ik dan niet geblokkeerd, want als je geen berichten wilt kun je iemand heel makkelijk blokkeren.quote:
Ze wil je, overduidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan niet geblokkeerd, want als je geen berichten wilt kun je iemand heel makkelijk blokkeren.
Wat had je geschreven dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef anoniemos5 het volgende:
Wat ik had geschreven was misschien een beetje lomp.
Ok, vreemd dat ze niks terugstuurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Het waren er minder.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Je moet niet meer dan 8 gedichtjes sturen hoor.
Sms haar maar ff.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, vreemd dat ze niks terugstuurt.
daar hoef je geen vrouw voor te zijn omdat te snappenquote:
Weet je dan hoe een vrouw in elkaar zit?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef wise het volgende:
[..]
daar hoef je geen vrouw voor te zijn omdat te snappen
Een vrouw wel, alle vrouwen, dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Weet je dan hoe een vrouw in elkaar zit?
Gewoon beschrijven hoe graag je haar zou willen nemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet geen seksueel getinte gedichten sturen.
Ik vind de liefde verklaren aan iemand en verkrachten toch zo ongeveer het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, of je verkracht haar gewoon, nog beter
heb je tekort ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb je een kelder onder je huis?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Een vrouw wel, alle vrouwen, dat niet.
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon beschrijven hoe graag je haar zou willen nemen.
FOK!kers hebben geen hart.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Niet zo gemeen jij, TS weet het ook niet hoor, anders had hij geen adviezen hier gevraagd. Met sarcastische opmerkingen komt hij ook niets verder.quote:
Maare, de meesten houden echt niet van gedichten. Alleen als je wat langer een relatie hebt is dat pas romantisch, anders is het "psycho"quote:
Denk wel een maand geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wanneer heb je het gestuurd dan?
Jongens die gedichten schrijven voor meisjesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Bedankt voor het corrigeren, maar heb je er ook één?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een kelder is altijd onder een huis![]()
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens die gedichten schrijven voor meisjes
Die vinden ze mietjes.
Ik denk dat ze je niet mot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
Sommige meisjes vinden dat best leuk denk ik, maar ligt ook aan de strekking. Als je niks met haar hebt kan je het beter een beetje luchtig houden dan meteen de liefde verklaren op allerlei manierenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Jaquote:
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoningquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Dit, wat boeit het, je bent hier toch anoniem, dus who gives a fuck.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
post gewoon wat je gestuurd hebt, kan je alleen maar van leren voor in het vervolg.
Ik heb voor m'n huidige vriendin ook een paar gedichten geschreven. Niets al te hoogdravends. Ik schrijf wel vaker gedichten (ja als ik het mezelf zie typen dan wil ik op voorhand al mijn begrip uitspreken voor alle kutreacties)... en op een dag toen we nog niet zo lang met elkaar gingen lagen we in bed te praten en er viel een bepaald woord, en dat werd in mijn hoofd een zin en toen dacht ik... Ik ga een gedicht schrijven. En die stuur ik naar haar. Op een mooie en liefst bij het gedicht passende kaart. Van die museumkaarten bv.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens die gedichten schrijven voor meisjes
Die vinden ze mietjes.
Had Angel-joy dan toch gelijk....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoning
Nou.... Hij heeft wel een punt. Je moet er niet te lichtzinnig over denken en rekening houden met de mogelijkheid dat je voor altijd in een verkeerd daglicht komt te staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoning
Ja, ik had toch al ooit aan jou verteld dat ik net zoals ts iemand leuk vond, toen had ik diegene natuurlijk gekidnapt en vermoord in mijn kelder, het werkt prima hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Lhuram het volgende:
[..]
Bedankt voor het corrigeren, maar heb je er ook één?![]()
Omdat het iets persoonlijks is.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Meloewa het volgende:
Als je dat leuke meisje dat '''leuke'' bericht durft te sturen , waarom ons dan niet
Alsof wij geen personen zijn. Gij zoekt ruzie TSquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Omdat het iets persoonlijks is.
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Lhuram het volgende:
[..]
Alsof wij geen personen zijn. Gij zoekt ruzie TS
Open dan geen topic als het persoonlijk isquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Omdat het iets persoonlijks is.
Tegenvaller...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereld
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik had toch al ooit aan jou verteld dat ik net zoals ts iemand leuk vond, toen had ik diegene natuurlijk gekidnapt en vermoord in mijn kelder, het werkt prima hoor![]()
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Iets voor haar bedoeld en niet voor de hele wereld
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef jcdragon het volgende:
Als je volgende keer weer op een meisje valt en haar weer zo een gedicht stuurt, wordt het niks.
[ afbeelding ]
Ik schrijf ook gedichten hoor... Maar niet echt van die emotionele shit, meer humoristische gedichten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n huidige vriendin ook een paar gedichten geschreven. Niets al te hoogdravends. Ik schrijf wel vaker gedichten (ja als ik het mezelf zie typen dan wil ik op voorhand al mijn begrip uitspreken voor alle kutreacties)... en op een dag toen we nog niet zo lang met elkaar gingen lagen we in bed te praten en er viel een bepaald woord, en dat werd in mijn hoofd een zin en toen dacht ik... Ik ga een gedicht schrijven. En die stuur ik naar haar. Op een mooie en liefst bij het gedicht passende kaart. Van die museumkaarten bv.
En dat gebeurde dus wel vaker. Ik vond het leuk, maar vooral ook omdat ik haar mening over het gedicht waardeerde. Dat is dan weer wat minder romantisch, maar ik vroeg haar dus wel altijd wat ze er van vond, "technisch".
Maar het was niet van die zoetsappige shit. Iets meer direct en to the point.
Ben ik nu een mietje? Maybe.
quote:Vogels kruipen op de grond
Auto's vliegen in de lucht
Urine, dat komt uit de kont
Benno L doet niet aan ontucht
Geert Wilders opent een moskee
Amy Winehouse nooit bezopen
Job Cohen houdt niet van thee
Een Fok!er doet de voordeur open
Misschien stuurt ze jou wel een bericht terugquote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.
Als dat zo is, is het misschien maar goed dat ik geen relatie met haar heb. Je wilt niet met een ijskoningin door het leven, denk ik. Dan heb ik me toch wel heel erg vergist.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.
Dat was je al kk pussyquote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
bla bla bla
Ben ik nu een mietje? Maybe.
Gefeliciteerd, ik ken een kikker die alleen muggen eet, geen vliegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik weet van een mooie vrouw (noem geen naam) die wel van mooie gedichten houdt.
Sssshhhtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet het wtn, jij had mij jouw slagersmes geleend?!![]()
Post eens een foto van jezelf dan en van het meisje...is ze niet te hoog gegrepen voor je?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het misschien maar goed dat ik geen relatie met haar heb. Je wilt niet met een ijskoningin door het leven, denk ik. Dan heb ik me toch wel heel erg vergist.
Dat het haar niet zal aanspreken dat kan, ik zeg niet dat ze het mooi moet vinden. Maar als een vrouw dat zo zal doen als hierboven beschreven, ja dan vind ik haar echt een ijskoningin en ben ik er ook meteen op uitgekeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nounou.. zij heeft zich er wel al kapot om gelachen met vriendinnen, waarschijnlijk dus zo persoonlijk is het niet meer ts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |