FOK!kers hebben geen hart.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Niet zo gemeen jij, TS weet het ook niet hoor, anders had hij geen adviezen hier gevraagd. Met sarcastische opmerkingen komt hij ook niets verder.quote:
Maare, de meesten houden echt niet van gedichten. Alleen als je wat langer een relatie hebt is dat pas romantisch, anders is het "psycho"quote:
Denk wel een maand geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wanneer heb je het gestuurd dan?
Jongens die gedichten schrijven voor meisjesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Daar gingen de gedichten totaal niet over zo pervers , ze waren uit het hart geschreven.
Bedankt voor het corrigeren, maar heb je er ook één?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een kelder is altijd onder een huis![]()
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens die gedichten schrijven voor meisjes
Die vinden ze mietjes.
Ik denk dat ze je niet mot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
Sommige meisjes vinden dat best leuk denk ik, maar ligt ook aan de strekking. Als je niks met haar hebt kan je het beter een beetje luchtig houden dan meteen de liefde verklaren op allerlei manierenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jongens vinden, het intereseert me ook helemaal niks van wat je ervan vind en andere mannen. Het gaat erom wat zij ervan vind.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Jaquote:
Mensen zonder hart denken zo ja. De ijskoningquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Zij denkt:"Gedichten pfff... Denkt die gast nou dat ik Sinterklaas bent ? En het is nog geeneens Sinterklaas! "
Dit, wat boeit het, je bent hier toch anoniem, dus who gives a fuck.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
post gewoon wat je gestuurd hebt, kan je alleen maar van leren voor in het vervolg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |